Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 14 mar 2016, 18:53
Om de pauze tijden wat te vullen ben ik met wat 'rest matriaal' Een kastje aan het bouwen.........
De units worden de Vifa PL14 en de Vifa XT25SC90-04
xt25sc90.jpg (12.83 KiB) 977 keer bekeken
kuiperik
Berichten: 502 Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:
Bericht
door kuiperik » ma 14 mar 2016, 18:57
Leuke "rest" materiaal wat je nog hebt liggen. Zeker die behuizing ziet er wel geinig uit, is dat een test cabinet van je termino geweest?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 14 mar 2016, 19:01
Dat is het 'rest matriaal'
De gebogen stukken heb ik van Arno gekregen!
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » ma 14 mar 2016, 19:16
Mooi man!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 14 mar 2016, 19:22
Dank u!
Nu wat epoxy en glasvezel halen en de naden afdekken,dan de randen rond frezen,gronden,units uit frezen,lakken en polijsten.
Chris_T
Berichten: 1443 Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen
Bericht
door Chris_T » ma 14 mar 2016, 19:36
Leuke kastjes! Heeft wel iets weg van een oude Imac g2/3 qua vormgeving.
Veel van de Vifa PL14 is in de Scanspeak discovery 15W terecht gekomen, dat belooft wat
.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » ma 14 mar 2016, 19:49
De puntjes staan straks mooi schuin omhoog!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 14 mar 2016, 19:51
Yup,helemaal mooi!
Ondertussen zit de 2e zijkant er ook op en ben ik alles aan het schuren.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » ma 14 mar 2016, 21:24
ds23man schreef: De puntjes staan straks mooi schuin omhoog!
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 14 mar 2016, 22:23
ds23man schreef: De puntjes staan straks mooi schuin omhoog!
Er is er ook maar één van wie die uitspraak zou kunnen komen...
Wat betekend dat Q&D eigenlijk, André ?
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » ma 14 mar 2016, 22:28
Quick and Dirty?
Correctie, die "tabletten" maken er wel een zooitje van af en toe.
Laatst gewijzigd door
hannesie op ma 14 mar 2016, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Pjotr
Berichten: 36744 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 14 mar 2016, 22:58
Goede marketing hè
Die puntjes hebben met akoestiek niets van doen
kuiperik
Berichten: 502 Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:
Bericht
door kuiperik » di 15 mar 2016, 15:01
Pjotr schreef:
Goede marketing hè
Die puntjes hebben met akoestiek niets van doen
Ook niet een klein beetje diffussie
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » di 15 mar 2016, 15:12
Komen er nog frontjes voor?
frontje.jpg (2.64 KiB) 850 keer bekeken
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » di 15 mar 2016, 16:45
pappaleo schreef: Komen er nog frontjes voor?
frontje.jpg
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 01 apr 2016, 18:48
Ondertussen staat het in de epoxy en in de grondlak!
Morgen de units er in frezen,randjes bijwerken en een laatste laagje grondlak aanbrengen!
Als ik nou niet eens de camera vergeet.......
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 01 apr 2016, 18:56
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 01 apr 2016, 19:24
Word het niet eens tijd voor Andre om die Nokia 1600 in te ruilen ?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 01 apr 2016, 19:36
Nokia?
Het ligt klaar,incl. camera!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 02 apr 2016, 14:22
Vanmorgen lekker opgeschoten!
Nog wat grondlak en wat schuurwerk,dan kan de afwerking gaan beginnen.
Ik dacht aan hoogglans wit eigenlijk,maar een metallic zou het ook leuk doen met de ronde kanten.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 02 apr 2016, 15:35
Rond is het nieuwe lelijk!
Jeg.....
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 02 apr 2016, 15:42
Eindelijk weer eens JEG!!
Niemand die dat 2x voor elkaar krijgt!
knubbe
Berichten: 58 Lid geworden op: vr 23 aug 2013, 19:58
Bericht
door knubbe » ma 04 apr 2016, 9:52
Mooi hoor Dre !
Zal maar niet vragen of je er ook een doel voor hebt?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 04 apr 2016, 10:02
Een beetje hetzelfde als jij ben ik bang voor.
knubbe
Berichten: 58 Lid geworden op: vr 23 aug 2013, 19:58
Bericht
door knubbe » ma 04 apr 2016, 11:09
Haha dat dacht ik al
Wel echt een leuk ontwerp !