Kleiner dan de MIMO, de WC2ND ...
Moderator: Beheerdersteam
Re: Kleiner dan de MIMO, de WC2ND ...
Ja je heb gelijk. Denk daar nooit zo over na. Ik hou mn mond 
- pappaleo
- Contacteer:
Helemaal niet.santheman schreef:Ja je heb gelijk. Denk daar nooit zo over na. Ik hou mn mond
Gewoon een eigen topic aanmaken (met véééél plaatjes).
Ow echt niet? Zit met smart te wachten tot wat foto's van jouw project!!
hey leo, zal vanavond eens kijken of ik een thread aan kan maken. M`n 2de zoontje is vorige week geboren dus weinig tijdpappaleo schreef:Helemaal niet.santheman schreef:Ja je heb gelijk. Denk daar nooit zo over na. Ik hou mn mondEen forum is er niet om je mond te houden.
![]()
Gewoon een eigen topic aanmaken (met véééél plaatjes).
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Gefeliciteerdsantheman schreef:.... M`n 2de zoontje is vorige week geboren dus weinig tijd![]()
Gefeliciteerd! Mijn dochter us net 4 maanden
schiet hier dus niet echt op ook
er is wat ontketend. Zullen we dr maar weer mee kappen met zn allen? Terug naar de speakerts!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
De WC1D speelt.... KI1ND speelt inmiddels met haar jongere broertje.... Dus dat lijkt me een goed plan van je! 
Of ging je eerst tussendoor nog even KI3ND bouwen?
Of ging je eerst tussendoor nog even KI3ND bouwen?
Lol nee, 3 is genoeg. (Ook nog een stiefdochter van 17).
Plan is er nog steeds. Eerst de WC1D afmaken (meeste spul is binnen), dan de LTS eronder (lange termijn sub), dat wordt uiteindelijk analoog aan de nieuwe ls1be een sub met mfb, en daarna dan deze "even".
Versterkertjes voor deze en modushop kastje zijn besteld/binnen, moet nog iets van dsp hiervoor verzinnen. Ga er niet nog een dlcp voir aanschaffen, dat wordt te gortig.
Plan is er nog steeds. Eerst de WC1D afmaken (meeste spul is binnen), dan de LTS eronder (lange termijn sub), dat wordt uiteindelijk analoog aan de nieuwe ls1be een sub met mfb, en daarna dan deze "even".
Versterkertjes voor deze en modushop kastje zijn besteld/binnen, moet nog iets van dsp hiervoor verzinnen. Ga er niet nog een dlcp voir aanschaffen, dat wordt te gortig.
Hoe bevalt de Boenicke W5 kloon? Lees er alleen maar goede verhalen over en ze zijn zo 'schattig' (aldus m'n vrouwdin)
Ik heb het origineel inmiddels in het echie gehoord en voor hun formaat klinken ze verbazingwekkend (analoog/passief filter). Het is een tikje "valsspelen" met de ambient tweeter, maar lekker ruimtelijk klinkt het wel.
Ook de woofer (de tangband versie) komt verbazingwekkend lekker binnen.
Niet gemeten overigens.
Ook de woofer (de tangband versie) komt verbazingwekkend lekker binnen.
Niet gemeten overigens.
Ze staan op de planning om een keer gemaakt te worden. Alleen de mallen voor de frees nog ergens vandaan halen.
Valsspelen...valsspelen... Met sommige auto's wil je echt geen grote afstanden rijden, die zijn gewoon gemaakt om de bocht zo snel mogelijk te nemen. Ze hebben de grootste funfactor. Leuk voor erbij. Ik denk dat deze speakers ook zo'n funfactor hebben. Dus ook leuk voor erbij.
Valsspelen...valsspelen... Met sommige auto's wil je echt geen grote afstanden rijden, die zijn gewoon gemaakt om de bocht zo snel mogelijk te nemen. Ze hebben de grootste funfactor. Leuk voor erbij. Ik denk dat deze speakers ook zo'n funfactor hebben. Dus ook leuk voor erbij.
Persies!
Exact dezelfde redenering hier. Ontwerp klopt eigenlijk (sic) van geen kant (te smal, te hoog gecrosste (de?) woofer aan de zijkant, ambient tweeter, teveel laag voor het design etc etc), maar wel hoge WAF, ziet er gewoon leuk uit.
Exact dezelfde redenering hier. Ontwerp klopt eigenlijk (sic) van geen kant (te smal, te hoog gecrosste (de?) woofer aan de zijkant, ambient tweeter, teveel laag voor het design etc etc), maar wel hoge WAF, ziet er gewoon leuk uit.
Hoezo gaat het ineens over tapijten?matjans schreef:Persies!
Zonder gekheid kunnen speakers die niet top meten best goed klinken. Er leiden vele wegen naar Rome. Maar..er zijn bij de W5 inderdaad wel 'andere' keuzes gemaakt. Niet alles hoeft volgens de regels.
leesvoer...
https://i.nextmedia.com.au/Assets/boeni ... w_test.pdf
Kijk ook vooral naar de metingen (laatste pagina). Ingebouwd loudness knopje, vandaar dat "men" ze lekker vindt klinken?
Staat ook een link in naar een PDfje over de W8 met foto's van de "electromechanical resonator". Doet beetje denken aan de wokkel-spdif kabels van nordost.
https://i.nextmedia.com.au/Assets/boeni ... w_test.pdf
Kijk ook vooral naar de metingen (laatste pagina). Ingebouwd loudness knopje, vandaar dat "men" ze lekker vindt klinken?
Staat ook een link in naar een PDfje over de W8 met foto's van de "electromechanical resonator". Doet beetje denken aan de wokkel-spdif kabels van nordost.