Zeer blij dat weer online zijn
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Misschien. Of een brilletje
Deze ouwe bok heeft sinds een half jaar varifocus, wat een genot zeg, dat had ik eerder moeten doen. Tis even wennen de eerste week, maar als ik nu (met sporten oid) het oude glas weer op heb valt dat weer vies tegen..
Maar nog wat anders, voorheen kreeg ik een e-mail als er gereageerd was in een topic waar ik een abonnement op heb. Nu niet meer, werkt dit bij jullie nog wel?
Maar nog wat anders, voorheen kreeg ik een e-mail als er gereageerd was in een topic waar ik een abonnement op heb. Nu niet meer, werkt dit bij jullie nog wel?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
t probleem is dat door de hack ons mail adres op een blacklist gekomen is; verzoek loopt om daar weer vanaf te komen, maar ben bang dat er in de tussentijd wel wat mail in de spam terecht komen 
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Barry2001 schreef:Er wordt hier gevraagd of popups toegestaan zijn, en dan worden er 2 schermen geopend: een lege, en 1 met het plaatje. Denk dat men er nu mee aan het knutselen isKappa7 schreef:Ander ding.
Er wordt nu wel een nieuwe pagina geopend als je een foto aan klikt maar krijg alleen een wit scherm te zien.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
Die had ik niet gezien.
Het werkt nu weer en zie de plaatjes in een nieuw venster.
Krijg er wel nog gratis een extra wit scherm bij wat natuurlijk nooit weg is een extra scherm.
Bedankt voor de aanpassingen.
Laatst gewijzigd door Kappa7 op di 26 jul 2016, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ouwe bok? Jij bent een jongmens. Ik heb overigens een varifocus leesbril aangeschaft. Je wil niet weten wat het ding gekost heeft. Ik kan er niet aan wennen. Ik heb een heel vervelend cylindertje in mijn linkeroog (het oog is deels + en deels -). Bovendien heb ik last van zwarte vlekjes (Mouches Volantes) die het lezen nou ook bepaald niet veraangenamen.Barry2001 schreef:Misschien. Of een brilletjeDeze ouwe bok heeft sinds een half jaar varifocus, wat een genot zeg, dat had ik eerder moeten doen. Tis even wennen de eerste week, maar als ik nu (met sporten oid) het oude glas weer op heb valt dat weer vies tegen..
Nee, volgens mij ook niet.Barry2001 schreef:Maar nog wat anders, voorheen kreeg ik een e-mail als er gereageerd was in een topic waar ik een abonnement op heb. Nu niet meer, werkt dit bij jullie nog wel?
Laatst gewijzigd door pappaleo op di 26 jul 2016, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Tis volgens mij afhankelijk van de browser die je gebruikt op je telefoon.Barry2001 schreef:iPhone4S met een 3.5" schermis gewoon te lezen hoor. Maar nogmaals, de mobile versie was beter.
Op mijn tablet gebruik ik fire fox en die schaalt de site wel goed zo dat deze leesbaar is.
Chrome doe dat echt slechter.
Maar aangezien chrome wel ongeveer de standaard is zullen er wel meer mensen zijn die het mobiel lezen wat lastig vinden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Okee, wacht het gewoon ff afHenkjan schreef:t probleem is dat door de hack ons mail adres op een blacklist gekomen is; verzoek loopt om daar weer vanaf te komen, maar ben bang dat er in de tussentijd wel wat mail in de spam terecht komen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Jongmens? Dat voelt toch anders na afgelopen weekend (Zwarte Cross)pappaleo schreef:Ouwe bok? Jij bent een jongmens. Ik heb overigens een varifocus leesbril aangeschaft. Je wil niet weten wat het ding gekost heeft. Ik kan er niet aan wennen. Ik heb een heel vervelend cylindertje in mijn linkeroog (het oog is deels + en deels -). Bovendien heb ik last van zwarte vlekjes (Mouches Volantes) die het lezen nou ook bepaald niet veraangenamen.Barry2001 schreef:Misschien. Of een brilletjeDeze ouwe bok heeft sinds een half jaar varifocus, wat een genot zeg, dat had ik eerder moeten doen. Tis even wennen de eerste week, maar als ik nu (met sporten oid) het oude glas weer op heb valt dat weer vies tegen..
Nee, volgens mij ook niet.Barry2001 schreef:Maar nog wat anders, voorheen kreeg ik een e-mail als er gereageerd was in een topic waar ik een abonnement op heb. Nu niet meer, werkt dit bij jullie nog wel?
Maar vervelend die aandoening. Qua werk heb ik vaak hardcopy voor m'n neus, icm met werken op een beeldscherm vind ik die varifocus ideaal. Heb je geen garantie op de bril, is er nog wat aan te doen, zonde geld anders die bril als íe zo duur was.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ok. Neem aan dat de mobile versie ook wel weer terug komt.Kappa7 schreef:Tis volgens mij afhankelijk van de browser die je gebruikt op je telefoon.Barry2001 schreef:iPhone4S met een 3.5" schermis gewoon te lezen hoor. Maar nogmaals, de mobile versie was beter.
Op mijn tablet gebruik ik fire fox en die schaalt de site wel goed zo dat deze leesbaar is.
Chrome doe dat echt slechter.
Maar aangezien chrome wel ongeveer de standaard is zullen er wel meer mensen zijn die het mobiel lezen wat lastig vinden.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Zeer blij dat weer online zijn
De mobiele style is helaas nog niet compatible met de huidige forumsoftware. Zodra dat wel het geval is, komt hij natuurlijk gelijk terug.

Die kreeg je als bonus ter compensatie voor de ontbrekende mobiele style. Tijdelijk dan, want de voorraad is op.Kappa7 schreef:Het werkt nu weer en zie de plaatjes in een nieuw venster.
Krijg er wel nog gratis een extra wit scherm bij wat natuurlijk nooit weg is een extra scherm.![]()
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ik heb ondertussen wel 3 plakken fineerplaat op mijn speakers gelijmd.ds23man schreef:Maar waar blijven al die berichten over de projecten die nu wel klaar moeten zijn omdat niemand nog tijd kon verspillen op dit forum!
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Is net gelukt om dat niet te doen.ds23man schreef:Toch niet op elkaar?![]()
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Uit de annalen van smurfenwijsheid:
Meester, vroeg de leerlingsmurf aan de grote wijze smurf, wat is de mooiste kleur voor een forum?
Kijk om je heen kleine sprinkhaansmurf zei de wijze.
Zie je die fles smurfenlikeur? Dat is de mooiste kleur voor een forum.
groet,
Aat
Meester, vroeg de leerlingsmurf aan de grote wijze smurf, wat is de mooiste kleur voor een forum?
Kijk om je heen kleine sprinkhaansmurf zei de wijze.
Zie je die fles smurfenlikeur? Dat is de mooiste kleur voor een forum.
groet,
Aat
