Composite versterker "De brainstorm"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Yup. Kan niet audiodre schreef:Dure zooi zeg!
Re: Composite versterker "De brainstorm"
@knuisje: ik geloof dat de oude dag begint toe te slaan; zie nu pas dat de leestekens van je onderschrift een gezicht vormen.
Groet,
Aat
Groet,
Aat
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Grappig, dat zie ik nu ook pas, ik dacht al dat we een nieuwe Einstein hadden met een wiskundige formule, en de rest van de wereld (Ik) snapt nog niet wat hij bedoeld.knuisje schreef:Er zitten ook arabische tekens bij.
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Duidelijk een VlamingAh!buis schreef:Zo misschien wat duidelijker ?
( ͝° ͜ʖ ͡º)
Anne
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Het is ook een beetje een bezopen kop lijkt het, kijkt vreemd uit de ogen.Pjotr schreef:Duidelijk een VlamingAh!buis schreef:Zo misschien wat duidelijker ?
( ͝° ͜ʖ ͡º)
Anne
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Een bourgondische kophannesie schreef:Het is ook een beetje een bezopen kop lijkt het, kijkt vreemd uit de ogen.Pjotr schreef:Duidelijk een VlamingAh!buis schreef:Zo misschien wat duidelijker ?
( ͝° ͜ʖ ͡º)
Anne
Anne
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Zow, van het weekend en afgelopen avondjes nog even de klik-aan-klik-uit en beveiliging er in geklust:
Kastje zit nu wel vol genoeg 
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Dit is niet leuk meer, daar wordt nu een norm neergezet, dat gaat niet lukken om er overheen te komen.
Ikuilgj.lvjj.vjl.gjluokdyukdyukdykyu,...... moet even mijn toetsenbord schoonmaken.

.
Ikuilgj.lvjj.vjl.gjluokdyukdyukdykyu,...... moet even mijn toetsenbord schoonmaken.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 18 feb 2016, 0:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Is wel een prestigeproject geworden zo Peter, netjes hoor!
Re: Composite versterker "De brainstorm"
De norm is wel gezet zo.
Hoe kan dit nog worden overtroffen?
Hoe kan dit nog worden overtroffen?
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Bizar mooi gedaan!
Ik neem er een chocomelletje op.
Co
Ik neem er een chocomelletje op.
Co
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Volgens mij is de winnaar van de Versterker van het jaar 2016 inmiddels bekend!

Re: Composite versterker "De brainstorm"
+1ds23man schreef:Volgens mij is de winnaar van de Versterker van het jaar 2016 inmiddels bekend!![]()
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Dank jongens. Maarre, is er een wedstrijdje dan? I.g.g. neem ik volgende keer wel een grotere kast. Het past, maar het was me de puzzel wel
@Sander. Deze trafo's zijn 120 VA. 80 - 100 VA is genoeg, maar deze van Block had ik nog liggen. Geeft wel nog net wat meer reserve bij 4 ohm.
@Sander. Deze trafo's zijn 120 VA. 80 - 100 VA is genoeg, maar deze van Block had ik nog liggen. Geeft wel nog net wat meer reserve bij 4 ohm.
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Mooi hè, jammer dat ie dicht moet
Gelukkig, als er een zekering springt gaat ie weer open
Vraag me wel af wat je schakeld met die temperatuur beveiliging ? Die dingen zijn maar voor 0,5A
Anne
Gelukkig, als er een zekering springt gaat ie weer open
Vraag me wel af wat je schakeld met die temperatuur beveiliging ? Die dingen zijn maar voor 0,5A
Anne
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Je hebt de foto toch?Ah!buis schreef:Mooi hè, jammer dat ie dicht moet![]()
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Dezen hebben ook nog een fototje, maar da's wel nadat ie kapot is.Pjotr schreef:Je hebt de foto toch?Ah!buis schreef:Mooi hè, jammer dat ie dicht moet![]()
Vind het zelf niet zo'n punt.
Geen ongelukken maken met dat mooie ding
Anne
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Plaatje plexiglas als deksel Peter? Misschien nog een LED strip erin verwerken, met RGB aansturing? Kleur verandert op 't ritme van de muziek, of is dat de kitscherig? 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Lijkt mij net wat voor Peter! Lekker Flower Power!
Maareuhh erg mooi gemaakt! Complimenten!
Maareuhh erg mooi gemaakt! Complimenten!
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Vandaag de bekabeling afgemaakt. Zo netjes als die van Peter is hij natuurlijk niet maar ik heb een poging gedaan.
Door de enkele voeding is een correcte aarding van groot belang. Ik heb de versterker uiteindelijk volledig bromvrij gekregen door de versterkermassa's en voedingnul zo kort mogelijk met elkaar te verbinden met 2,5mm VD-draad.
Door de enkele voeding is een correcte aarding van groot belang. Ik heb de versterker uiteindelijk volledig bromvrij gekregen door de versterkermassa's en voedingnul zo kort mogelijk met elkaar te verbinden met 2,5mm VD-draad.
