5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Alleen hoe ver komt de wifi nu deze luisterdag zo groot word??
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Als het moet zet ik 2 sets op, maar in A a/d Rijn heb ik dat voor J met de korte achternaam gedaan, gaan we maar niet weer doen.FR_Aad schreef:Alleen hoe ver komt de wifi nu deze luisterdag zo groot word??
Maar ik heb wel een lange netwerkkabel, en als ik daar een 2e Accesspoint aan hang die eigenlijk te zwaar is volgens de regels, dan trekken we het een eind.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Heb nog wel wat lange netwerkkabels liggen, metertje of 20.....
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Zoiets zit bij mij ook in de/het zakje met de spullen die ik inmiddels aan het verzamelen ben.
Odroid U3 en RPI met max2play komen ook nog wel mee.
De RPI met Max2play had ik zelf nog niet eerder gedaan, gaat best leuk, maar de optie met MPD server draait nog niet.
Odroid U3 en RPI met max2play komen ook nog wel mee.
De RPI met Max2play had ik zelf nog niet eerder gedaan, gaat best leuk, maar de optie met MPD server draait nog niet.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Touwtje is het makkelijkst anders moet ik zoeken als ik nog ergens een WiFi stikje heb en er straat trouwens piCorePlayer op.hannesie schreef:Heb je een draadloze netwerkverbinding, of moet er een touwtje aan?rjmulder schreef:Als er een LMS aanwezig is wil ik mijn Raspberry PI met HiFiBerry DAC en LCD ook wel meenemen.
Ik neem de Vortexbox mee, dus ik kan van alles de lucht in gooien, naar ik weet ook MPD.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik zal zien of mijn usbstickje deze versie ondersteund. Dan de afstand zeker geen probleem zijn.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
OK ik zal ook wat netwerkkabel met koppelblokjes in de auto gooien en als ik het wifi stickje tegen kom neem ik die ook mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Voor wie voorgaande keren ook op de luisterdag was, de grootste afstand is Kamer 2 'de Soos' (waar oa Ultrazooom vorig jaar stond en dit jaar de luidsprekerwedstrijd is) en kamer 1, waar Audio Creative stond/staat. Behoorlijke afstand dus. Kamer 6, waar oa Hans met z'n spullen staat, zit er precies tussen in. Dit is een kamer die we nog niet eerder gebruikt hebben, en zit precies tussen 2 eerder genoemde kamers in.
Nog enkele mededelingen van huishoudelijke aard:
Vorig jaar hadden we wisselgeld problemen bij de entree, wil iedereen proberen zoveel mogelijk gepast te betalen?
Heb Henk van HappySad records gesproken, Henk komt met een bescheiden aantal vinyl titels naar de luisterdag ter verkoop. Wat 'audiofiel' spul en wat aanbiedingen, aantrekkelijk geprijsd. Hij heeft veel voorraad, een aantal mensen heeft er al gebruik van gemaakt, als je wat speciaals zoekt stuur hem een mailtje zodat hij (indien aanwezig) het mee kan nemen. Bij Henk kan overigens wel gepind worden. Die heeft dat beter voor elkaar dan ik
Al eerder genoemd, heren demonstrateurs, denk aan 230V verlengsnoeren / verdeeldozen.
Ik heb een beamer geregeld zodat niets meer Gerhards workshop / presentatie in de weg zal staan. Dit is in kamer 5, dat is de kamer waar vorig jaar oa ikzelf een demo gaf met de Voyager 300B versterkers, en waar Hans met z'n buizenversterkers stond. Links als je de trap opkomt. Heb wat printouts gemaakt met kamernummers en programma, wijst zich op de dag allemaal vanzelf.
De luisterdag is op de 1e verdieping, beneden in de hal is de koffiehoek waar een automaat staat, voor een euro kun je een bakkie trekken. We verwachten nog wel wat mensen, de medewerkers van het wijkcentrum zorgen dat de automaat goed gevuld blijft.
Iedereen gute fahrt en tot morgen!
Nog enkele mededelingen van huishoudelijke aard:
Vorig jaar hadden we wisselgeld problemen bij de entree, wil iedereen proberen zoveel mogelijk gepast te betalen?
Heb Henk van HappySad records gesproken, Henk komt met een bescheiden aantal vinyl titels naar de luisterdag ter verkoop. Wat 'audiofiel' spul en wat aanbiedingen, aantrekkelijk geprijsd. Hij heeft veel voorraad, een aantal mensen heeft er al gebruik van gemaakt, als je wat speciaals zoekt stuur hem een mailtje zodat hij (indien aanwezig) het mee kan nemen. Bij Henk kan overigens wel gepind worden. Die heeft dat beter voor elkaar dan ik
Al eerder genoemd, heren demonstrateurs, denk aan 230V verlengsnoeren / verdeeldozen.
