Zeer blij dat weer online zijn

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door pappaleo »

Ik denk dat de oogjes niet meer meekunnen :cry:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

Misschien. Of een brilletje :shock: Deze ouwe bok heeft sinds een half jaar varifocus, wat een genot zeg, dat had ik eerder moeten doen. Tis even wennen de eerste week, maar als ik nu (met sporten oid) het oude glas weer op heb valt dat weer vies tegen..

Maar nog wat anders, voorheen kreeg ik een e-mail als er gereageerd was in een topic waar ik een abonnement op heb. Nu niet meer, werkt dit bij jullie nog wel?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Henkjan »

t probleem is dat door de hack ons mail adres op een blacklist gekomen is; verzoek loopt om daar weer vanaf te komen, maar ben bang dat er in de tussentijd wel wat mail in de spam terecht komen :(
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Kappa7 »

Barry2001 schreef:
Kappa7 schreef:
Ander ding.
Er wordt nu wel een nieuwe pagina geopend als je een foto aan klikt maar krijg alleen een wit scherm te zien.
Lijkt me niet echt de bedoeling.
Er wordt hier gevraagd of popups toegestaan zijn, en dan worden er 2 schermen geopend: een lege, en 1 met het plaatje. Denk dat men er nu mee aan het knutselen is :mrgreen:
:goedzo: dat was het :dank:
Die had ik niet gezien.
Het werkt nu weer en zie de plaatjes in een nieuw venster.
Krijg er wel nog gratis een extra wit scherm bij wat natuurlijk nooit weg is een extra scherm. :mrgreen:
Bedankt voor de aanpassingen. :dank:
Laatst gewijzigd door Kappa7 op di 26 jul 2016, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door pappaleo »

Barry2001 schreef:
Misschien. Of een brilletje :shock: Deze ouwe bok heeft sinds een half jaar varifocus, wat een genot zeg, dat had ik eerder moeten doen. Tis even wennen de eerste week, maar als ik nu (met sporten oid) het oude glas weer op heb valt dat weer vies tegen..
Ouwe bok? Jij bent een jongmens. Ik heb overigens een varifocus leesbril aangeschaft. Je wil niet weten wat het ding gekost heeft. Ik kan er niet aan wennen. Ik heb een heel vervelend cylindertje in mijn linkeroog (het oog is deels + en deels -). Bovendien heb ik last van zwarte vlekjes (Mouches Volantes) die het lezen nou ook bepaald niet veraangenamen.
Barry2001 schreef:
Maar nog wat anders, voorheen kreeg ik een e-mail als er gereageerd was in een topic waar ik een abonnement op heb. Nu niet meer, werkt dit bij jullie nog wel?
Nee, volgens mij ook niet.
Laatst gewijzigd door pappaleo op di 26 jul 2016, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Kappa7 »

Barry2001 schreef:
iPhone4S met een 3.5" scherm :!: is gewoon te lezen hoor. Maar nogmaals, de mobile versie was beter.
Tis volgens mij afhankelijk van de browser die je gebruikt op je telefoon.
Op mijn tablet gebruik ik fire fox en die schaalt de site wel goed zo dat deze leesbaar is.
Chrome doe dat echt slechter.
Maar aangezien chrome wel ongeveer de standaard is zullen er wel meer mensen zijn die het mobiel lezen wat lastig vinden.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

Henkjan schreef:
t probleem is dat door de hack ons mail adres op een blacklist gekomen is; verzoek loopt om daar weer vanaf te komen, maar ben bang dat er in de tussentijd wel wat mail in de spam terecht komen :(
Okee, wacht het gewoon ff af :relax:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

pappaleo schreef:
Barry2001 schreef:
Misschien. Of een brilletje :shock: Deze ouwe bok heeft sinds een half jaar varifocus, wat een genot zeg, dat had ik eerder moeten doen. Tis even wennen de eerste week, maar als ik nu (met sporten oid) het oude glas weer op heb valt dat weer vies tegen..
Ouwe bok? Jij bent een jongmens. Ik heb overigens een varifocus leesbril aangeschaft. Je wil niet weten wat het ding gekost heeft. Ik kan er niet aan wennen. Ik heb een heel vervelend cylindertje in mijn linkeroog (het oog is deels + en deels -). Bovendien heb ik last van zwarte vlekjes (Mouches Volantes) die het lezen nou ook bepaald niet veraangenamen.
Barry2001 schreef:
Maar nog wat anders, voorheen kreeg ik een e-mail als er gereageerd was in een topic waar ik een abonnement op heb. Nu niet meer, werkt dit bij jullie nog wel?
Nee, volgens mij ook niet.
Jongmens? Dat voelt toch anders na afgelopen weekend (Zwarte Cross) :rofl:

Maar vervelend die aandoening. Qua werk heb ik vaak hardcopy voor m'n neus, icm met werken op een beeldscherm vind ik die varifocus ideaal. Heb je geen garantie op de bril, is er nog wat aan te doen, zonde geld anders die bril als íe zo duur was.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Barry2001 schreef:
iPhone4S met een 3.5" scherm :!: is gewoon te lezen hoor. Maar nogmaals, de mobile versie was beter.
Tis volgens mij afhankelijk van de browser die je gebruikt op je telefoon.
Op mijn tablet gebruik ik fire fox en die schaalt de site wel goed zo dat deze leesbaar is.
Chrome doe dat echt slechter.
Maar aangezien chrome wel ongeveer de standaard is zullen er wel meer mensen zijn die het mobiel lezen wat lastig vinden.
Ok. Neem aan dat de mobile versie ook wel weer terug komt.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Marp »

De mobiele style is helaas nog niet compatible met de huidige forumsoftware. Zodra dat wel het geval is, komt hij natuurlijk gelijk terug.
Kappa7 schreef:
Het werkt nu weer en zie de plaatjes in een nieuw venster.
Krijg er wel nog gratis een extra wit scherm bij wat natuurlijk nooit weg is een extra scherm. :mrgreen:
Die kreeg je als bonus ter compensatie voor de ontbrekende mobiele style. Tijdelijk dan, want de voorraad is op. :D
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Hans Nootdorp »

ds23man schreef:
Maar waar blijven al die berichten over de projecten die nu wel klaar moeten zijn omdat niemand nog tijd kon verspillen op dit forum! :mrgreen:
Ik heb ondertussen wel 3 plakken fineerplaat op mijn speakers gelijmd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door ds23man »

Toch niet op elkaar? :think: :think:
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door Hans Nootdorp »

ds23man schreef:
Toch niet op elkaar? :think: :think:
Is net gelukt om dat niet te doen. :wink: Dubbeldik is niet altijd dubbelgoed...
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door AatV »

Uit de annalen van smurfenwijsheid:

Meester, vroeg de leerlingsmurf aan de grote wijze smurf, wat is de mooiste kleur voor een forum?
Kijk om je heen kleine sprinkhaansmurf zei de wijze.
Zie je die fles smurfenlikeur? Dat is de mooiste kleur voor een forum.

groet,
Aat
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Zeer blij dat weer online zijn

Bericht door ds23man »

+1
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”