Ben 't al gewend van mtbSSassen schreef:Zal ik ze eens simuleren Anne, of vind je dat eng?
Anne
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Ben 't al gewend van mtbSSassen schreef:Zal ik ze eens simuleren Anne, of vind je dat eng?
Als je een datablad zou bekijken weet je 'tds23man schreef:Verzadigde of onverzadigde Fet's? That's the question.
Ik ben bang dat onze lolbroek dit bedoelt: http://www.gezondheidsnet.nl/cholestero ... gde-vetten, ik weet er alles van, met mijn hartproblemen.ds23man schreef:Verzadigde of onverzadigde Fet's? That's the question.
Laat 't niet aan je hart komen, hij bedoelt waarschijnlijk helemaal niksmtb schreef:Ik ben bang dat onze lolbroek dit bedoelt, ik weet er alles van, met mijn hartproblemen.ds23man schreef:Verzadigde of onverzadigde Fet's? That's the question.
Oh, vandaar je problemen ! Komt er van als je ook bakt met FET'sds23man schreef:MTB zit op het juiste spoor.
Belofte maakt schuld, dus hierbij de simulatie, met een versie 2.0 waar met één condensator extra je d'r pakweg 20dB PSRR bijkrijgt, da's de 50 eurocent wel waard lijkt mij? U vraagt wij draaien, dus verbeteringen? Kom maar op, dan mag de simulator d'r weer eens z'n virtuele tanden op stuk bijten.Ah!buis schreef:Ondertussen nog een variatie bedacht.
De stroom die van de serie-stroombron wordt afgesnoept om 'm te regelen verdwijnt in de shunt.Met een TL431 is dat niet erg maar met een zener of zelfs de emitter-basis als referentie is het beter als de stroom niet zo verandert.
Door de stroomvoelende weerstand aan de andere kant te zetten gaat de regelstroom niet meer door de shunt.
Kan allen niet met een TL431 in een positieve spannings-regeling.
Anne