Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference (ombouw naar Dual opposed)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Likje grondverf aan de binnenzijde om de boel beter luchtdicht te krijgen.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
ray5150 schreef:Edwin is jaloers !
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
1 ding is wel zeker, en dat is dat hier een echte vakman aan het werk is.
Met iedere foto groeit mijn respect.
Met iedere foto groeit mijn respect.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Nou nou, erg aardig van je maar ik zie hier zulke mooie pareltjes voorbij komen dat de eer eigenlijk te groot is.
ray5150 schreef:1 ding is wel zeker, en dat is dat hier een echte vakman aan het werk is.
Met iedere foto groeit mijn respect.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Box zit in elkaar en als ik op de kast tik lijkt het wel alsof ik op ons granieten aanrecht tik
Eerste laagje Warnex,
Eerste laagje Warnex,
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Ho ho, eerst nog een laagje, en zien te achterhalen hoelang het duurt voordat die Warnex echt uitgehard is, wil niet dat de woofer gaat kleven zodat ik hem er nooit meer uit krijg.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Geen vertrouwen in je kunsten?
Ik denk dat het wel een weekje kan duren.
Ik denk dat het wel een weekje kan duren.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Duurt dus 4 dagen voor volledige uitharding, dus van het weekend opbouwen.
Laatst gewijzigd door holco op ma 30 mei 2016, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Niet zonder de feiten
dre schreef:Geen vertrouwen in je kunsten?![]()
Ik denk dat het wel een weekje kan duren.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
4 dagen,maar bij aandrukken zou ik toch iets meer tijd nemen.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Rand waar de speaker invalt krijgt geen extra laag meer, deze heeft dan 5 dagen droogtijd.
En ook al moet ik hem in de oven proppen, van het weekend gaat hij draaien
En ook al moet ik hem in de oven proppen, van het weekend gaat hij draaien
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Met een enkele laag lijkt het me geen probleem.
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Ik niet hoor
Hij klinkt waarschijnlijk toch voor geen meter](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Hij klinkt waarschijnlijk toch voor geen meter
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Dit heeft heel weinig zin...holco schreef:file:///Users/marioderoos/Downloads/Warnex%20Tec%20Data%20Equipment.pdf
Pdf's kun je direct naar de server uploaden.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Done.
ray5150 schreef:Dit heeft heel weinig zin...holco schreef:file:///Users/marioderoos/Downloads/Warnex%20Tec%20Data%20Equipment.pdf
Pdf's kun je direct naar de server uploaden.
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
En hij speelt.
Nog ff op de settings van de L26ROY sub, maar bij de eerste noten is het wel duidelijk, dit klinkt echt voor geen meter!! veels te strak en veel meer druk nu
Van het weekend maar ff goed inregelen en hopen dat het nog goed komt.
Nog wat foto's van het uiteindelijke resultaat,
Nog ff op de settings van de L26ROY sub, maar bij de eerste noten is het wel duidelijk, dit klinkt echt voor geen meter!! veels te strak en veel meer druk nu
Van het weekend maar ff goed inregelen en hopen dat het nog goed komt.
Nog wat foto's van het uiteindelijke resultaat,
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Wow gave build! Erg mooi, goed gelukt
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Bedankt jongens 
Ben er ook erg content mee!!
Ben er ook erg content mee!!
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Dit lijken mij positieve qualificaties?holco schreef:... dit klinkt echt voor geen meter!! veels te strak en veel meer druk nu
Van het weekend maar ff goed inregelen en hopen dat het nog goed komt.
groet,
Aat
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Stukje terug lezen en het wordt vanzelf duidelijk
AatV schreef:Dit lijken mij positieve qualificaties?holco schreef:... dit klinkt echt voor geen meter!! veels te strak en veel meer druk nu
Van het weekend maar ff goed inregelen en hopen dat het nog goed komt.![]()
groet,
Aat
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Geen zwarte schroeven ? 
Dáááág, respect...
Dáááág, respect...
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Zie in de eerste! post iets over druk, waar ik dat 'strak' vandaan moet halen?holco schreef:Stukje terug lezen en het wordt vanzelf duidelijk![]()
Vind het allemaal verder prima hoor.
groet,
Aat
Re: Subwoofer project met de Dayton RSS390HO-4 15" Reference
Ik krijg alweer meelij met de beneden buurvrouw. 

