Een AT heeft ook kurk nodig om een beetje te klinken.Henkjan schreef:tijd voor een tegel.....Walt schreef:Dat is goedkoop, maar ook echt een flutding...
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Re: het "te koop gezien" topic....
Het gaat om wat er tussen de twee dunne plakjes kurk zit, maar dat is geheim... 
Re: het "te koop gezien" topic....
En Toch, voor de doelgroep waar het voor bedoeld is, is het prima.
Als je van je krantenwijkje een woofer kan kopen voor een paar centen,
en je kunt daar lekker mee pochen op je kamertje, ben je toch helemaal blij.
dat het niet klinkt maakt niet uit, die kennis hebben de meesten toch niet op
die leeftijd.
En zeg nu zelf, je moet er toch niet aan denken dat je zoontje van 12, met
echte serieuse woofers aan de gang gaat op zijn kamertje?
Als je van je krantenwijkje een woofer kan kopen voor een paar centen,
en je kunt daar lekker mee pochen op je kamertje, ben je toch helemaal blij.
dat het niet klinkt maakt niet uit, die kennis hebben de meesten toch niet op
die leeftijd.
En zeg nu zelf, je moet er toch niet aan denken dat je zoontje van 12, met
echte serieuse woofers aan de gang gaat op zijn kamertje?
Re: het "te koop gezien" topic....
Toen wij rond die leeftijd waren, bouwden we al het 4x grote model Karlson met daarin 15 inch beyma en Fane woofers, en iets later al 18 inch RCF earthquake bashoorns...
Wel eerst via een SuperTech versterkertje, later Yamaha P1600 en de oude Peavey werkpaarden!
Wel eerst via een SuperTech versterkertje, later Yamaha P1600 en de oude Peavey werkpaarden!
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat kan, maar gezien het feit dat je het nog steeds niet afgeleerd bent,
geeft wel aan dat het iets met een aangeboren....
Het gros is er niet zo mee bezig.
geeft wel aan dat het iets met een aangeboren....
Het gros is er niet zo mee bezig.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ach, na een tijdje heb je wel door dat het praktisch nut van dikke 18 inch woofers in een normale kamer vrij nutteloos is, je verpest je oren en de buren zijn ook niet blij. Toch is 30Hz op fors volume best indrukwekkend, een warme gloed door je haren!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
nee hoor, op die leeftijd probeerde ik mn pa betere spullen aan te praten, zodat ik z'n oude kreegWalt schreef:Toen wij rond die leeftijd waren, bouwden we al het 4x grote model Karlson met daarin 15 inch beyma en Fane woofers, en iets later al 18 inch RCF earthquake bashoorns...
Re: het "te koop gezien" topic....
Toen zaten wij thuis op radiodistributieHenkjan schreef:nee hoor, op die leeftijd probeerde ik mn pa betere spullen aan te praten, zodat ik z'n oude kreeg
En mijn broer kocht dan wel later de Grundig RTV 360S en kon ik er af en toe aan komen.
Daarvoor luisterde ik dan met mijn oor tegen de luidspreker op een oude buizen Blaupunkt radio naar bijzondere zenders die je maar half kon volgen. Zo iets dus. Als ik dan klaagde gaf Vader aan dat de antenne die tussen de schoorstenen was gespannen maar eens opgepoetst moest worden, en ik kroop dan het dak op, in de hoop dat het zou helpen, en belden de overburen dat zoonlief op het dak zat.
Dat waren andere tijden, en duidelijk geen internet.
Ik bouwde mijn 1e kristalontvanger!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door hannesie op wo 27 apr 2016, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Vooralsnog he-le-maal niets...ds23man schreef:Wat zal Ray vandaag allemaal scoren op de vrijmarkt?
Door het slechte weer zijn er minder dan de helft van het normale aantal kraampjes.
Re: het "te koop gezien" topic....
onze kinderboerderij heeft er nog wel een paar over.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Geen koopje, maar misschien wel interessant voor de draaitafel liefhebbers:
Luchtkussen
Luchtkussen
Re: het "te koop gezien" topic....
Asjemenou, deze komen me bekend voor zeg.
Alleen een iets andere prijs.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... e=lr&pos=4
Alleen een iets andere prijs.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... e=lr&pos=4
Re: het "te koop gezien" topic....
