Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Neem maar mee! 
- pappaleo
- Contacteer:
Qua publiek of qua te beluisteren apparatuur?ray5150 schreef:Ik vind het lijstje in de startpost maar erg karig.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik kan
a) mijn vrouw meenemen
b) nog een extra paar speakers meenemen.
Ze maken beiden geluid.
a) mijn vrouw meenemen
Ze maken beiden geluid.
a) alleen je vrouwpappaleo schreef:Ik kan
a) mijn vrouw meenemen
Ze maken beiden geluid.
Of
b) een paar extra speakers incl. Leo.
Beiden...Nu weet ik ook wel dat er op de betreffende dag vaak meer mensen komen dan er zich opgegeven hebben.pappaleo schreef:Qua publiek of qua te beluisteren apparatuur?ray5150 schreef:Ik vind het lijstje in de startpost maar erg karig.
Ik hoop nog steeds op een demo van een setje open baffles.
Ik heb dat helaas nog nooit mogen ervaren.
- pappaleo
- Contacteer:
Isobarix is dan nog lang niet af. Die kan ik natuurlijk ook meenemen.toetertje schreef:Ik hoop nog steeds op een demo van een setje open baffles.
Je mist er niks aan...toetertje schreef:Ik hoop nog steeds op een demo van een setje open baffles.
Wat vind jij slecht aan o.b. dan? 
Dat kun je ook positief lezen.ray5150 schreef:Je mist er niks aan...
Ik heb best wel eens kouwe rillingen gehad bij OB.
Dat kun je ook positief lezen.hannesie schreef:ray5150 schreef:Je mist er niks aan...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Ik kan de OOOB wel meenemen. Die speelt wel tegen die tijdtoetertje schreef:Ik hoop nog steeds op een demo van een setje open baffles.
Ik heb dat helaas nog nooit mogen ervaren.![]()
Met name de definitie in het laag en laag-midden vond/vind ik minder prettig om te horen dan bij een luidspreker met een "kast eromheen".dre schreef:Wat vind jij slecht aan o.b. dan?
Maar goed, dat is persoonlijk en dus voor een ieder weer anders....
Wordt ook slecht bijgehouden.ray5150 schreef:Ik vind het lijstje in de startpost maar erg karig.
Ik heb nu al een paar keer aangegeven dat ik ook kom en mijn nieuwe eindversterker bij me heb.
Schijnbaar is daar geen behoefte aan, ik sta nog steeds niet op de lijst.
Een Passieve voorversterker zal wel zeker gaan lukken maar dat was niet echt een uitdaging.
Daar maak ik nog wel een topic over.
Ik denk dat Jan daar gewoon overheen gekeken heeft en het lijstje moet bijwerken.
Jup, is nu ff superdruk hier met een vakantie ertussen. Ga vanaf of morgen het lijstje checken!
Huishouden van Jan Steen dusWowly schreef:Jup, is nu ff superdruk hier met een vakantie ertussen. Ga vanaf of morgen het lijstje checken!
Oké, dan nu even definitief.
Ik kom naar Breda en neem mijn Bartones mee. Ik hoop spelend met een setje AS2.100
En anders alleen ter decoratieve opluistering.
Ik kom naar Breda en neem mijn Bartones mee. Ik hoop spelend met een setje AS2.100
En anders alleen ter decoratieve opluistering.
Lijkt mij op zich al voldoende reden ook heen te gaan...

Zo het lijstje is weer bijgewerkt. Kijk allemaal ff of het zo klopt. Dre welke speakers wilde je meenemen? klassieke 3-weg of monitor?
Zie dat sommige nog terughoudend zijn om hun eigen speakers mee te nemen: niet nodig!!! Dit is de kans om je speakers eens te horen presteren met mooie apparatuur ervoor, of om je versterkers eens te laten spelen in een andere set of met andere bron!
We zitten nu op zo'n 30 ingeschreven personen, maar als ik al zie wat er staat: echt super!!!!
En leuk als DS23 zijn DLCP workshop zou willen doen; ben daar zelf heel erg benieuwd naar.
Gaat gezellig worden, krijg er weer ouderwets zin in. Minstens zo leuk als een weekendje disneyland hahaha
Zie dat sommige nog terughoudend zijn om hun eigen speakers mee te nemen: niet nodig!!! Dit is de kans om je speakers eens te horen presteren met mooie apparatuur ervoor, of om je versterkers eens te laten spelen in een andere set of met andere bron!
We zitten nu op zo'n 30 ingeschreven personen, maar als ik al zie wat er staat: echt super!!!!
En leuk als DS23 zijn DLCP workshop zou willen doen; ben daar zelf heel erg benieuwd naar.
Gaat gezellig worden, krijg er weer ouderwets zin in. Minstens zo leuk als een weekendje disneyland hahaha
Zou ik ook wel in geïnteresseerd zijn!Wowly schreef:En leuk als DS23 zijn DLCP workshop zou willen doen; ben daar zelf heel erg benieuwd naar.
Nu ga ik toch weer twijfelen.....Wowly schreef:Gaat gezellig worden, krijg er weer ouderwets zin in. Minstens zo leuk als een weekendje disneyland hahaha
groet,
Aat
Het is jammer dat er zo weinig tijd is op zo'n dag,
en dat ik zelf weer redelijk op tijd naar huis moet.
Anders zou een mini workshop speakers meten ook
wel erg leuk en leerzaam zijn. En dan natuurlijk niet
met een duimstok!!
en dat ik zelf weer redelijk op tijd naar huis moet.
Anders zou een mini workshop speakers meten ook
wel erg leuk en leerzaam zijn. En dan natuurlijk niet
met een duimstok!!
Mwah,AatV schreef:Nu ga ik toch weer twijfelen.....Wowly schreef:Gaat gezellig worden, krijg er weer ouderwets zin in. Minstens zo leuk als een weekendje disneyland hahaha![]()
groet,
Aat
Jij in je Micky Mouse pak, Wowly komt al als Goofy
Dat doet 'ie toch altijd?Pjotr schreef:Wowly komt al als Goofy
groet,
Aat