vifa basis 2.0
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: vifa basis 2.0
Vandaar dat ie naar de spuiterij is gebracht 
brian schreef:de kasten staan nu te droger bij de spuiter
Re: vifa basis 2.0
wouterwouter schreef:Mooi! Hoe ben je zo snel aan die woofers gekomen dan? Ben erg benieuwd, zag maar weinig mogelijkheden op MP e.d.brian schreef:heb vandaag 2 andere 25wn250 units op de kop kunnen tikken en inderdaad blijkt dat het geluid nu wel goed is![]()
er reageerde iemand op mijn advertentie dat ik er 1 0f 2 zocht
dus zodoende ben ik eraan gekomen
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: vifa basis 2.0
Leuk dat zoiets ook goed kan gaan!
Ik kreeg in het verleden op deze wijze meerdere keren een reactie van iemand die geen foto's kon maken maar het wel wilde verkopen. Moest ik even geld overmaken
Leuk om te lezen dat het nu naar tevredenheid speelt. Heb je wellicht nog een foto van het resultaat met het nieuwe spuitwerk enzo?
Groetjes
Ik kreeg in het verleden op deze wijze meerdere keren een reactie van iemand die geen foto's kon maken maar het wel wilde verkopen. Moest ik even geld overmaken
Leuk om te lezen dat het nu naar tevredenheid speelt. Heb je wellicht nog een foto van het resultaat met het nieuwe spuitwerk enzo?
Groetjes
Re: vifa basis 2.0
wouter bedankt voor je reactie als het goed is staat er al een foto op op pagina 1 van dit forum
maar ik zal er nog 1 maken van het eindresultaat
ze spelen echt fantasties alleen denk ik wel dat er ik nog meer uit kan halen kwa geluid
ja klopt dat heb ik ook wel eens gehad dat mensen reageren en geen foto sturen maar wel geld willen haha
maar ik zoek alsnog 2 25wn250 basspeakers voor mijn volgende project
dus als iemand nog een keertje 2 vifa 25wn250 tegenkomt laat het me weten
groetjes brian
maar ik zal er nog 1 maken van het eindresultaat
ze spelen echt fantasties alleen denk ik wel dat er ik nog meer uit kan halen kwa geluid
ja klopt dat heb ik ook wel eens gehad dat mensen reageren en geen foto sturen maar wel geld willen haha
maar ik zoek alsnog 2 25wn250 basspeakers voor mijn volgende project
dus als iemand nog een keertje 2 vifa 25wn250 tegenkomt laat het me weten
groetjes brian
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: vifa basis 2.0
Hoe bedoel je dit?brian schreef:ze spelen echt fantasties alleen denk ik wel dat er ik nog meer uit kan halen kwa geluid
Re: vifa basis 2.0
Iets met gras en een heuvel?pappaleo schreef:Hoe bedoel je dit?brian schreef:ze spelen echt fantasties alleen denk ik wel dat er ik nog meer uit kan halen kwa geluid
Re: vifa basis 2.0
goedenacht mensen
bedankt voor de complimenten
kwa geluid kan ik er denk nog net iets meer uithalen en dat bedoel ik voornamelijk in het hoog en mid
bas zal namelijk wat moeilijker worden ivm dat de 2 speakers apart hangen en gescheiden van elkaar staan aangesloten zijn
is het eventueel een aanrader om er doeken voor te maken omdat ik namelijk gehoord heb dat door middel van de zon de rubbere randen kunnen uitdrogen en hard worden en dit voornamelijk voorkomt op de mid boven in?
gr brian
bedankt voor de complimenten
kwa geluid kan ik er denk nog net iets meer uithalen en dat bedoel ik voornamelijk in het hoog en mid
bas zal namelijk wat moeilijker worden ivm dat de 2 speakers apart hangen en gescheiden van elkaar staan aangesloten zijn
is het eventueel een aanrader om er doeken voor te maken omdat ik namelijk gehoord heb dat door middel van de zon de rubbere randen kunnen uitdrogen en hard worden en dit voornamelijk voorkomt op de mid boven in?
gr brian
Re: vifa basis 2.0
Je zet ze toch niet buiten?
Het verpulveren van foam houd je niet tegen met een doekje. En zo'n rand van een frame is nadelig voor reflecties. Bovendien zonde van je speakers.
Het verpulveren van foam houd je niet tegen met een doekje. En zo'n rand van een frame is nadelig voor reflecties. Bovendien zonde van je speakers.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: vifa basis 2.0
Ik begrijp nog steeds niet helemaal wat je bedoelt. Kwalitatief (vlakkere respons, meer detail) of kwantitatief (meer lawaai)?brian schreef:kwa geluid kan ik er denk nog net iets meer uithalen en dat bedoel ik voornamelijk in het hoog en mid
En hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
Re: vifa basis 2.0
ik bedoel er mee dat ik ze kwa detail beter wil laten klinken
alleen dan moet ik het filter aan gaan pakken
maar voorlopig hou ik ze zo maak er nog wel even stof doeken voor
ik ga beginnen met een ander project en zal hiervoor binnenkort een andere onder maken
gr brian
alleen dan moet ik het filter aan gaan pakken
maar voorlopig hou ik ze zo maak er nog wel even stof doeken voor
ik ga beginnen met een ander project en zal hiervoor binnenkort een andere onder maken
gr brian
Re: vifa basis 2.0
Ja het kan om een nieuwe filter in te leggen heb tijde terug zelf ook de basis 2.0 gekocht helemaal netjes metallic Mercedes zwart de vifas hadden toen een filter en scheiding upgrade gekregen en dan klinken ze stuk zuiver en bass klinkt dan ook beter dus je is mogelijk groetjes sebastiaanbrian schreef:zo heb ik ze gekocht met die speaker aan vlarden
-
p_vervoort
- Berichten: 176
- Lid geworden op: zo 25 sep 2011, 13:39
Re: vifa basis 2.0
IK heb ze ook gehad....ook 1 woofer kapot... kon geen andere aankomen en toen laten repareren....vlg mij bij Total speaker repair, zit ergens in het noorden.
Na reparatie weer 100% en was ook niet zichtbaar.
Daarna heb ik ze verkocht.....
mvg
P.V.
Na reparatie weer 100% en was ook niet zichtbaar.
Daarna heb ik ze verkocht.....
mvg
P.V.
