Aat
[Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moderator: Beheerdersteam
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ook wel een beetje de "badkuip" afstemming. Voor een lekker fris geluid!
groet,
Aat
Aat
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
ds23man schreef:Duitse smaak dus!
Lederhosen, bokwurst und bier.....![]()
![]()
Bitte, ja, sehr schon....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
En dan weten we ook gelijk waar Ray in oktober uithangt........ 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik mag aannemen thuis, het is dan immers het cavia broedseizoen...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
In ieder geval niet bij Die Oktoberfest in Munchen...ds23man schreef:En dan weten we ook gelijk waar Ray in oktober uithangt........
Augustus ga ik weer naar de heimat.
Ik heb trouwens niet eens een cavia, dat is een forumlid dat verder woont dan Delft of Drievliet.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Das Oktoberfest, und die Heimat. Das hätten Sie allerdings wissen müssen.ray5150 schreef:In ieder geval niet bij Die Oktoberfest in Munchen...ds23man schreef:En dan weten we ook gelijk waar Ray in oktober uithangt........![]()
Augustus ga ik weer naar de heimat.![]()
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Aber nein, ich habe nie die deutsche Sprache in den Schulen unterrichtet worden...
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
En tenslotte een vraag voor de volgende ronde : in welke maand vindt het oktoberfest grotendeels plaats?
groet,
Aat
groet,
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Waarom zit bij de rechterspeaker de tweeter onderaan? 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Dat nmoet jij toch weten, dat is i.v.m. de 1e reflectie die ontstaat door de buik van Ray, en op die manier wordt gecompenseerd.pappaleo schreef:Waarom zit bij de rechterspeaker de tweeter onderaan?
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ziet er knap uit man, ondanks de ...wat onconventionele manier van bouwen ! Heb absoluut een zwak voor deze bouwvorm luidspreker. (En zoek ook draagvlak thuis om dat weer te maken...maar hoe breng je dat voorzichtig....).
Veel succes met voltooien, ben benieuwd en zou ze graag ooit eens horen schitteren
!
Veel succes met voltooien, ben benieuwd en zou ze graag ooit eens horen schitteren
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Heb je al een 7.1 setje in het toilet? Nee? Dan heb je ruimte voor uitbreiding.MarcoSQ schreef:(En zoek ook draagvlak thuis om dat weer te maken...maar hoe breng je dat voorzichtig....).
Kom naar Breda op 28 mei.MarcoSQ schreef:Veel succes met voltooien, ben benieuwd en zou ze graag ooit eens horen schitteren!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ziet er klasse uit Ray! benieuwd wat het gaat doen in Breda.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Wat gaaf! Hoop enorm dat je ook blij gaat zijn met het geluid.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Inmiddels hebben de kasten 3 lagen hoogglans lak erop, met tussen iedere laag natgeslepen met korrel 400.
Hierna komen er minimaal 2 lagen matte lak op.
Erg fijn spul dat Avis PU lak. vloeit mooi uit, vrijwel geen druipers of zakkers, droogt redelijk vlot, word lekker hard.
Een aanrader wat mij betreft.
Deze is zojuist geschuurd. En deze heeft al zijn eerste jasje mat.
Hierna komen er minimaal 2 lagen matte lak op.
Erg fijn spul dat Avis PU lak. vloeit mooi uit, vrijwel geen druipers of zakkers, droogt redelijk vlot, word lekker hard.
Een aanrader wat mij betreft.
Deze is zojuist geschuurd. En deze heeft al zijn eerste jasje mat.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ziet er mooi uit, helemaal knap als je bedenkt dat je zelfs platen moest verlijmen om voldoende lengte te krijgen voor de losse panelen. Een foto van het hout waarmee je begon in 1 post met dit fraaie resultaat zou wel geinig zijn.
Groetjes Aalter
Groetjes Aalter