Ik heb een beamer geregeld zodat niets meer Gerhards workshop / presentatie in de weg zal staan. Dit is in kamer 5, dat is de kamer waar vorig jaar oa ikzelf een demo gaf met de Voyager 300B versterkers, en waar Hans met z'n buizenversterkers stond. Links als je de trap opkomt. Heb wat printouts gemaakt met kamernummers en programma, wijst zich op de dag allemaal vanzelf.
De luisterdag is op de 1e verdieping, beneden in de hal is de koffiehoek waar een automaat staat, voor een euro kun je een bakkie trekken. We verwachten nog wel wat mensen, de medewerkers van het wijkcentrum zorgen dat de automaat goed gevuld blijft.
Iedereen gute fahrt en tot morgen!
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moet er nog een bronnetje (zoiets als een heel ouderwetse cd-speler) meekomen?
Ik zie namelijk een enorme lijst aan speakers en versterkers, maar weinig bronnen?
Ik zie namelijk een enorme lijst aan speakers en versterkers, maar weinig bronnen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Geen gek idee. Was jij dat niet op een luisterdag, rondlopend met een schijfje maar geen speler?
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Neem ik ook wel mee.RobertD schreef:Moet er nog een bronnetje (zoiets als een heel ouderwetse cd-speler) meekomen?
Ik zie namelijk een enorme lijst aan speakers en versterkers, maar weinig bronnen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
zit standaard in mn luisterdag boodschappentasRobertD schreef:Moet er nog een bronnetje (zoiets als een heel ouderwetse cd-speler) meekomen?
Ik zie namelijk een enorme lijst aan speakers en versterkers, maar weinig bronnen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
zet mij er ook maar bij voor de wedstrijd (wordt nog wel creatief aansluiten als ik mn Neutrik onderdelen niet binnen krijg maar dat zien we dan wel)
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Okiedokie, je staat erbij. Wie mis ik dan nog bij de wedstrijd, Walt, Chris en Weidok?
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Gewoon hi-end kroonstenen johHenkjan schreef:zet mij er ook maar bij voor de wedstrijd (wordt nog wel creatief aansluiten als ik mn Neutrik onderdelen niet binnen krijg maar dat zien we dan wel)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Wallo is er niet.......FR_Aad schreef:Gewoon hi-end kroonstenen johHenkjan schreef:zet mij er ook maar bij voor de wedstrijd (wordt nog wel creatief aansluiten als ik mn Neutrik onderdelen niet binnen krijg maar dat zien we dan wel)
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik doe ook wel een cd-speler en wat cd's en interlinks in de tas.
En de MTB luidspreker omschakeldoos uiteraard!
tot morgen!!!
En de MTB luidspreker omschakeldoos uiteraard!
tot morgen!!!
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Neem dan gelijk wat ceedees mee.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Even voor de duidelijkheid. Ik heb in de startpost even de opgaves van de DLCP workshop gezet icm de sessies.
Niet aanwezig of te laat helaas pindakaas, de deur gaat dicht en geen herkansing voor de volgende sessie.
Majoor Kees.
Niet aanwezig of te laat helaas pindakaas, de deur gaat dicht en geen herkansing voor de volgende sessie.
Majoor Kees.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
RobertD schreef:Ik doe ook wel een cd-speler en wat cd's en interlinks in de tas.
En de MTB luidspreker omschakeldoos uiteraard!
tot morgen!!!
FR_Aad schreef:Neem dan gelijk wat ceedees mee.
Goed lezen Aad
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
die dichten dat 31mm diameter gat in de kast niet afFR_Aad schreef:Gewoon hi-end kroonstenen johHenkjan schreef:zet mij er ook maar bij voor de wedstrijd (wordt nog wel creatief aansluiten als ik mn Neutrik onderdelen niet binnen krijg maar dat zien we dan wel)
ze zijn er nog steeds niet... voor 22:30 is me beloofd. wordt je wel zenuwachtig van, elk geluid van een auto ga je denken *ja, nu dan*
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Tis nog geen 22:30 dus het kan nog goed komen.
Alle tijd dus
Alle tijd dus
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik heb een paar weken geleden een hoofdtelefoonversterker printje op fleabay besteld. Leek mij wel leuk om tussen de andere hoofdtelefoonversterkers te zetten. Maar ik vrees dat hij niet meer optijd binnenkomt. 
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Henkjan schreef:die dichten dat 31mm diameter gat in de kast niet afFR_Aad schreef:Gewoon hi-end kroonstenen johHenkjan schreef:zet mij er ook maar bij voor de wedstrijd (wordt nog wel creatief aansluiten als ik mn Neutrik onderdelen niet binnen krijg maar dat zien we dan wel)![]()
ze zijn er nog steeds niet... voor 22:30 is me beloofd. wordt je wel zenuwachtig van, elk geluid van een auto ga je denken *ja, nu dan*
Ik heb er ook nog wel wat liggen.
