Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
De CD speler is inmiddels in het bezit van Sander, Ik heb een aantal tests gedaan en op dit moment heeft een cd speler geen meerwaarde voor mijn set. En om hem nu nog een aantal maanden/jaren te gaan bewaren totdat de speler wel van pas komt vindt ik onzin, zeker als iemand de speler graag wil hebben. Heb nu een 2e hands technics cd-speler gekocht om toch een aantal cdtjes te kunnen blijven spelen.
Eventueel kan ik mijn Rotel RA-980bx meenemen, als die van te voren niet verkocht wordt.
Als iemand deze versterker wil horen.
ik ben er ook graag bij!
Ondanks dat ik de laatste tijd weinig tijd heb voor de audio-hobby of hier op het forum actief kan zijn, kom ik graag kijken naar het buizengeweld
De CD speler is inmiddels in het bezit van Sander, Ik heb een aantal tests gedaan en op dit moment heeft een cd speler geen meerwaarde voor mijn set. En om hem nu nog een aantal maanden/jaren te gaan bewaren totdat de speler wel van pas komt vindt ik onzin, zeker als iemand de speler graag wil hebben.
Er is Wifi aanwezig in het gemeenschapshuis. Kwaliteit is me niet helemaal duidelijk, misschien dat anderen dit hebben getest de afgelopen jaren die dit kunnen mededelen?
Er is Wifi aanwezig in het gemeenschapshuis. Kwaliteit is me niet helemaal duidelijk, misschien dat anderen dit hebben getest de afgelopen jaren die dit kunnen mededelen?
Meestal worden er eigen wifi-netwerkjes opgezet. (O.a. door Hans)
Ik denk dat ik mijn TDA7293 parallel SET versterker mee neem.
Met een beetje mazzel in het definitieve huisje maar waarschijnlijk zal het de plank versie worden.
We zijn begonnen met 15 man, en we zullen ook wel eindigen met 15 man.Was echt supergezellig destijds... Wat mij betreft hoeft het ook niet groot te worden. Als er minder man komen huur ik gewoon minder ruimte en gaan de kosten ook omlaag
Overigens loopt het vaak nog wel wat aan tegen dat de datum dichterbij komt. Het mooie van dit forum is dat er gewoon anderen zijn die ook luisterdagen organiseren in de regio; daardoor kan iedereen ergens naartoe gaan zonder al te ver te rijden. Ik persoonlijk vind dat echt supergaaf dus ik zal de laatste zijn die klaagt
Ik denk dat ik mijn TDA7293 parallel SET versterker mee neem.
Met een beetje mazzel in het definitieve huisje maar waarschijnlijk zal het de plank versie worden.
Ehh.... kom er in Breda ook een DLCP-workshop (voor de zuiderlingen en westerlingen).
Alhoewel er nog wordt nagedacht...., is de kans dus groot dat ik ook naar Breda zal komen. 10 jaar geleden was dat voor mij de 1e fysieke kennismaking met ZBA-forumleden.
Dus zet mij maar op de lijst.