Project 09 een TBSpeaker.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Vanmorgen de kasten geschuurd en hier en wat klein herstelwerk aan het fineer gedaan.
Tevens de kasten in de eerste laag Osmo gezet.
Weer 2 uurtjes schuurwerk.......
Tevens de kasten in de eerste laag Osmo gezet.
Weer 2 uurtjes schuurwerk.......
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
+1dre schreef:Vanmorgen de kasten geschuurd en hier en wat klein herstelwerk aan het fineer gedaan
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Hoeveel lagen osmo gaan er op dan?dre schreef:Ik ben benieuwd of ik ze voor Breda af krijg.........
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Dan zou ik dat ook moeten zijn. Hoewel.... Ik weet niet meer hoeveel lagen fineer er inmiddels op zittends23man schreef:Na die bussen Tix is Dre regelmatig de tel kwijt......
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Dan ben je toch gewoon op tijd voor Breda?dre schreef:Na een laagje Osmo.
Volgende week nog een keer hoop ik.......
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Als ik niet hoef over te werken......
Auto moet nog apk klaar.......
Filteronderdelen moeten nog besteld worden.
Moet ik doorgaan?
Auto moet nog apk klaar.......
Filteronderdelen moeten nog besteld worden.
Moet ik doorgaan?
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Ben ik klaar om de boel af te bouwen....wouter schreef:jeg
Zijn de voeten nergenes meer te bekennen......
Wouter,ben jij hier geweest?
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Liggen vast in de buurt van die dingen die je voor mij op zou zoeken. 
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Zeg dat wel!
Echt nergens eer te bekennen......
Dan maar een simpel voetje,want veel tijd heb ik niet.....
Echt nergens eer te bekennen......
Dan maar een simpel voetje,want veel tijd heb ik niet.....
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Project 09 een TBSpeaker.
dre schreef:Ben ik klaar om de boel af te bouwen....wouter schreef:jeg
Zijn de voeten nergenes meer te bekennen......![]()
Wouter,ben jij hier geweest?
Ben hier druk bezig met de speakers voor 6 februari...
Voetjes ben ik nog niet aan toe, ik stoei nog met de effecten van het verzinken van drivers, van baffletex en van foam.
Re: Project 09 een TBSpeaker.
Vandaag de filters opgebouwd,tevens een kleine aanpassing gedaan.
Vanavond maar eens in stereo luisteren.
Vanavond maar eens in stereo luisteren.
