Yepdre schreef:Zweitse is ook ziek.....![]()
Het Hypex virus heb ik vernomen......
5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
- pappaleo
- Contacteer:
Ben ik ook mee besmet. Gelukkig is de incubatietijd langdre schreef:Zweitse is ook ziek.....![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Valt mee, Hypex verstuurd alles met UPS.pappaleo schreef:Gelukkig is de incubatietijd lang
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb door allerlei perikelen wel het een en ander gemist van deze dag. Ik heb gelukkig de electrostaten wel gehoord, echt fantastisch en ik heb Peter zijn composite versterker nog even in handen mogen houden, werkelijk een juweeltje.
Barry, bedankt voor de organisatie en Gerhard bedankt voor de heldere workshop.
Barry, bedankt voor de organisatie en Gerhard bedankt voor de heldere workshop.
- pappaleo
- Contacteer:
Daarom. Ik werk zelf (nog) voor PostNL.ds23man schreef:Valt mee, Hypex verstuurd alles met UPS.pappaleo schreef:Gelukkig is de incubatietijd lang
Gelukkig is het het UcD virus en niet het N-core virusdre schreef:Zweitse is ook ziek.....![]()
Ik vond het ook een erg geslaagde dag, als bijna niet zelfbouwer. Nou ja, geen elektronica dan. Wel een audiorack, plint voor de platenspeler en nu een open baffle.....
De elektrostaten waren inderdaad bijzonder. Kon ook behoorlijk hard en mooi in het laag. Maar ik vond de versterkers en DAC van Tubeamp toch óók wel héél erg mooi! Wat ze aan de speakers van Jack doorgaven vond ik zó goed
De elektrostaten waren inderdaad bijzonder. Kon ook behoorlijk hard en mooi in het laag. Maar ik vond de versterkers en DAC van Tubeamp toch óók wel héél erg mooi! Wat ze aan de speakers van Jack doorgaven vond ik zó goed
Ik heb ook weer een erg leuke dag gehad. Veel mooie dingen gezien en gehoord. Dat het soms wat rommelig is en niet tot in de puntjes verzorgd is juist de charme van zo'n dag.
Barry bedankt!
Vond het alleen jammer dat iedereen aftaaide en er geen clubje ontstond die samen nog wat gingen eten voor de lange terugreis.
Barry bedankt!
Vond het alleen jammer dat iedereen aftaaide en er geen clubje ontstond die samen nog wat gingen eten voor de lange terugreis.
- pappaleo
- Contacteer:
Dat vond ik ook. Ik heb toen maar Aad en Hans voorgesteld om in het winkelcentrum wat te eten. Daar zat een pizzeria en uiteindelijk zaten we daar nog met 9 man.knuisje schreef:Vond het alleen jammer dat iedereen aftaaide en er geen clubje ontstond die samen nog wat gingen eten voor de lange terugreis.
Yup was eigenlijk ook erg gezellig als afsluiting.
Misschien volgendjaar reserveren daar dan kunnen ze zich voorbereiden.
Misschien volgendjaar reserveren daar dan kunnen ze zich voorbereiden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Een pizza na afloop is altijd lekker maar niet altijd haalbaar voor velen vanwege omstandigheden. Probleem is dat daar dan ook een biertje bij komt en om dan nog 160 km te gaan rijden? Twintig jaar geleden had ik gewoon een slaapzak en een kussen meegenomen om in de auto te slapen. Maar aangezien we hier thuis nogal wat wezens hebben die afhankelijk zijn qua voeding en verzorging, kan dat gewoon niet meer.
- pappaleo
- Contacteer:
190km, en daarom dus 7up.ds23man schreef:Probleem is dat daar dan ook een biertje bij komt en om dan nog 160 km te gaan rijden?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Nou, als ik om 23:00 thuis kom aankakken dan weet ik zeker dat ik de nacht in de auto op mijn eigen oprijlaan kan doorbrengen.......

- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Hartelijk dank allemaal, heb het graag gedaan. Enige wat ik dan zelf niet doe gaat ook gelijk niet goed, ook weer een les voor de volgende keer. Sorry maar ben daar pietluttig in
Maar gezamelijk eten achteraf, ik heb eigenlijk wel een idee. Zou hier behoefte aan zijn, gezamelijke pizza - shoarma oid? Ik zou dan van tevoren moeten weten wie er mee eet, komt niet op de man precies maar ongeveer.
Maar gezamelijk eten achteraf, ik heb eigenlijk wel een idee. Zou hier behoefte aan zijn, gezamelijke pizza - shoarma oid? Ik zou dan van tevoren moeten weten wie er mee eet, komt niet op de man precies maar ongeveer.
Barry2001 schreef:Hartelijk dank allemaal, heb het graag gedaan. Enige wat ik dan zelf niet doe gaat ook gelijk niet goed, ook weer een les voor de volgende keer. Sorry maar ben daar pietluttig in![]()
Wij zaten met JohnP, de electrostaat mannen en audio creative in het cafetaria, ieder aan z'n eigen tafel, maar wel ff met de heren van de electrostaten gesproken. Ieder z'n ding toch?
En gelijk een mooie afspiegeling van ZBAknuisje schreef:Ik heb ook weer een erg leuke dag gehad. Veel mooie dingen gezien en gehoord. Dat het soms wat rommelig is en niet tot in de puntjes verzorgd is juist de charme van zo'n dag.
Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima
En dan hoefde je niet eens te sturen.FR_Aad schreef:Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.![]()
Maar wel jammer dat we dat niet eerder hebben gecommuniceerd, zou leuk zijn geweest met nog meer.
Zeker als je zoals Peter het stuk alleen moet tuffen.
Die laatste 35km moest ik nog wel even sturenhannesie schreef:En dan hoefde je niet eens te sturen.FR_Aad schreef:Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.![]()
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima![]()
Maar wel jammer dat we dat niet eerder hebben gecommuniceerd, zou leuk zijn geweest met nog meer.
Vooruit dan maar, niets gezegd. 
Maar het was wel fijn dat jij die andere 190km reed. Kon ik nog een beetje dromen over electrostaten. 
Er zijn meer met die naamhannesie schreef:En dan hoefde je niet eens te sturen.FR_Aad schreef:Ik vind de pizza's de charme van Breda. Als we dat een beetje naar Hengelo kunnen halen is dat een leuke afsluiter.![]()
En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima![]()
Niet helemaal in het juiste draadje, maar ik ben benieuwd of er nog wat in Alphen of Breda komt dit (voor)jaar.
296km ook hoorFR_Aad schreef:En ehhh 200+ km op Spa rood ging hier ook prima
@ Pjotr, Ik bedoelde de andere P van P&P , = Plug and Play in dit geval niet gelukt, en de P&P van Push Pull ook niet.
Gewoon onderweg een hapje doe was ook onze bedoeling.
Gewoon onderweg een hapje doe was ook onze bedoeling.