Helaas staat alles even op een laag pijpjepappaleo schreef:Zijn er hier nog vorderingen?
Project 07: 3 weg TL de " Dockumer pyp "
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project 07: 3 weg TL de " Dockumer pyp "
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Project 07: 3 weg TL de " Dockumer pyp "
Even.... Dus, als je nu heel even opschiet ben je ook nog op tijd. Ik heb ook net de nieuwe baffletjes gezaagdweidok schreef:Helaas staat alles even op een laag pijpje![]()
![]()
(pitje)
