Ultrazooom 3.0 aka De Punt
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ultrazooom 3.0
Als het maar niet harder gaat dan 180 km. per uur zullen ze het heus wel redden!
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0
Momenteel worden mijn drivers afgewerkt, vrijdag of de maandag daarop gaan ze op transport.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0
Ben zelf ook zeer benieuwd. De houten frames heb ik in bruikleen, ga daar uitgebreid mee meten en analyseren om tot een definitieve kastvorm te komen.
Re: Ultrazooom 3.0
Mooi vervolgverhaal is dit! Die houten frames zullen het zonder bekleding met absorptiemateriaal niet goed doen vermoed ik. Maar dat zal je zelf ook al wel hebben bedacht.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0
Ik heb het vermoeden dat de afstraling aan de achterzijde totaal anders is omdat de "pockets" alleen naar voren gericht zijn.
Re: Ultrazooom 3.0
Die 'Animazione' deugt m.i. niet. Teken de sommen van de individuele golffronten maar eens uit. Maar het gaat mij om de diffractie-effecten langs de randen van de gebogen platen en de staande golf tussen de twee 'wangen'. Geen idee of je er last van gaat krijgen, maar geheid dat ze optreden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0
Die animatie is inderdaad zeer versimpeld. De grap is dat dit een AMT is waarbij de magneten tussen de wangen zitten. Gezien deze opbouw zal de afstraling aan de voor en achterzijde niet gelijk zijn. En diffractie zal inderdaad optreden, maar dat heb je ook bij een planar met push-pul magneet opstelling zoals bij de B&G RD.
Re: Ultrazooom 3.0
Gaan ze dan terug naar hun creator?ds23man schreef:En ze zitten in de doos!![]()
![]()
Of begrijp ik het verkeerd, en zijn dat nieuwe exemplaren voor jou?
Ik geloof dat ik het al snap, alleen dan een beetje te laat als je eerst schrijft vrijdag enz.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0
Ach, Italianen....hannesie schreef:Gaan ze dan terug naar hun creator?ds23man schreef:En ze zitten in de doos!![]()
![]()
Of begrijp ik het verkeerd, en zijn dat nieuwe exemplaren voor jou?
Ik geloof dat ik het al snap, alleen dan een beetje te laat als je eerst schrijft vrijdag enz.![]()
Worden als het goed is vandaag door UPS afgehaald. 20Kg per stuk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ultrazooom 3.0
Palletaanbieding van Hornbach destijds.SSassen schreef:Kekke tegeltjes Gerhard
Re: Ultrazooom 3.0
Het draait niet altijd om de langsteray5150 schreef:Ze zijn veel korter...
