Composite versterker "De brainstorm"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Composite versterker "De brainstorm"
Yup. Kan niet audiodre schreef:Dure zooi zeg!
@knuisje: ik geloof dat de oude dag begint toe te slaan; zie nu pas dat de leestekens van je onderschrift een gezicht vormen.
Groet,
Aat
Groet,
Aat
Grappig, dat zie ik nu ook pas, ik dacht al dat we een nieuwe Einstein hadden met een wiskundige formule, en de rest van de wereld (Ik) snapt nog niet wat hij bedoeld.knuisje schreef:Er zitten ook arabische tekens bij.
Duidelijk een VlamingAh!buis schreef:Zo misschien wat duidelijker ?
( ͝° ͜ʖ ͡º)
Anne
Het is ook een beetje een bezopen kop lijkt het, kijkt vreemd uit de ogen.Pjotr schreef:Duidelijk een VlamingAh!buis schreef:Zo misschien wat duidelijker ?
( ͝° ͜ʖ ͡º)
Anne
Een bourgondische kophannesie schreef:Het is ook een beetje een bezopen kop lijkt het, kijkt vreemd uit de ogen.Pjotr schreef:Duidelijk een VlamingAh!buis schreef:Zo misschien wat duidelijker ?
( ͝° ͜ʖ ͡º)
Anne
Anne
Zow, van het weekend en afgelopen avondjes nog even de klik-aan-klik-uit en beveiliging er in geklust:
Kastje zit nu wel vol genoeg 
Dit is niet leuk meer, daar wordt nu een norm neergezet, dat gaat niet lukken om er overheen te komen.
Ikuilgj.lvjj.vjl.gjluokdyukdyukdykyu,...... moet even mijn toetsenbord schoonmaken.

.
Ikuilgj.lvjj.vjl.gjluokdyukdyukdykyu,...... moet even mijn toetsenbord schoonmaken.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 18 feb 2016, 0:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Contacteer:
Is wel een prestigeproject geworden zo Peter, netjes hoor!
De norm is wel gezet zo.
Hoe kan dit nog worden overtroffen?
Hoe kan dit nog worden overtroffen?
Bizar mooi gedaan!
Ik neem er een chocomelletje op.
Co
Ik neem er een chocomelletje op.
Co
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Volgens mij is de winnaar van de Versterker van het jaar 2016 inmiddels bekend!

+1ds23man schreef:Volgens mij is de winnaar van de Versterker van het jaar 2016 inmiddels bekend!![]()
Dank jongens. Maarre, is er een wedstrijdje dan? I.g.g. neem ik volgende keer wel een grotere kast. Het past, maar het was me de puzzel wel
@Sander. Deze trafo's zijn 120 VA. 80 - 100 VA is genoeg, maar deze van Block had ik nog liggen. Geeft wel nog net wat meer reserve bij 4 ohm.
@Sander. Deze trafo's zijn 120 VA. 80 - 100 VA is genoeg, maar deze van Block had ik nog liggen. Geeft wel nog net wat meer reserve bij 4 ohm.
Mooi hè, jammer dat ie dicht moet
Gelukkig, als er een zekering springt gaat ie weer open
Vraag me wel af wat je schakeld met die temperatuur beveiliging ? Die dingen zijn maar voor 0,5A
Anne
Gelukkig, als er een zekering springt gaat ie weer open
Vraag me wel af wat je schakeld met die temperatuur beveiliging ? Die dingen zijn maar voor 0,5A
Anne
Je hebt de foto toch?Ah!buis schreef:Mooi hè, jammer dat ie dicht moet![]()
Dezen hebben ook nog een fototje, maar da's wel nadat ie kapot is.Pjotr schreef:Je hebt de foto toch?Ah!buis schreef:Mooi hè, jammer dat ie dicht moet![]()
Vind het zelf niet zo'n punt.
Geen ongelukken maken met dat mooie ding
Anne
- SSassen
- Contacteer:
Plaatje plexiglas als deksel Peter? Misschien nog een LED strip erin verwerken, met RGB aansturing? Kleur verandert op 't ritme van de muziek, of is dat de kitscherig? 
- Leeuwarden
Lijkt mij net wat voor Peter! Lekker Flower Power!
Maareuhh erg mooi gemaakt! Complimenten!
Maareuhh erg mooi gemaakt! Complimenten!
Vandaag de bekabeling afgemaakt. Zo netjes als die van Peter is hij natuurlijk niet maar ik heb een poging gedaan.
Door de enkele voeding is een correcte aarding van groot belang. Ik heb de versterker uiteindelijk volledig bromvrij gekregen door de versterkermassa's en voedingnul zo kort mogelijk met elkaar te verbinden met 2,5mm VD-draad.
Door de enkele voeding is een correcte aarding van groot belang. Ik heb de versterker uiteindelijk volledig bromvrij gekregen door de versterkermassa's en voedingnul zo kort mogelijk met elkaar te verbinden met 2,5mm VD-draad.