RD 40 Allegra
Moderator: Beheerdersteam
Re: RD 40 Allegra
Op de bedrading naar de achterkant al aardig voor elkaar.
Jammer dat de Groundsound panelen niet gespiegeld zijn dan was het nog netter te leggen.
Jammer dat de Groundsound panelen niet gespiegeld zijn dan was het nog netter te leggen.
Re: RD 40 Allegra
Na de op en inbouw van de Chipamp in de boxen nu aan het meten.
Klinkt al niet verkeert!!
Wat een ruimte weergave, maar ja na 3 maanden mono via center geluisterd te hebben.........
Klinkt al niet verkeert!!
Wat een ruimte weergave, maar ja na 3 maanden mono via center geluisterd te hebben.........
Re: RD 40 Allegra
Geen grote schuur/man cave helaas.
Moet het doen met de beschikbare ruimte daar, is iets van 4 meter daar.
Verder naar de hoeken is geen optie, krijgt mijn vrouwtje de gordijnen niet meer dicht
Eerste meting/instelling klinkt niet verkeert.
Moet het doen met de beschikbare ruimte daar, is iets van 4 meter daar.
Verder naar de hoeken is geen optie, krijgt mijn vrouwtje de gordijnen niet meer dicht
Eerste meting/instelling klinkt niet verkeert.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: RD 40 Allegra
Keurig! Maar zonder fronts zijn ze toch mooier om naar te kijken, er zitten immers interessante drivers in 
Re: RD 40 Allegra
Keurig! Verdient wel een mooiere foto 
En wordt het echt niet beter van iets verder uit elkaar?
Tevreden met geluid?
En wordt het echt niet beter van iets verder uit elkaar?
Tevreden met geluid?
Re: RD 40 Allegra
Erg tevreden met het geluid nu.
Tja het is er maar 4 meter en dan ~75cm van de zijmuren en 50cm van het raam.....
Zit je al aardig op waar ze nu staan, helaas geen grotere bredere kamer, moet het hier mee doen.
Tja het is er maar 4 meter en dan ~75cm van de zijmuren en 50cm van het raam.....
Zit je al aardig op waar ze nu staan, helaas geen grotere bredere kamer, moet het hier mee doen.
