Onbekende luidsprekers
Moderator: Beheerdersteam
Re: Onbekende luidsprekers
Met de mooiere foto's zie je dan ook hoe mooi de vormgeving is.Zweitse schreef:Yep, dat zijn speakers van Estelon
Echte beauty's naar mijn idee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Onbekende luidsprekers
Ah, Wei Hong, je bedoelt de beste man die in Nanjing Baixia woont, No 239 Hongwu Road. Achtste verdieping blok DHenkjan schreef:vraag het Wei Hong audio, ze staan bij hun in showroom #4
http://www.whaudio.com/About/index.html
Re: Onbekende luidsprekers
Vormgeving is inderdaad heel mooi, ook de nieuwe Cell units van Accuton zien er goed uit.
Re: Onbekende luidsprekers
Alleen jammer dat ik meestal niet op de grond lig als ik muziek luister. Ik vindt ze een beetje over the top zoals Lamborghini´s, er moeten alleen nog raketwerpers op om een jongensdroom waar te maken.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Onbekende luidsprekers
Haha, +1John P schreef:Alleen jammer dat ik meestal niet op de grond lig als ik muziek luister. Ik vindt ze een beetje over the top zoals Lamborghini´s, er moeten alleen nog raketwerpers op om een jongensdroom waar te maken.
Mooi, wat heet mooi. Ik vind ze vooral bizar.
Re: Onbekende luidsprekers
Ik heb het idee dat mijn OV kaart, net een nieuwe, daar niet in voorziet of er gewoon niet voldoende op staat om de beste man te bezoeken.Barry2001 schreef:Ah, Wei Hong, je bedoelt de beste man die in Nanjing Baixia woont, No 239 Hongwu Road. Achtste verdieping blok DHenkjan schreef:vraag het Wei Hong audio, ze staan bij hun in showroom #4
http://www.whaudio.com/About/index.html
Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers, hooguit van het schuddebuikend lachen als de prijs bekend wordt.John P schreef:Alleen jammer dat ik meestal niet op de grond lig als ik muziek luister. Ik vindt ze een beetje over the top zoals Lamborghini´s, er moeten alleen nog raketwerpers op om een jongensdroom waar te maken.
Maar misschien zie jij er een soort robots in v.w.b. de vormgeving.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Onbekende luidsprekers
€ 179.000hannesie schreef:Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers, hooguit van het schuddebuikend lachen als de prijs bekend wordt.![]()
Re: Onbekende luidsprekers
Ik snap het al, er staat toch niet voldoende op mijn OV kaart.

Misschien wat antidepressiva halen om het gemis te verwerken.
Misschien wat antidepressiva halen om het gemis te verwerken.
Re: Onbekende luidsprekers
Ik refereer naar de positie waaruit de foto's genomen zijn, ik zie de fotograaf al voor mij plat op zijn buik. Alhoewel, het zal wel een technische camera zijn met perspectief corrigerende maatregelen.hannesie schreef:Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers
Re: Onbekende luidsprekers
Ach, vrouwen hebben ook altijd een/hun mooiste kant, dus waarom speakers niet?John P schreef:Ik refereer naar de positie waaruit de foto's genomen zijn, ik zie de fotograaf al voor mij plat op zijn buik. Alhoewel, het zal wel een technische camera zijn met perspectief corrigerende maatregelen.hannesie schreef:Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers
Maakt het wat imposanter, past ook wel bij de doelgroep.
Deze kende ik al; wel, maar nooit in relatie met de grotere zusjes gezien.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Onbekende luidsprekers
Nou vraag ik mij af hoe de woof aan de mid koppelt met die afstand. Lekker pingpong geluid in het verticale vlak krijg je dan.hannesie schreef:Ach, vrouwen hebben ook altijd een/hun mooiste kant, dus waarom speakers niet?John P schreef:Ik refereer naar de positie waaruit de foto's genomen zijn, ik zie de fotograaf al voor mij plat op zijn buik. Alhoewel, het zal wel een technische camera zijn met perspectief corrigerende maatregelen.hannesie schreef:Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers![]()
Maakt het wat imposanter, past ook wel bij de doelgroep.
Deze kende ik al; wel, maar nooit in relatie met de grotere zusjes gezien.
Re: Onbekende luidsprekers
Met de reflectie van de vloer, mwah, is ook mogelijk het effect van of met 2 monitors met 2 sub's.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Onbekende luidsprekers
Zo te zien aan de afmetingen van de drivers zal het overnamepunt ergens rond de 400Hz liggen.
Re: Onbekende luidsprekers
Ik had altijd begrepen dat de units zo dicht mogelijk bij elkaar dienen te liggen ?ds23man schreef:Nou vraag ik mij af hoe de woof aan de mid koppelt met die afstand. Lekker pingpong geluid in het verticale vlak krijg je dan.
Re: Onbekende luidsprekers
Ach, er zijn zelfs idioten die de woofers aan de achterkant van de onderste baskasten zetten.ray5150 schreef:Ik had altijd begrepen dat de units zo dicht mogelijk bij elkaar dienen te liggen ?ds23man schreef:Nou vraag ik mij af hoe de woof aan de mid koppelt met die afstand. Lekker pingpong geluid in het verticale vlak krijg je dan.![]()
Da's pas erg
Groet,
Leobus
