Weliswaar mijn allereerste post hier, maar direct een positieve! Afgelopen zaterdag was ik voor 't eerst aanwezig bij de ZBA dag in Hengelo en hee, wat een leuke gezellige groep en wat een mooi spul wordt er allemaal meegenomen! Erg gaaf en leuk om kennis te maken en ook wat bekende gezichten tegen te komen. Daarom dus een woord van dank aan alle aanwezigen en in het bijzonder Barry voor de organisatie!
Ondanks dat ik niks zelfgebouwds had meegenomen maar wél een arsenaal aan zelfgereviseerde MFB boxen, was daar toch best wat belangstelling voor. Het was tevens de vuurdoop voor de Expert Boxen Vergelijkingskast die zich prima heeft gedragen. Wellicht een volgende keer wat visuele ondersteuning van een beamerpresentatie, leuke plaatjes bij leuke praatjes
En vanaf nu zal ik proberen hier ook eens wat vaker rond te neuzen! Onze hobbies overlappen elkaar best een flink stuk, getuige de Little /One van Motoindo.
Hartelijke groeten!
Thomas Baur
MFBfreaks.com
Philips Motional Feedback & Vintage Audio
