Een dun laagje MDF-vuller er op gezet, en dat moest weer geschuurd worden. Een schuurplank gemaakt ala het schuurdinges maar dan zonder de mooie knoppen. Na het schuurwerk, ben er tevreden mee
Op naar nr. 2.
Moderator: Beheerdersteam
Ik hoop niet dat je ze in Roosendaal gekocht hebt bij de streeksuper. Ik zag daar vrijdag een oud mannetje met z'n handen in de bak met water graaien om de asperges uit te zoeken. Daarbij gooide hij de asperges die niet voldeden na het beknijpen weer terug. Het enige wat je dan kan hopen is dat hij zijn handen thuis goed gewassen had, maar daar zag hij niet echt naar uit.pappaleo schreef:Leuk om te zien hoe dat vorm aanneemt![]()
Gisteren trouwens asperges gegeten op de klassieke manier: aardappeltjes, ham, ei en botersaus erbij. En een lekkere witte wijn
Dan ga ik ze maar solderen, als dat geen kwaad kan heb nl geen kabelschoentjes meer was er al naar op zoek.pappaleo schreef:Kan allebei. Ik heb ze gesoldeerd, maar als je toch kabelschoentjes hebt, dan zou ik die gebruiken.
Nee dat denk ik ook niet het word een stukje van 1,5mm² OFC Speaker cable, heb ik toch genoeg van. 1 klaar nog 1 te gaanpappaleo schreef:Nou dat wordt een stukje van 20cm. Ik denk dat daar geen AudioQuest Oak voor gebruikt gaat worden.
Stukje tweelingsnoer.
Zoiets?ray5150 schreef:Bestaat er ook koperkabel waar wel zuurstof in zit ?
Heeft waarschijnlijk wel een luchtiger geluid...
Is dat een microscopische opname van die kabel, vetFR_Aad schreef:Zoiets?ray5150 schreef:Bestaat er ook koperkabel waar wel zuurstof in zit ?
Heeft waarschijnlijk wel een luchtiger geluid...
Gevonden !dre schreef:Even zoeken Ray!
Ach,in ieder geval geen fabeltje.ray5150 schreef:Gevonden !dre schreef:Even zoeken Ray!
http://www.breem.nl/TechThemas/OFC.htm
Of het antwoord in je straatje past, is weer een heel ander verhaal...
Misschien ook je schoolgeld terug vragen. Archimedes.SARK schreef:[troll modus]Ze kunnen er beter helium instoppen .... dan heeft de zwaartekracht minder invloed op de kabel en trekt 'ie niet zo aan de aansluitlippen van de units[/troll modus]