Hallo allemaal,
Ik ben niet nieuw met zelfbouw, maar wel nieuw op dit forum.
Als gepensioneerd Elektronisch Ontwerper (65) heb ik reeds zeer diverse elektronische schakelingen ontworpen. Met de nadruk op analoge- en vermogens-elektronica. Nu ben ik meestal actief met ontwerp en bouw van buizenversterkers. Inmiddels meer dan 20 stuks.
Zie het bijgevoegde voorbeeld.
Ik hoop hier ook nog wat te kunnen bijdragen en bijleren. Daar ben ik nog niet te oud voor.
Piet
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Hallo Piet, welkom hier!
Goede timing voor de aanmelding, kan je meteen velen van de leden in t echt kennis mee maken op de luisterdag in Breda over 10 dagen
Goede timing voor de aanmelding, kan je meteen velen van de leden in t echt kennis mee maken op de luisterdag in Breda over 10 dagen
