Dus, vandaag de stoute schoenen maar weer aan en wat bleek, het velleman printje bleek een koperbaan te hebben die niet geleide, vrij vaag maar daar zat net al mijn aarde aan dus dat ging nie goe ie. Nu wel
En ik heb blijkbaar 2 inputs omgedraaid dus C is nu A, was ook een redelijk gemier want er was iets met een pin-out die niet klopte dus in eerste instantie zat alles fout, voordeel, heel die ribbon is er uit en netjes met dropvetertjes gedaan.
Nu vraag ik me enkelt af of het geen kwaad kan dat de ongebruikte uitgang van de DAC zweeft? Verder werkt en klinkt het mij prima geloof ik maar... ik vroeg me af of de knappe koppen hier een mogelijkheid zien om iets soortgelijks te doen met de ingang? Aangezien ik hem toch ongebalanceerd gebruik dacht ik dat ik het signaal er misschien in kon prikken net voor de 47 uF elko alleen dan komt het gaintechnisch vast niet goed, iets met veranderen weerstandjes of alternatief simpel edoch doeltreffend schematje zodat ik van die hele ingangsprint af kan? Ook passief of beter van niet? (ik prefereer aktief geloof ik)
edit: plaatje even gere-upload, beter leesbaar.
Stuur em nu in met +4db en dat is eigenlijk nog te weinig mede door de volume regeling van jriver, dat is ook een dingetje.
Verder is het plan dan om 3 HK6500's uit elkaar te halen en het versterker gedeelte + voedingen en de dcx in een 19" kast te bouwen, daar zal ik vast ook nog wel wat vragen over hebben tzt want hoe zit dat dan met de impendantie van de ingangen, volume regeling etc etc.
Zat er zelf over te denken om 2 versterkers ieder laag en hoog te laten doen ivm dat de voeding dan maar 1 baskanaal hoeft te voeden, klinkt dat als een goed idee? En dan 1 versterker voor de mids.
Zal er maar 'long term' bijzetten want ben niet zo vlot