Luisteren had ik al gedaan,
Ik dacht dat ik dat al eens geschreven had, even terug gelezen en niet echt dus.
Ik koop ze van 1 bekende die gaat dan upgraden, in de hoog klinken ze af en toe ietsje scherp.
Is dus af en toe, wat dus op variatie in de condensator (kan) duiden.
Verder gewoon erg super geluid, ik kan op laag en midden geen enkele opmerking plaatsen, klinkt gewoon super.
Kan zijn dat alleen de condensator van de hoog vervangen moet worden, maar als ik er toch bij ben restaureer ik liever zo veel mogelijk.
Zoals ik ergens anders gelezen heb, gaat het ietsje scherp weg bij vervanging van de condensatoren.
Dat is dan prettig genoeg om de moeite voor te doen, lijkt me tenminste.
Die originele rood/zilveren MKT C's zijn volgens mij 10%, teminste dat waren degenen die ik circa 20 jaar geleden ook had gebruikt.
Tja als ik toch bezig ben lijkt me 2% tolerantie een prima keuze.