Daar kom ik nooit meertoetertje schreef:Asjemenou, deze komen me bekend voor zeg.
Alleen een iets andere prijs.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... e=lr&pos=4
Je krijgt de keus cookies aanvaarden of ... cookies aanvaarden, mooie keus, de lomperikken
Anne
Re: het "te koop gezien" topic....
Deze bedoel je neem ik aan .Asjemenou, deze komen me bekend voor zeg. Alleen een iets andere prijs. http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... e=lr&pos=4
[kleine correctie gedaan waardoor de reactie hieronder minder relevant lijkt. Sorry daarvoor]
Laatst gewijzigd door MarcoSQ op do 16 jun 2016, 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
De verkoper op het forum was niet de bouwer, hij heeft zijn geld, de nieuwe eigenaar is daarna vrij om te doen met de speakers wat hij wil. Wellicht klonken ze niet goed in zijn ruimte, en gezien de geboden bedragen, slim van hem om hoog in te zetten. Ik zie er totaaal geen kwaad in eigenlijk...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15177
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit is doelbewust gekocht om met winst te verkopen gezien de korte tijdspanne. Tsja. Had thuis een item staan dat me al een paar jaar in de weg stond. Teab op marktplaats, geen reactie. Toen 'gratis af te halen' , binnen een kwartier 3 aasgieren die zich meldden. Ding is opgehaald, ik was er vanaf, denk zal later toch eens kijken. Ja hoor, stond gewoon te koop op Marktplaats. Blijkbaar iemand die niks anders te doen heeft dan een beetje handel drijven op deze manier.
Als ik dit niet kan hebben had ik de moeite moeten nemen het ding naar de stort te brengen, maar het was meer dat ik het zonde vond om een goed werkend iets weg te pleuren. Ondanks dat iemand er wat mee verdient (nouja, was tientjes werk) blijft het ding als íe nu wel verkocht wordt wel in gebruik. En als iemand al die moeite wil doen voor een paar tientjes, het zij zo.
Als ik dit niet kan hebben had ik de moeite moeten nemen het ding naar de stort te brengen, maar het was meer dat ik het zonde vond om een goed werkend iets weg te pleuren. Ondanks dat iemand er wat mee verdient (nouja, was tientjes werk) blijft het ding als íe nu wel verkocht wordt wel in gebruik. En als iemand al die moeite wil doen voor een paar tientjes, het zij zo.
Re: het "te koop gezien" topic....
Potver*** hé! Dat is jammertoetertje schreef:Asjemenou, deze komen me bekend voor zeg.
Alleen een iets andere prijs.
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... e=lr&pos=4
Had toch echt het idee dat ik ze aan een gebruiker verkocht, niet een wederverkoper.
Inderdaad was ik niet de bouwer, kon ik het maar zo goed.
Maar Walt heeft geljk, ik heb mijn prijs gekregen die ik vroeg (ook al was het meer waard), ik zat met een ruimteprobleem. En hij is vrij te doen wat hij er mee wil. Had ze alleen liever direct aan iemand verkocht die er zelf plezier van had gehad
Re: het "te koop gezien" topic....
Kan me voorstellen dat je dit liever gelijk naar een liefhebber ziet gaan. Is wel een beetje jammer zo.
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor de echt SMD mannen onder ons
Fritsch pick and place machine
Fritsch pick and place machine
Re: het "te koop gezien" topic....
Heh jammer, heb ik net een nieuwe soldeerbout gekocht.Zweitse schreef:Voor de echt SMD mannen onder ons
Fritsch pick and place machine
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15177
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Precisie instrument. Zonder garantie op een veiling, risico. Ding is ff met een heftruck naar binnen gejoekeld natuurlijkZweitse schreef:Voor de echt SMD mannen onder ons
Fritsch pick and place machine
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.marktplaats.nl/a/watersport- ... nberichten
100x90 "antidreun platen" ofwel zelfklevende bitumen platen.
€5 ps
Wellicht interessant voor iemand hier, ik heb er net een paar gehaald voor de auto maar lees ook wel eens over bitumen in speakers
100x90 "antidreun platen" ofwel zelfklevende bitumen platen.
€5 ps
Wellicht interessant voor iemand hier, ik heb er net een paar gehaald voor de auto maar lees ook wel eens over bitumen in speakers
