Bert61 schreef:
Maar aan die richtlijnen voldoen is een studie op zich

Aanvankelijk weerhield me dat ook om er aan te beginnen, maar eigenlijk is het minder werk dan wanneer je alles zelf doet:
- Een gedetailleerde tekening maken -schaal 1/1- moet je altijd maken, ook als je de rest zelf doet. Nu doe je dat ook, het enige eventuele bezwaar is dat het in Coreldraw-formaat voorgesteld wordt. Misschien dat je ook je eigen tekenprogramma kan gebruiken, maar dan moet je het kunnen converteren naar een pdf met garantie dat de verhoudingen 1/1 blijven.
- Een kleurtje toepassen voor wat uitgefreesd moet worden.
- Extra goed controleren
- De gewenste plaat (kleur - afmetingen) bestellen (en eventueel extra controle bijbestellen, ik heb dat niet gedaan)
- De tekening doormailen naar Tube-Town met verwijzing naar je bestelde plaat.
Extra voordeel: afhankelijk van de grootte van de plaat die je kiest, kan je op je tekening meerdere fronts (bv. 1 voorkant amp en 1 achterkant amp) aanbrengen. Met de gekleurde randlijn bepaal je de omtrek van het plaatje. Zet je dus een voor- en achterkant op je tekening, dan krijg je 2 plaatjes toegestuurd.
In bijlage een pdf (als voorbeeld) met de layout van 4 plaatjes (die voor de EL34 en de CTA - voor en achter) die ik opgestuurd had.
... was zo besteld:
1.0 x Custom Shop Faceplate Standard 30,02 EUR
Shipping time: Leadtime 1 Week*
Faceplate Colors:brushed silver / black (#C14)
Datacheck: no
Size:H2: 150 x 600 mm