koolstof weerstand

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Walt

Re: koolstof weerstand

Bericht door Walt »

Mag ik jou dan vragen hoe je tegen het condensator vraagstuk aankijkt? Een 1 euro MKP en een 500 euro Duelund meten hetzelfde, kan er dan geen hoorbaar verschil zijn?
markbakk

Bericht door markbakk »

Ik zie het zo: juist in het horen zit het probleem. Maar als ik 1€ aan MKP uitgeef en 499€ aan akoestische maatregelen of andere verbeteringen waarin ik vertrouwen heb en die meetbaar zijn, dan vermoed ik dat ik ook jou kan overtuigen. Dubbel blind zo je wilt.
pappaleo
Contacteer:

Bericht door pappaleo »

Walt schreef:
Meetbaar intresseert mij niet zo, ik zou zeggen hoorbaar... :lol:

Leo is ons trouwens nog antwoord verschuldigd op het condensator vraagstuk, ook niet meetbaar, dus onzin?...

OTB, kom maar door!
Ik ben niemand wat verschuldigd. Dat jij benieuwd ben hoe ik er over denk en dat vervolgens aan een ander vraagt is mijn zaak niet.
Walt schreef:
Hallo Wouter,

Ik ben ook wel benieuwd hoe Leo dan tegen dit condensator vraagstuk aankijkt.

Groetjes Walter
Walt

Bericht door Walt »

Dat akoestische maatregelen meer effect hebben, geloof ik gelijk. Niet voor niets heb ik recent twee grote akoestische panelen in de woonkamer gehangen.

Maar nu terug naar de vraag, kan je volgens jou, onder verder gelijke omstandigheden, wel of geen verschil horen tussen de 1 euro MKP en 500 euro Duelund?
Walt

Bericht door Walt »

Kom op Leo, niet zo knorren, dat doen je kleine vriendjes al! :lol:
pappaleo
Contacteer:

Bericht door pappaleo »

Walt schreef:
Dat akoestische maatregelen meer effect hebben, geloof ik gelijk. Niet voor niets heb ik recent twee grote akoestische panelen in de woonkamer gehangen.

Maar nu terug naar de vraag, kan je volgens jou, onder verder gelijke omstandigheden, wel of geen verschil horen tussen de 1 euro MKP en 500 euro Duelund?
Dat is een heel stomme vraag aan iemand die nooit en te nimmer €500 aan één condensator gaat uitgeven. Diegene heeft naar alle waarschijnlijkheid ook nooit de gelegenheid gehad om in zijn eigen omgeving het vergelijk te maken.
Walt

Bericht door Walt »

Hallo Leo,

Het gaat er mij om dat de condensators in een filter gelijk meten, net als in jouw test met en zonder de 120K, dus dat weten we al, daarvoor hoef je niks te kopen.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

klaar er mee. er blijft één iemand maar trollen en uitdagen, en de anderen hebben al gezegd wat hun standpunt is.
Gesloten

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”