Bose Acoustimass Cubes????

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Aaad
Berichten: 861
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 21:54

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door Aaad »

John P schreef:
Hier een linkje van deze man zonder broek aan : http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... _boek.html Gevoelige zielen gelieve niet te klikken. Maar ik vind dat stereosportgitaargebeuren dus helemaal niks.
Wat heeft dat nou weer met Bose te maken?

Aad
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 943
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 18:09
Locatie: den haag

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door Jerommel »

Hmm... Dat het 2 keer zo lullig klinkt ? :-({|= :-({|=
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door nxs77 »

Buy Other Sound Equipment is niet al te best maar samsung..... :lagge:

Mn ouders hebben zich zn set laten aansmeren door een verkoper omdat het beter samen werkt met hun samsung tv.

Geluid van de tv is ruk. Geluid van de cinema systeem is ook behoorlijk ruk.
In het hoge smalle deel zit een tweetertje... Die mist een hoop sprankelend hoog waardoor het nog goedkoper klinkt dan het plastic waar ze van gemaakt zijn.
Dit is met de receiver ook niet op te lossen.

Bose is niet de enige met hoge waf factor en ruk geluid.
Bijlagen
image.jpeg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door ds23man »

Moet je daar op gaan zitten? :shock:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door Ah!buis »

ds23man schreef:
Moet je daar op gaan zitten? :shock:
Of om pap mee te eten :lol:
Anne
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door nxs77 »

Ah!buis schreef:
ds23man schreef:
Moet je daar op gaan zitten? :shock:
Of om pap mee te eten :lol:
Anne
Bijna... Hehe. Als je de zanger van aerosmith bent. Of een mick jagger..

Duidelijk iig dat design belangerijker is dan het geluid dat eruit moet komen.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door Shadow »

nxs77 schreef:
Ah!buis schreef:
ds23man schreef:
Moet je daar op gaan zitten? :shock:
Of om pap mee te eten :lol:
Anne
Bijna... Hehe. Als je de zanger van aerosmith bent. Of een mick jagger..

Duidelijk iig dat design belangerijker is dan het geluid dat eruit moet komen.
Heerlijk weer, ik heb es een paar 2 weg boxen van bose gehad en die uit nieuwsgierigheid eens open gemaakt, karton en telefoondraad...
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door nxs77 »

Geen foto's?
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door bas focal m180 »

Shadow schreef:
Heerlijk weer, ik heb es een paar 2 weg boxen van bose gehad en die uit nieuwsgierigheid eens open gemaakt, karton en telefoondraad...
En wij maar dikke kasten en dure bekabeling gebruiken.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door Shadow »

nxs77 schreef:
Geen foto's?
Nee had wel een idee geweest idd, iedere speaker van een kant en klaar setje wordt zo gebouwd trouwens...
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door ray5150 »

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door Shadow »

ray5150 schreef:
Ik bedoelde meer dit met kant-en-klaar Ray;
10.jpg
Laatst 2 van zulke gesloopt, 8cm breedbander erin, beetje watten en een reflex pijpje, knap gedaan hoor want ik had minstens 2 weg verwacht =D>
Jamesblond
Berichten: 791
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
Locatie: Arnhem

Re: Bose Acoustimass Cubes????

Bericht door Jamesblond »

satefan schreef:
Ik was met oud & nieuw bij vrienden over de vloer die ook een bose sateliet/sub combi hadden draaien...wat een ongelofelijk bagger-geluid...gewoon geen mid...helemaal NIETS :shock: :shock: :shock: :shock:
Een vriend van mij heeft serieus overwogen Bose te kopen, omdat het zo lekker compact was. En "iedereen" vond het zulk goed spul. Ik vroeg hem of hij zich ook door anderen laat aanpraten dat spruitjes lekker zijn (ikzelf lust ze overigens wel :mrgreen: ).

Uiteindelijk heeft hij (zonder vooropgezet plan) een paar keer bij mij films gekeken en muziek beluisterd op mijn toenmalige Dynaudio Audience 122's. Vlak daarna heb ik de filters daarvan een flinke upgrade gegeven, maar was toch op zoek naar iets groters, denk ik. Dus ik zette ze te koop. Toen hij dat hoorde, was de neiging om Bose te kopen als sneeuw voor de zon verdwenen. Mijn speakers waren ineens niet zo groot en zo lelijk grijs meer! :mrgreen:

Overigens klinken ze bij hem, in zijn grotere woonkamer, beter dan ze bij mij ooit gedaan hebben.
Plaats reactie