Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

NC400 Dre........
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door dre »

Watte? :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Die zitten in je oren zeker? :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door dre »

Ik snap je nog steeds niet. :rofl:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Zweitse »

dre schreef:
Goed plan met de nieuwe oem modules! :yeah:
+1
Komt daar dan een topic van in de groupsbuy?
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Zweitse »

Ik heb mijn winkelmandje al gevuld.
1x DLCP
1x DLCP input board
1x SMPS DLCP
2x NC100
4x NC252MP
:sure:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Stelletje drammers......... :shock:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door hannesie »

ds23man schreef:
Stelletje drammers......... :shock:
Eigen schuld, dikke bult. :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door dre »

Inderdaad Hans!'

En er is er maar eentje die er diep genoeg in zit bij Hypex! :lagge:
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door kuiperik »

Ben ook wel geïnteresseerd!
DLCP + Input board
2x NC400 + SMPS600
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door cve »

kuiperik schreef:
Ben ook wel geïnteresseerd!
DLCP + Input board
2x NC400 + SMPS600
Hangt wel een beetje van de deal af, maar zeker ook interesse!

Co
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Qua package denk ik dat je meer in de richting van een DLCP met 4 of 6 Ncores moet denken.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

De DLCP packagedeals staan in de week.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door cve »

ds23man schreef:
De DLCP packagedeals staan in de week.
Als het dan maar geen slappe deal wordt. :mrgreen:

Co
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door kuiperik »

Inmiddels toevallig iets meer bekend en komt dat dan hier te staan, of komt daar een nieuw topic voor?
Gebruikersavatar
Major Lockwood
Berichten: 13
Lid geworden op: do 21 jan 2016, 10:50

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Major Lockwood »

Hallo Gerhard,

Inmiddels heeft de Major de DLCP in een Frankenstein waardig kastje zitten. Alles werkt nu als digitale pre-amp naar behoren en de kwaliteit van de DAC valt me niet tegen. Ik gebruik de AES/EBU input via een M2Tech HiFace EVO interface om de USB output van de Mac nog wat op te schonen en wordt beloond met een mooi ruimtelijk en gedetailleerd beeld.

Nu wil ik de volgende stap zetten om de Lockwood Majors actief te maken: 4 x NC400's met 2 bijbehorende power supplies. Heb je, als 'horse whisper' van Hypex, in dit kader al enig idee of en wanneer die package deal van de grond komt?

grt, the Major.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Ik zal daar eens een mailtje achteraan gooien.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Zoals het er nu uitziet komen er 2 DLCP kits:

1x DLCP
1x Add on set
1x DLCP SMPS
2x SMPS600
4x Ncore400

Of bovenstaand met 6 Ncore's

Let wel op, dit is een complete kit aanbieding.
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door kuiperik »

](*,) helaas dus niet bovenstaande uitvoering met 2 ncore's?

edit : Overigens verder wel een goed initiatief dat je dit zo regelt samen met Hypex :goedzo:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ds23man »

Niets te danken!

Het is een pakket voor actieve systemen, vandaar 4 of 6 Ncore's. In principe wordt er van uitgegaan dat je 1 smps per kant gebruikt. Dit werkt probleemloos gezien de vermogensverdeling van een muzieksignaal. De echte miereNneukers kunnen altijd nog extra smps'en bijbestellen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door ray5150 »

kuiperik schreef:
](*,) helaas dus niet bovenstaande uitvoering met 2 ncore's?

edit : Overigens verder wel een goed initiatief dat je dit zo regelt samen met Hypex :goedzo:
Je wou mono gaan draaien ? :think:
Anders neem je zo'n pakket, en verkoop je weer 2 Ncore's door op het forum.
Gebruikersavatar
Major Lockwood
Berichten: 13
Lid geworden op: do 21 jan 2016, 10:50

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Major Lockwood »

De Major heeft interesse. Hij heeft alleen net wel de DLCP, add-on set en SMPS aangeschaft en hoopt uiteraard dat 'ie dan nog steeds gekwalificeerd is voor de aanbieding.

Ik ga voor 4x nCore 400 en 2x SMPS600 erbij. Wanneer en hoe kan ik bestellen?

grt, de Major

P.S. De Major vraagt zich nog wel een beetje af hoe hij die 2x 400 Watt een beetje veilig kan loslaten op z'n 60 Watt Tannoy HPD385's...
Bijlagen
Lockwood Major (1974), Tannoy HPD 385's.
Lockwood Major (1974), Tannoy HPD 385's.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Henkjan »

Major Lockwood schreef:
... hoe hij die 2x 400 Watt een beetje veilig kan loslaten op z'n 60 Watt Tannoy HPD385's...
gewoon met verstand de volumeknop bedienen.
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door kuiperik »

ray5150 schreef:
kuiperik schreef:
](*,) helaas dus niet bovenstaande uitvoering met 2 ncore's?

edit : Overigens verder wel een goed initiatief dat je dit zo regelt samen met Hypex :goedzo:
Je wou mono gaan draaien ? :think:
Anders neem je zo'n pakket, en verkoop je weer 2 Ncore's door op het forum.
Bedoeling is om mijn nieuwe fronts (nog te bouwen en passief gefilterd) in te regelen op de 2 subs. Met de dlcp kan dan de overgangsfrequentie, time-delay en eventuele nodige dsp worden ingeregeld.
- Fronts zouden dan worden versterkt met de ncore's.
- Subs met een externe amp. BMS drivers kunnen namelijk 1200w op 8ohm aan.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Aanmeldtopic Workshop DLCP 6 februari Hengelo

Bericht door Leeuwarden »

Henkjan schreef:
Major Lockwood schreef:
... hoe hij die 2x 400 Watt een beetje veilig kan loslaten op z'n 60 Watt Tannoy HPD385's...
gewoon met verstand de volumeknop bedienen.

Klinkt meer alsof de Major wat dieper nadenken moet over zijn versterker keuze...
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”