Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door Henkjan »

jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste luidspreker van 2015.

voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2015 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 7 februari 2016 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door pappaleo »

Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door AatV »

pappaleo schreef:
Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.
Je bedoelt de luidspreker van het jaar 2014? :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door pappaleo »

AatV schreef:
pappaleo schreef:
Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.
Je bedoelt de luidspreker van het jaar 2014? :mrgreen:

groet,
Aat
Oh wat dom :oops: :oops:
Ik heb niet bij de winnaars 2014 gekeken. Wel in zijn topic dat hij in 2015 voltooid was. Of zit ik echt zo scheef te kijken? Edit: Ja dus.

Ik heb echt een onwijze dip vandaag..... :sad:
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door SARK »

pappaleo schreef:
Ik heb echt een onwijze dip vandaag..... :sad:
Ga je die dip passief of actief rechttrekken :-s
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door pappaleo »

SARK schreef:
pappaleo schreef:
Ik heb echt een onwijze dip vandaag..... :sad:
Ga je die dip passief of actief rechttrekken :-s
Die valt niet recht te trekken :(
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door FR_Aad »

Er is dit jaar niet veel afgekomen.
Ik denk dat Ray een eervolle vermelding verdient voor de mooie X-Ray MK I speakers.
Zijn reis leek een triest einde te krijgen maar er groeit nu iets moois uit. Wordt,vast een nominatie voor 2016.

Maar ook Leo verdient een eervolle vermelding. Hij heeft zich het laatste anderhalf jaar tot filterexpert ontwikkeld. Leo heeft nu al een aardige lijst met speakers waar zijn handtekening op staat.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door John P »

Ik gooi wil Gerrit's Totem of Tone in de groep gooien, maar gezien het gewicht van de loodsandwich constructie laat ik het maar bij een nominatie.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door SSassen »

John P schreef:
Ik gooi wil Gerrit's Totem of Tone in de groep gooien, maar gezien het gewicht van de loodsandwich constructie laat ik het maar bij een nominatie.
+1, zowieso denk ik dat Gerrit een nominatie verdiend voor innovatie en belangeloze inbreng en delen van kennis en kunde, hulde!
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door Gerrit »

Hartelijk dank voor de nominatie en de lovende woorden :D


Gerrit
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door ray5150 »

FR_Aad schreef:
Ik denk dat Ray een eervolle vermelding verdient voor de mooie X-Ray MK I speakers.
Zijn reis leek een triest einde te krijgen maar er groeit nu iets moois uit.
Wordt vast een nominatie voor 2016.
:dank:
We zijn momenteel hard aan het werk om deze doelstelling te realiseren.

FR_Aad schreef:
Maar ook Leo verdient een eervolle vermelding.
Hij heeft zich het laatste anderhalf jaar tot filterexpert ontwikkeld.
Leo heeft nu al een aardige lijst met speakers waar zijn handtekening op staat.
Nu hoor je het ook eens van een ander ! :lol:
Zelf zit ik nogal in twijfel of ik de Inimini of de Mission Impossible (die uiteindelijk toch mogelijk werd) zal nomineren.
Beiden gehoord, en van beiden was ik onder de indruk.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door pappaleo »

Dat vind ik leuk om te horen, Ray. 8)

Ik zal je even helpen met de keuze. De inimini werd pas op 3 januari 2016 voltooid, dus komt eigenlijk niet in aanmerking.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door FR_Aad »

De MI!
Bijdeze genomineerd
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door ray5150 »

pappaleo schreef:
Ik zal je even helpen met de keuze. De inimini werd pas op 3 januari 2016 voltooid, dus komt eigenlijk niet in aanmerking.
Enigszins discutabel, je had ze tenslotte ook meegenomen naar Beetsterzwaag.
Daar functioneerden ze, en hoe ! :D
Dat er geen verf en fineer op zat is slechts een marginaal detail. :lol:

Problem has been solved, Aad nomineert de MI, ik de Inimini. :mrgreen:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door FR_Aad »

:mrgreen:
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3257
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door MechanicalAnimal »

:mrgreen:




Mijn G's zijn al een tijdje klaar hoor \:D/


G-finished2.jpg
viewtopic.php?f=3&t=11595
Laatst gewijzigd door MechanicalAnimal op di 02 feb 2016, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door ds23man »

Ja en? :mrgreen:
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3257
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door MechanicalAnimal »

Godverdegodver :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door ds23man »

Laat ik niet lullig doen:

Hierbij nomineer ik de G (odverdegodver) 's......... :lol:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door FR_Aad »

Moettie ze wel zaterdag in Hengelo laten horen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door ray5150 »

Arme rug !
:rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3257
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door MechanicalAnimal »

Ik wou de vloerstaanders van hsmeets nomineren, maar zag net dat ze in 2016 klaar waren.


ds23man schreef:
Laat ik niet lullig doen:

Hierbij nomineer ik de G (odverdegodver) 's......... :lol:

:goeie:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door Henkjan »

heeft iemand gisteren nog wat gezien wat een nominatie waard is?

ik nomineer in elk geval die wedstrijdspeakers die in 2015 al gereed waren, zo uit mn hoofd de beide Leo's, Dre, John, en verder?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties

Bericht door Henkjan »

ik zag zowel bij Dre als Metabaron dit jaar nog updates, dus ik ga er van uit dat ze niet in 2015 gereed waren. De 4 van de wedstrijd die meedoen zijn dus Mission Impossible van Pappaleo, Inimini van Pappaleo, Klankplank van John P, en de 2-weg Scanspeak/Vifa van Walt; die waren in 2015 gereed
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”