Onbekende luidsprekers

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door Zweitse »

Yep, dat zijn speakers van Estelon
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door hannesie »

Zweitse schreef:
Yep, dat zijn speakers van Estelon
Met de mooiere foto's zie je dan ook hoe mooi de vormgeving is.

Echte beauty's naar mijn idee.
onbekend 1.JPG
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door Barry2001 »

Henkjan schreef:
vraag het Wei Hong audio, ze staan bij hun in showroom #4
http://www.whaudio.com/About/index.html
Ah, Wei Hong, je bedoelt de beste man die in Nanjing Baixia woont, No 239 Hongwu Road. Achtste verdieping blok D :goedzo:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door Zweitse »

Vormgeving is inderdaad heel mooi, ook de nieuwe Cell units van Accuton zien er goed uit.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door John P »

Alleen jammer dat ik meestal niet op de grond lig als ik muziek luister. Ik vindt ze een beetje over the top zoals Lamborghini´s, er moeten alleen nog raketwerpers op om een jongensdroom waar te maken.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door pappaleo »

John P schreef:
Alleen jammer dat ik meestal niet op de grond lig als ik muziek luister. Ik vindt ze een beetje over the top zoals Lamborghini´s, er moeten alleen nog raketwerpers op om een jongensdroom waar te maken.
Haha, +1

Mooi, wat heet mooi. Ik vind ze vooral bizar.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door hannesie »

Barry2001 schreef:
Henkjan schreef:
vraag het Wei Hong audio, ze staan bij hun in showroom #4
http://www.whaudio.com/About/index.html
Ah, Wei Hong, je bedoelt de beste man die in Nanjing Baixia woont, No 239 Hongwu Road. Achtste verdieping blok D :goedzo:
Ik heb het idee dat mijn OV kaart, net een nieuwe, daar niet in voorziet of er gewoon niet voldoende op staat om de beste man te bezoeken. :rofl:
John P schreef:
Alleen jammer dat ik meestal niet op de grond lig als ik muziek luister. Ik vindt ze een beetje over the top zoals Lamborghini´s, er moeten alleen nog raketwerpers op om een jongensdroom waar te maken.
Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers, hooguit van het schuddebuikend lachen als de prijs bekend wordt. :shock:
Maar misschien zie jij er een soort robots in v.w.b. de vormgeving. :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door pappaleo »

hannesie schreef:
Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers, hooguit van het schuddebuikend lachen als de prijs bekend wordt. :shock:
€ 179.000 :shock: :roll: :mrgreen: :rofl: :rofl: :lagge: :lagge: :lagge:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door hannesie »

Ik snap het al, er staat toch niet voldoende op mijn OV kaart. :rofl: :sure: :sure: :sure:

Misschien wat antidepressiva halen om het gemis te verwerken. :hide:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door John P »

hannesie schreef:
Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers
Ik refereer naar de positie waaruit de foto's genomen zijn, ik zie de fotograaf al voor mij plat op zijn buik. Alhoewel, het zal wel een technische camera zijn met perspectief corrigerende maatregelen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door hannesie »

John P schreef:
hannesie schreef:
Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers
Ik refereer naar de positie waaruit de foto's genomen zijn, ik zie de fotograaf al voor mij plat op zijn buik. Alhoewel, het zal wel een technische camera zijn met perspectief corrigerende maatregelen.
Ach, vrouwen hebben ook altijd een/hun mooiste kant, dus waarom speakers niet? :lol: :lol:
Maakt het wat imposanter, past ook wel bij de doelgroep.

Deze kende ik al; wel, maar nooit in relatie met de grotere zusjes gezien.
kleintje.JPG
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door ds23man »

hannesie schreef:
John P schreef:
hannesie schreef:
Ik snap niet waarom je zou moeten liggen bij deze luidsprekers
Ik refereer naar de positie waaruit de foto's genomen zijn, ik zie de fotograaf al voor mij plat op zijn buik. Alhoewel, het zal wel een technische camera zijn met perspectief corrigerende maatregelen.
Ach, vrouwen hebben ook altijd een/hun mooiste kant, dus waarom speakers niet? :lol: :lol:
Maakt het wat imposanter, past ook wel bij de doelgroep.

Deze kende ik al; wel, maar nooit in relatie met de grotere zusjes gezien.
kleintje.JPG
Nou vraag ik mij af hoe de woof aan de mid koppelt met die afstand. Lekker pingpong geluid in het verticale vlak krijg je dan.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door hannesie »

Met de reflectie van de vloer, mwah, is ook mogelijk het effect van of met 2 monitors met 2 sub's.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door ds23man »

Zo te zien aan de afmetingen van de drivers zal het overnamepunt ergens rond de 400Hz liggen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
Nou vraag ik mij af hoe de woof aan de mid koppelt met die afstand. Lekker pingpong geluid in het verticale vlak krijg je dan.
Ik had altijd begrepen dat de units zo dicht mogelijk bij elkaar dienen te liggen ? :shock: :-k
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door Leobus »

ray5150 schreef:
ds23man schreef:
Nou vraag ik mij af hoe de woof aan de mid koppelt met die afstand. Lekker pingpong geluid in het verticale vlak krijg je dan.
Ik had altijd begrepen dat de units zo dicht mogelijk bij elkaar dienen te liggen ? :shock: :-k
Ach, er zijn zelfs idioten die de woofers aan de achterkant van de onderste baskasten zetten.
Da's pas erg :lol:

Groet,

Leobus
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Onbekende luidsprekers

Bericht door ds23man »

Of aan de zijkant........
Plaats reactie