Yepdre schreef:Zweitse is ook ziek.....![]()
Het Hypex virus heb ik vernomen......
5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ben ik ook mee besmet. Gelukkig is de incubatietijd langdre schreef:Zweitse is ook ziek.....![]()
Het Hypex virus heb ik vernomen......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Valt mee, Hypex verstuurd alles met UPS.pappaleo schreef:Gelukkig is de incubatietijd lang
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik heb door allerlei perikelen wel het een en ander gemist van deze dag. Ik heb gelukkig de electrostaten wel gehoord, echt fantastisch en ik heb Peter zijn composite versterker nog even in handen mogen houden, werkelijk een juweeltje.
Barry, bedankt voor de organisatie en Gerhard bedankt voor de heldere workshop.
Barry, bedankt voor de organisatie en Gerhard bedankt voor de heldere workshop.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Daarom. Ik werk zelf (nog) voor PostNL.ds23man schreef:Valt mee, Hypex verstuurd alles met UPS.pappaleo schreef:Gelukkig is de incubatietijd lang
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Gelukkig is het het UcD virus en niet het N-core virusdre schreef:Zweitse is ook ziek.....![]()
Het Hypex virus heb ik vernomen......
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik vond het ook een erg geslaagde dag, als bijna niet zelfbouwer. Nou ja, geen elektronica dan. Wel een audiorack, plint voor de platenspeler en nu een open baffle.....
De elektrostaten waren inderdaad bijzonder. Kon ook behoorlijk hard en mooi in het laag. Maar ik vond de versterkers en DAC van Tubeamp toch óók wel héél erg mooi! Wat ze aan de speakers van Jack doorgaven vond ik zó goed
De elektrostaten waren inderdaad bijzonder. Kon ook behoorlijk hard en mooi in het laag. Maar ik vond de versterkers en DAC van Tubeamp toch óók wel héél erg mooi! Wat ze aan de speakers van Jack doorgaven vond ik zó goed
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik heb ook weer een erg leuke dag gehad. Veel mooie dingen gezien en gehoord. Dat het soms wat rommelig is en niet tot in de puntjes verzorgd is juist de charme van zo'n dag.
Barry bedankt!
Vond het alleen jammer dat iedereen aftaaide en er geen clubje ontstond die samen nog wat gingen eten voor de lange terugreis.
Barry bedankt!
Vond het alleen jammer dat iedereen aftaaide en er geen clubje ontstond die samen nog wat gingen eten voor de lange terugreis.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Dat vond ik ook. Ik heb toen maar Aad en Hans voorgesteld om in het winkelcentrum wat te eten. Daar zat een pizzeria en uiteindelijk zaten we daar nog met 9 man.knuisje schreef:Vond het alleen jammer dat iedereen aftaaide en er geen clubje ontstond die samen nog wat gingen eten voor de lange terugreis.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Yup was eigenlijk ook erg gezellig als afsluiting.
Misschien volgendjaar reserveren daar dan kunnen ze zich voorbereiden.
Misschien volgendjaar reserveren daar dan kunnen ze zich voorbereiden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Een pizza na afloop is altijd lekker maar niet altijd haalbaar voor velen vanwege omstandigheden. Probleem is dat daar dan ook een biertje bij komt en om dan nog 160 km te gaan rijden? Twintig jaar geleden had ik gewoon een slaapzak en een kussen meegenomen om in de auto te slapen. Maar aangezien we hier thuis nogal wat wezens hebben die afhankelijk zijn qua voeding en verzorging, kan dat gewoon niet meer.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
190km, en daarom dus 7up.ds23man schreef:Probleem is dat daar dan ook een biertje bij komt en om dan nog 160 km te gaan rijden?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Nou, als ik om 23:00 thuis kom aankakken dan weet ik zeker dat ik de nacht in de auto op mijn eigen oprijlaan kan doorbrengen.......

- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Hartelijk dank allemaal, heb het graag gedaan. Enige wat ik dan zelf niet doe gaat ook gelijk niet goed, ook weer een les voor de volgende keer. Sorry maar ben daar pietluttig in
Maar gezamelijk eten achteraf, ik heb eigenlijk wel een idee. Zou hier behoefte aan zijn, gezamelijke pizza - shoarma oid? Ik zou dan van tevoren moeten weten wie er mee eet, komt niet op de man precies maar ongeveer.
Maar gezamelijk eten achteraf, ik heb eigenlijk wel een idee. Zou hier behoefte aan zijn, gezamelijke pizza - shoarma oid? Ik zou dan van tevoren moeten weten wie er mee eet, komt niet op de man precies maar ongeveer.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Barry2001 schreef:Hartelijk dank allemaal, heb het graag gedaan. Enige wat ik dan zelf niet doe gaat ook gelijk niet goed, ook weer een les voor de volgende keer. Sorry maar ben daar pietluttig in![]()
Maar gezamelijk eten achteraf, ik heb eigenlijk wel een idee. Zou hier behoefte aan zijn, gezamelijke pizza - shoarma oid? Ik zou dan van tevoren moeten weten wie er mee eet, komt niet op de man precies maar ongeveer.
Wij zaten met JohnP, de electrostaat mannen en audio creative in het cafetaria, ieder aan z'n eigen tafel, maar wel ff met de heren van de electrostaten gesproken. Ieder z'n ding toch?
En gelijk een mooie afspiegeling van ZBAknuisje schreef:Ik heb ook weer een erg leuke dag gehad. Veel mooie dingen gezien en gehoord. Dat het soms wat rommelig is en niet tot in de puntjes verzorgd is juist de charme van zo'n dag.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
En dan hoefde je niet eens te sturen.FR_Aad schreef:Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.![]()
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima
Maar wel jammer dat we dat niet eerder hebben gecommuniceerd, zou leuk zijn geweest met nog meer.
Zeker als je zoals Peter het stuk alleen moet tuffen.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Die laatste 35km moest ik nog wel even sturenhannesie schreef:En dan hoefde je niet eens te sturen.FR_Aad schreef:Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.![]()
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima![]()
Maar wel jammer dat we dat niet eerder hebben gecommuniceerd, zou leuk zijn geweest met nog meer.
Zeker als je zoals Peter het stuk alleen moet tuffen.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Vooruit dan maar, niets gezegd. 
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Maar het was wel fijn dat jij die andere 190km reed. Kon ik nog een beetje dromen over electrostaten. 
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Er zijn meer met die naamhannesie schreef:En dan hoefde je niet eens te sturen.FR_Aad schreef:Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.![]()
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima![]()
Maar wel jammer dat we dat niet eerder hebben gecommuniceerd, zou leuk zijn geweest met nog meer.
Zeker als je zoals Peter het stuk alleen moet tuffen.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Niet helemaal in het juiste draadje, maar ik ben benieuwd of er nog wat in Alphen of Breda komt dit (voor)jaar.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
296km ook hoorFR_Aad schreef:En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
@ Pjotr, Ik bedoelde de andere P van P&P , = Plug and Play in dit geval niet gelukt, en de P&P van Push Pull ook niet.
Gewoon onderweg een hapje doe was ook onze bedoeling.
Gewoon onderweg een hapje doe was ook onze bedoeling.
