Zeer blij dat weer online zijn
Moderator: Beheerdersteam
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Goed om te zien dat het forum weer terug is. Hulde aan allen die hiermee geholpen hebben!!!!
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ook ik ben zeer blij dat het forum weer online is. Met nogal wat lopende projectjes,
kom je er pas achter hoe vaak je even wat moet vragen of opzoeken.
Ik heb het echt gemist. Betrapte mezelf er zelfs op dat ik mijn vrouw een keer aandacht
gaf.
kom je er pas achter hoe vaak je even wat moet vragen of opzoeken.
Ik heb het echt gemist. Betrapte mezelf er zelfs op dat ik mijn vrouw een keer aandacht
gaf.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Jippie, hij doet het weer !!!!
Was me dat even af zien....ik had wel een heel erg slecht moment gekozen om te gaan stoppen met roken, een dag voor de site plat ging.
Was me dat even af zien....ik had wel een heel erg slecht moment gekozen om te gaan stoppen met roken, een dag voor de site plat ging.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Daar zijn toch andere forums voor?ray5150 schreef:Jippie, hij doet het weer !!!!
Was me dat even af zien....ik had wel een heel erg slecht moment gekozen om te gaan stoppen met roken, een dag voor de site plat ging.
Maar beste moderators, bedankt voor jullie inzet. En mooi dat toch alles bewaard
gebleven is.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Geen idee, heb een hoop tijd doorgebracht op http://forum.viva.nl/forum/actueel/list_topics/9
de maatschappelijke discussies daar zijn erg vermakelijk...
en ook van mijn kant hartelijk dank voor ongetwijfeld het vele werk dat verzet is.
(ik zie wel dat een hoop smileys het nog niet doen, dus duimpje opsteken is een beetje moelijk...
de maatschappelijke discussies daar zijn erg vermakelijk...
en ook van mijn kant hartelijk dank voor ongetwijfeld het vele werk dat verzet is.
(ik zie wel dat een hoop smileys het nog niet doen, dus duimpje opsteken is een beetje moelijk...
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Dank aan alle webwizards. Ik had wel even een echt vakantiegevoel.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Zit nog na te trillen van de ontwenningsverschijnselen.
Moet wel zeggen dat deze nu al weer snel afnemen nu het forum er weer is.
Goed werk voor allen die dat hebben mogelijk gemaakt.
Moet wel zeggen dat deze nu al weer snel afnemen nu het forum er weer is.
Goed werk voor allen die dat hebben mogelijk gemaakt.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Bedankt iedereen die achter de schermen alles weer gefixt hebben!
Stiekem vond ik het wel 'lekker', even niet op het forum (kunnen), maar ik ben blij dat de site weer in de lucht is. Even een break was voor mij wel gezond, maar te lang zonder is niet leuk
Thanks dus!!
Stiekem vond ik het wel 'lekker', even niet op het forum (kunnen), maar ik ben blij dat de site weer in de lucht is. Even een break was voor mij wel gezond, maar te lang zonder is niet leuk
Thanks dus!!
Re: Zeer blij dat weer online zijn
ja goed gedaanhsmeets schreef:Goed om te zien dat het forum weer terug is. Hulde aan allen die hiermee geholpen hebben!!!!
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Mooi dat het gelukt is de boel weer op de rails te krijgen.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Yeeesss!
Hulde aan de herstellers (met deze buitentemperaturen) !
Hulde aan de herstellers (met deze buitentemperaturen) !
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ik heb het ook gemist, bedankt voor de geleverde inspanning.
Elk nadeel heb ze voordeel, terug met schone lei dus;-)
Elk nadeel heb ze voordeel, terug met schone lei dus;-)
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Yes!!! Grote dank aan Mario/Sander en iedereen die heeft geholpen om de site weer in de lucht te krijgen.
Heb ZBA enorm gemist, na koffie duidelijk mijn grootste verslaving.
Heb ZBA enorm gemist, na koffie duidelijk mijn grootste verslaving.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ik had geen idee dat ik hier zo aan verslaafd ben.
hartelijk dank voor het fixen van de fix.
hartelijk dank voor het fixen van de fix.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Ook hier last van ontwenningsverschijnselen, blij dat het forum er weer is!'
Overigens had dat lichtblauwe kleurtje van de tussentijdse pagina ook wel wat.
groet,
Aat
Overigens had dat lichtblauwe kleurtje van de tussentijdse pagina ook wel wat.
groet,
Aat
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Om nou te zeggen dat ik dit zo'n denderend kleurenschema vind, eerlijk gezegd,nee.
Tis geen rood, geen roze, maar iets flauw ertussenin.
Tis geen rood, geen roze, maar iets flauw ertussenin.
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Beter dan helemaal niks Ray!
Petje af voor de administrators dat de site weer in de lucht is.
Alhoewel met dit weer is het beter petje op.
Petje af voor de administrators dat de site weer in de lucht is.
Alhoewel met dit weer is het beter petje op.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zeer blij dat weer online zijn
Maar waar blijven al die berichten over de projecten die nu wel klaar moeten zijn omdat niemand nog tijd kon verspillen op dit forum! 
