Opties?:
- Dayton Audio SD215A-88
- Monacor SP8/150PRO
- Tangband W8-740C
Moderator: Beheerdersteam
In principe gaat het (wederom) om een draagbaar muziekkistje met versterker op accu (voor mijn zwager). Hout kost niks (schoonpa kan wel wat 18 mm multiplex meenemen van werk), versterkerbordjes heb ik in overvloed en de overige zaken zijn de kosten ook weer niet.ray5150 schreef:Ik zou in eerste instantie op zoek gaan naar een gebruikte driver.
Des te meer budget blijft er over voor hout en dergelijke.
.Zoals je waarsch. weet, zijn die drie eisen niet verenigbaar. Met een beetje geluk mag je er twee kiezen, en de derde zul je moeten je laten vallen .[knip]...die in een zo klein mogelijke behuizing kan (max 20 liter) en redelijk laag kan. Gevoeligheid niet te laag
Sorry, ik had geen 20 liter moeten noemen als harde eis. Meer een wens. Mijn eerder genoemde sub zit in een 25 liter behuizing en een gehele combinatie mag ook wel de 30 liter aantikken, of hoger. Het moet gewoon draagbaar zijn.MarcoSQ schreef:.Zoals je waarsch. weet, zijn die drie eisen niet verenigbaar. Met een beetje geluk mag je er twee kiezen, en de derde zul je moeten je laten vallen .[knip]...die in een zo klein mogelijke behuizing kan (max 20 liter) en redelijk laag kan. Gevoeligheid niet te laag
Gezien je verdere doel gok ik (?) dat de balans in dat vetgedrukte stukje, meer zal moeten doorslaan richting 'hoge gevoeligheid' ?
If so : dan kon dit misschien wel iets voor je zijn : http://www.thomann.de/nl/the_box_speake ... l_211229_0
Best luid en OK in een gesloten 20ldoosje. Je levert in op diepgang (da's de ene van drie bovenstaande keuzes, die je moest laten varen)