Anne
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van 't forum?
Wacht u voor het hellend vlak
,vol verwachting klopt m'n hart
Anne
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Is Sinterklaas al weer in het Land?
Heb nog geen pepernoten bij de Appie zien liggen.
Nuttig is een subjektief begripds23man schreef:Ga wat nuttigs doen Sander.
Op 't ogenblik nuttig ik een wijntje
Anne
Ook ik ben erg blij met het forum, beetje verslavend maar erg leuk en leerzaam.
Wat ik een klein beetje mis, maar ik weet niet of dat kan. Misschien een knopje,
zodat je alleen door de foto's van een onderwerp kunt scrollen. Of is zo'n optie
er misschien al?
Wat ik een klein beetje mis, maar ik weet niet of dat kan. Misschien een knopje,
zodat je alleen door de foto's van een onderwerp kunt scrollen. Of is zo'n optie
er misschien al?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat vind ik wel een verdomd goeie optie!toetertje schreef:Ook ik ben erg blij met het forum, beetje verslavend maar erg leuk en leerzaam.
er misschien al?
Moet er nog een vlaggetje aan om onderscheid te maken met de grappentoetertje schreef:Ook ik ben erg blij met het forum, beetje verslavend maar erg leuk en leerzaam.
er misschien al?
Anne
- SSassen
- Contacteer:
Suggesties geven waarmee we 't forum kunnen verbeteren lijkt mij bijzonder nuttig, toch?ds23man schreef:Ga wat nuttigs doen Sander.
P.s gezien jouw verhouding van nutteloze vs. nuttige reacties kan ik je denk ik beter een spiegel voorhouden?
- morca
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Ik ben niet zo vaak actief,maar ben hier ooit zeer goed geholpen.
Vroeg hier ooit hulp een bandpass filmsub te bouwen,en die bevalt nog steeds zeer goed.
Met dank aan ZBA en Tom Magielse.
Zonder ZBA stond dat filmmonster er nu niet,dus top ga zo door.
Vroeg hier ooit hulp een bandpass filmsub te bouwen,en die bevalt nog steeds zeer goed.
Met dank aan ZBA en Tom Magielse.
Zonder ZBA stond dat filmmonster er nu niet,dus top ga zo door.
Fijn dat we weer terug zijn en nogmaals petje af voor de mensen die dit allemaal weer keurig hebben kunnen terug zetten.
Al realiseer ik mij wel dat jullie waarschijnlijk nog hard bezig zijn op de achtergrond om de boel te polijsten.
Echter nog wel een verzoekje over de werking van het forum.
Open ik nu een link die ergens in een topic wordt gegeven dan wordt deze geladen op de zelfde pagina waar het forum stond. Kan hier voor standaard een nieuw tabblad geopend worden?
Vaak sluit je de pagina en wil je weer terug gaan naar waar je gebleven was maar moet je weer terug opzoeken waar dat ook alweer was.
Ander ding is het formaat van de schermen op mobiel is dat zo niet te lezen.
Komt er weer een mobiele versie van het forum?
Nogmaals ik realiseer mij dat jullie hier mogelijk al me bezig zijn maar dit zijn de dingen die mij nu het meeste opvallen.
Al realiseer ik mij wel dat jullie waarschijnlijk nog hard bezig zijn op de achtergrond om de boel te polijsten.
Echter nog wel een verzoekje over de werking van het forum.
Open ik nu een link die ergens in een topic wordt gegeven dan wordt deze geladen op de zelfde pagina waar het forum stond. Kan hier voor standaard een nieuw tabblad geopend worden?
Vaak sluit je de pagina en wil je weer terug gaan naar waar je gebleven was maar moet je weer terug opzoeken waar dat ook alweer was.
Ander ding is het formaat van de schermen op mobiel is dat zo niet te lezen.
Komt er weer een mobiele versie van het forum?
Nogmaals ik realiseer mij dat jullie hier mogelijk al me bezig zijn maar dit zijn de dingen die mij nu het meeste opvallen.
Hetzelfde geldt voor de knop voorbeeld als je een nieuwe post schrijft, het vervangt het huidige beeld in plaats van een nieuw tabblad zoals in de oude situatie.
Ik vind het huidige kleuren schema er wel erg prettig eruit zien.

Hoe klik ik rechts op een telefoon?ds23man schreef:Even rechtsklikken en openen in nieuw tabblad.
Link langer aanklikken (ingedrukt houden) en dan openen in nieuw tabblad?Kappa7 schreef:Hoe klik ik rechts op een telefoon?ds23man schreef:Even rechtsklikken en openen in nieuw tabblad.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
bedankt voor t melden van dingen die beter kunnen/moeten
blijf t vooral doorgeven, ook wij moeten door echt gebruiken uitvinden wat er allemaal opnieuw werkend moet worden gemaakt in de nieuwe versie van phpBB
blijf t vooral doorgeven, ook wij moeten door echt gebruiken uitvinden wat er allemaal opnieuw werkend moet worden gemaakt in de nieuwe versie van phpBB
- sander1238
Ik vind de notificatie knop een hele uitvinding. Ben ik heel blij.
Het is nog even behelpen met de foto's die je eerst moet verkleinen alvorens te upgraden. Hoop dat deze optie snel gefixt word. Verder niks dan lof
Het is nog even behelpen met de foto's die je eerst moet verkleinen alvorens te upgraden. Hoop dat deze optie snel gefixt word. Verder niks dan lof
Ik ontvang geen notificatie-mails meer, terwijl dat wel allemaal in mijn profiel ingeschakeld staat. 
- sander1238
Kijk eens bij de spam. Kwam bij mij ook hierinray5150 schreef:Ik ontvang geen notificatie-mails meer, terwijl dat wel allemaal in mijn profiel ingeschakeld staat.
Nope, niks te vinden daar anders dan de gebruikelijke reclame...
CTRL + SHIFT + T = voor PC, heel handigKappa7 schreef:Vaak sluit je de pagina en wil je weer terug gaan naar waar je gebleven was maar moet je weer terug opzoeken waar dat ook alweer was.
Kijk maar uit, anders voelen de Apple freaks zich weer achtergesteld.