Dat is ongeveer een F1 wagen om een landweggetje te berijden, en ontspannen naar de zonsondergang of opkomst te kijken/luisteren.Olaf Markus schreef:Nu een mediacenter in een silverstone behuizing, met 16 GB ram, Intel I5 en 8 terabyte opslag, fluisterstil.
Al mijn cd’s ingelezen en opgeslagen als AIFF. Een betaalde versie van Jriver via ASIO naar mijn TDA1541 dac (toch nog een stukje nostalgie)
En een Tablet om lekker door je cd’s te kunnen jagen en nummertjes te kunnen spelen. Geen gezoek meer tussen de cd’s en het verwisselen van schijfjes.
Dan heb je ook niet meer dat er naar een paar uur luisteren 20 open doosjes en 20 losse schijfjes om je cd speler heen liggen.
8 Tb om te indexeren, maar ik vermoed dat je die niet vol hebt staan met muziek.
Dan zou je wel heel oud moeten worden om dat te beluisteren.
