Dual Mono Versterker

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Dual Mono Versterker

Bericht door Thomecek »

Na de tijd toen ik heb me LM3886 gebouwd besloot ik dat ga ik wat heel anders bouwen en zo kom ik op de dual mono hi-end .
Bijlagen
IMAG1531.jpg
IMAG1519.jpg
IMAG1508.jpg
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door Kappa7 »

Ziet er mooi uit. =D>
Kan je ons ook wat over de opbouw en de schema's vertellen
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door ray5150 »

Tja, het geheel op de foto's ziet er keurig uit, daar niet van.
Maar inderdaad is het leuker als we ook het hoe en wat kunnen vernemen.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door beijert »

Ik zie Naim.

Geen dual mono in ieder geval, wel mooi.
irribeo
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 10 jun 2013, 23:47

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door irribeo »

Gewoon voor t idee is voor mij drie verschillende 4700uF/35V op een rijtje een beetje te chinees, ziet er verder netjes uit.
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door Thomecek »

Dit zijn per kanaal 2 x 10.000 uf /50 V met 2 aparte gerichterbrug en trafo 300 watt met 2 groepen dus 4 x 28 volt . Inderdaad dat is Naim 200 clone .
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door Thomecek »

Dit zijn per kanaal 2 x 10.000 uf /50 V met 2 aparte gerichterbrug en trafo 300 watt met 2 groepen dus 4 x 28 volt . Inderdaad dat is Naim 200 clone .
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door sander1238 »

Ziet er goed uit =D> .
Als het ook beter klink dan de LM ben je er op vooruit gegaan :-({|=
Thomecek
Berichten: 19
Lid geworden op: za 17 okt 2015, 17:35

Re: Dual Mono Versterker

Bericht door Thomecek »

:rock: Ja , inderdaad dit klinkt onwijs goed . Ik wist niet dat van twee boxen je kan 3D geluid krijgen . Ik heb nog een project begonnen met aparte trafo's maar daar zit niet veel verschil in .
Plaats reactie