Project Eton 11.2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project Eton 11.2
min of meer.
Maar dan in de zin van dat de wederhelft vaak vraagt wanneer ik ze af ga maken want die half afgebouwde kasten staan in de weg.
Maar dan in de zin van dat de wederhelft vaak vraagt wanneer ik ze af ga maken want die half afgebouwde kasten staan in de weg.
Re: Project Eton 11.2
Whaha door allerhande zaken tussendoor is dat binnenkort toch wat langer gaan duren als in eerste instantie gedacht.Door alle andere drukte ligt zowel dit project als de naamgeving even stil
Hoop het binnenkort weer op te pakken.
- brand
- CNC machine
- andere baan
- Dochter
- boot.
enz enz
Al met al hebben de kasten bijna 4 jaar in de kelderkast gelegen. Maar van de week zijn ze er weer uit tevoorschijn gekomen en is de draad weer opgepakt.
Re: Project Eton 11.2
hiero ;Shadow schreef:Da's een fikse lijst andere bezigheden ja![]()
Maarre brand?
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 22&t=18216
Re: Project Eton 11.2
Omgeven door gereedschap en stof, Maar ze zijn beiden dicht en beiden even dik (21-22mm wanddikte)
Op de boven en onderkant is een wig geplakt waardoor ze een klein beetje achterover hellen.
De volgende stap is een radius aan de voorkant zetten en het maken van de baffles.

Op de boven en onderkant is een wig geplakt waardoor ze een klein beetje achterover hellen.
De volgende stap is een radius aan de voorkant zetten en het maken van de baffles.
Laatst gewijzigd door hrscharft op wo 20 dec 2017, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Project Eton 11.2
wat is d emaximale bestandsgrootte hier tegenwoordig dan? want als ik via het forum wil bijvoegen krijg ik steeds een foutmelding.
Die nikon van hier maakt foto's van 8mb/stuk.
Die nikon van hier maakt foto's van 8mb/stuk.
Re: Project Eton 11.2
Uhhh 1mb Walt, je komt wel eens weg met iets meer...
Gebruik http://www.picresize.com om snel en goed te resizen!
Gebruik http://www.picresize.com om snel en goed te resizen!
Re: Project Eton 11.2
Het is toch echt 2MB ... regelmatig zit ik op 1.7 MB, nooit problemen mee!
Re: Project Eton 11.2
Aah kijk, dat is lang geleden Harm!
Ben weer benieuwd hoe je ze gaat afmaken!
Ben weer benieuwd hoe je ze gaat afmaken!
Re: Project Eton 11.2
Nee hoor, er valt niets te zien.ray5150 schreef:Yep !
Laatst gewijzigd door hannesie op do 21 dec 2017, 0:24, 1 keer totaal gewijzigd.
