Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
NC400 Dre........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Die zitten in je oren zeker? 
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik snap je nog steeds niet. 
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
+1dre schreef:Goed plan met de nieuwe oem modules!
Komt daar dan een topic van in de groupsbuy?
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik heb mijn winkelmandje al gevuld.
1x DLCP
1x DLCP input board
1x SMPS DLCP
2x NC100
4x NC252MP

1x DLCP
1x DLCP input board
1x SMPS DLCP
2x NC100
4x NC252MP
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Stelletje drammers......... 
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Eigen schuld, dikke bult.ds23man schreef:Stelletje drammers.........
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Inderdaad Hans!'
En er is er maar eentje die er diep genoeg in zit bij Hypex!
En er is er maar eentje die er diep genoeg in zit bij Hypex!
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ben ook wel geïnteresseerd!
DLCP + Input board
2x NC400 + SMPS600
DLCP + Input board
2x NC400 + SMPS600
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Hangt wel een beetje van de deal af, maar zeker ook interesse!kuiperik schreef:Ben ook wel geïnteresseerd!
DLCP + Input board
2x NC400 + SMPS600
Co
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Qua package denk ik dat je meer in de richting van een DLCP met 4 of 6 Ncores moet denken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
De DLCP packagedeals staan in de week.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Als het dan maar geen slappe deal wordt.ds23man schreef:De DLCP packagedeals staan in de week.
Co
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Inmiddels toevallig iets meer bekend en komt dat dan hier te staan, of komt daar een nieuw topic voor?
- Major Lockwood
- Berichten: 13
- Lid geworden op: do 21 jan 2016, 10:50
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Hallo Gerhard,
Inmiddels heeft de Major de DLCP in een Frankenstein waardig kastje zitten. Alles werkt nu als digitale pre-amp naar behoren en de kwaliteit van de DAC valt me niet tegen. Ik gebruik de AES/EBU input via een M2Tech HiFace EVO interface om de USB output van de Mac nog wat op te schonen en wordt beloond met een mooi ruimtelijk en gedetailleerd beeld.
Nu wil ik de volgende stap zetten om de Lockwood Majors actief te maken: 4 x NC400's met 2 bijbehorende power supplies. Heb je, als 'horse whisper' van Hypex, in dit kader al enig idee of en wanneer die package deal van de grond komt?
grt, the Major.
Inmiddels heeft de Major de DLCP in een Frankenstein waardig kastje zitten. Alles werkt nu als digitale pre-amp naar behoren en de kwaliteit van de DAC valt me niet tegen. Ik gebruik de AES/EBU input via een M2Tech HiFace EVO interface om de USB output van de Mac nog wat op te schonen en wordt beloond met een mooi ruimtelijk en gedetailleerd beeld.
Nu wil ik de volgende stap zetten om de Lockwood Majors actief te maken: 4 x NC400's met 2 bijbehorende power supplies. Heb je, als 'horse whisper' van Hypex, in dit kader al enig idee of en wanneer die package deal van de grond komt?
grt, the Major.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Ik zal daar eens een mailtje achteraan gooien.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Zoals het er nu uitziet komen er 2 DLCP kits:
1x DLCP
1x Add on set
1x DLCP SMPS
2x SMPS600
4x Ncore400
Of bovenstaand met 6 Ncore's
Let wel op, dit is een complete kit aanbieding.
1x DLCP
1x Add on set
1x DLCP SMPS
2x SMPS600
4x Ncore400
Of bovenstaand met 6 Ncore's
Let wel op, dit is een complete kit aanbieding.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
edit : Overigens verder wel een goed initiatief dat je dit zo regelt samen met Hypex
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Niets te danken!
Het is een pakket voor actieve systemen, vandaar 4 of 6 Ncore's. In principe wordt er van uitgegaan dat je 1 smps per kant gebruikt. Dit werkt probleemloos gezien de vermogensverdeling van een muzieksignaal. De echte miereNneukers kunnen altijd nog extra smps'en bijbestellen.
Het is een pakket voor actieve systemen, vandaar 4 of 6 Ncore's. In principe wordt er van uitgegaan dat je 1 smps per kant gebruikt. Dit werkt probleemloos gezien de vermogensverdeling van een muzieksignaal. De echte miereNneukers kunnen altijd nog extra smps'en bijbestellen.
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Je wou mono gaan draaien ?kuiperik schreef:helaas dus niet bovenstaande uitvoering met 2 ncore's?
edit : Overigens verder wel een goed initiatief dat je dit zo regelt samen met Hypex
Anders neem je zo'n pakket, en verkoop je weer 2 Ncore's door op het forum.
- Major Lockwood
- Berichten: 13
- Lid geworden op: do 21 jan 2016, 10:50
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
De Major heeft interesse. Hij heeft alleen net wel de DLCP, add-on set en SMPS aangeschaft en hoopt uiteraard dat 'ie dan nog steeds gekwalificeerd is voor de aanbieding.
Ik ga voor 4x nCore 400 en 2x SMPS600 erbij. Wanneer en hoe kan ik bestellen?
grt, de Major
P.S. De Major vraagt zich nog wel een beetje af hoe hij die 2x 400 Watt een beetje veilig kan loslaten op z'n 60 Watt Tannoy HPD385's...
Ik ga voor 4x nCore 400 en 2x SMPS600 erbij. Wanneer en hoe kan ik bestellen?
grt, de Major
P.S. De Major vraagt zich nog wel een beetje af hoe hij die 2x 400 Watt een beetje veilig kan loslaten op z'n 60 Watt Tannoy HPD385's...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
gewoon met verstand de volumeknop bedienen.Major Lockwood schreef:... hoe hij die 2x 400 Watt een beetje veilig kan loslaten op z'n 60 Watt Tannoy HPD385's...
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Bedoeling is om mijn nieuwe fronts (nog te bouwen en passief gefilterd) in te regelen op de 2 subs. Met de dlcp kan dan de overgangsfrequentie, time-delay en eventuele nodige dsp worden ingeregeld.ray5150 schreef:Je wou mono gaan draaien ?kuiperik schreef:helaas dus niet bovenstaande uitvoering met 2 ncore's?
edit : Overigens verder wel een goed initiatief dat je dit zo regelt samen met Hypex![]()
Anders neem je zo'n pakket, en verkoop je weer 2 Ncore's door op het forum.
- Fronts zouden dan worden versterkt met de ncore's.
- Subs met een externe amp. BMS drivers kunnen namelijk 1200w op 8ohm aan.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo
Henkjan schreef:gewoon met verstand de volumeknop bedienen.Major Lockwood schreef:... hoe hij die 2x 400 Watt een beetje veilig kan loslaten op z'n 60 Watt Tannoy HPD385's...
Klinkt meer alsof de Major wat dieper nadenken moet over zijn versterker keuze...
