Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste luidspreker van 2015.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2015 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 7 februari 2016 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2015 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 7 februari 2016 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Je bedoelt de luidspreker van het jaar 2014?pappaleo schreef:Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.
groet,
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Oh wat domAatV schreef:Je bedoelt de luidspreker van het jaar 2014?pappaleo schreef:Rikpost heeft in 2015 zijn vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology voltooid. Ik heb dat systeem bij hem thuis gehoord. Dat wordt hem wel, denk ik.![]()
groet,
Aat
Ik heb niet bij de winnaars 2014 gekeken. Wel in zijn topic dat hij in 2015 voltooid was. Of zit ik echt zo scheef te kijken? Edit: Ja dus.
Ik heb echt een onwijze dip vandaag.....
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Ga je die dip passief of actief rechttrekkenpappaleo schreef:Ik heb echt een onwijze dip vandaag.....
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Die valt niet recht te trekkenSARK schreef:Ga je die dip passief of actief rechttrekkenpappaleo schreef:Ik heb echt een onwijze dip vandaag.....
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Er is dit jaar niet veel afgekomen.
Ik denk dat Ray een eervolle vermelding verdient voor de mooie X-Ray MK I speakers.
Zijn reis leek een triest einde te krijgen maar er groeit nu iets moois uit. Wordt,vast een nominatie voor 2016.
Maar ook Leo verdient een eervolle vermelding. Hij heeft zich het laatste anderhalf jaar tot filterexpert ontwikkeld. Leo heeft nu al een aardige lijst met speakers waar zijn handtekening op staat.
Ik denk dat Ray een eervolle vermelding verdient voor de mooie X-Ray MK I speakers.
Zijn reis leek een triest einde te krijgen maar er groeit nu iets moois uit. Wordt,vast een nominatie voor 2016.
Maar ook Leo verdient een eervolle vermelding. Hij heeft zich het laatste anderhalf jaar tot filterexpert ontwikkeld. Leo heeft nu al een aardige lijst met speakers waar zijn handtekening op staat.
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Ik gooi wil Gerrit's Totem of Tone in de groep gooien, maar gezien het gewicht van de loodsandwich constructie laat ik het maar bij een nominatie.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
+1, zowieso denk ik dat Gerrit een nominatie verdiend voor innovatie en belangeloze inbreng en delen van kennis en kunde, hulde!John P schreef:Ik gooi wil Gerrit's Totem of Tone in de groep gooien, maar gezien het gewicht van de loodsandwich constructie laat ik het maar bij een nominatie.
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Hartelijk dank voor de nominatie en de lovende woorden
Gerrit
Gerrit
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
FR_Aad schreef:Ik denk dat Ray een eervolle vermelding verdient voor de mooie X-Ray MK I speakers.
Zijn reis leek een triest einde te krijgen maar er groeit nu iets moois uit.
Wordt vast een nominatie voor 2016.
We zijn momenteel hard aan het werk om deze doelstelling te realiseren.
Nu hoor je het ook eens van een ander !FR_Aad schreef:Maar ook Leo verdient een eervolle vermelding.
Hij heeft zich het laatste anderhalf jaar tot filterexpert ontwikkeld.
Leo heeft nu al een aardige lijst met speakers waar zijn handtekening op staat.
Zelf zit ik nogal in twijfel of ik de Inimini of de Mission Impossible (die uiteindelijk toch mogelijk werd) zal nomineren.
Beiden gehoord, en van beiden was ik onder de indruk.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Dat vind ik leuk om te horen, Ray.
Ik zal je even helpen met de keuze. De inimini werd pas op 3 januari 2016 voltooid, dus komt eigenlijk niet in aanmerking.
Ik zal je even helpen met de keuze. De inimini werd pas op 3 januari 2016 voltooid, dus komt eigenlijk niet in aanmerking.
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
De MI!
Bijdeze genomineerd
Bijdeze genomineerd
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Enigszins discutabel, je had ze tenslotte ook meegenomen naar Beetsterzwaag.pappaleo schreef:Ik zal je even helpen met de keuze. De inimini werd pas op 3 januari 2016 voltooid, dus komt eigenlijk niet in aanmerking.
Daar functioneerden ze, en hoe !
Dat er geen verf en fineer op zat is slechts een marginaal detail.
Problem has been solved, Aad nomineert de MI, ik de Inimini.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Laatst gewijzigd door MechanicalAnimal op di 02 feb 2016, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Godverdegodver 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Laat ik niet lullig doen:
Hierbij nomineer ik de G (odverdegodver) 's.........
Hierbij nomineer ik de G (odverdegodver) 's.........
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Moettie ze wel zaterdag in Hengelo laten horen. 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
Ik wou de vloerstaanders van hsmeets nomineren, maar zag net dat ze in 2016 klaar waren.

ds23man schreef:Laat ik niet lullig doen:
Hierbij nomineer ik de G (odverdegodver) 's.........
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
heeft iemand gisteren nog wat gezien wat een nominatie waard is?
ik nomineer in elk geval die wedstrijdspeakers die in 2015 al gereed waren, zo uit mn hoofd de beide Leo's, Dre, John, en verder?
ik nomineer in elk geval die wedstrijdspeakers die in 2015 al gereed waren, zo uit mn hoofd de beide Leo's, Dre, John, en verder?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2015 - nominaties
ik zag zowel bij Dre als Metabaron dit jaar nog updates, dus ik ga er van uit dat ze niet in 2015 gereed waren. De 4 van de wedstrijd die meedoen zijn dus Mission Impossible van Pappaleo, Inimini van Pappaleo, Klankplank van John P, en de 2-weg Scanspeak/Vifa van Walt; die waren in 2015 gereed
