Nu mijn Scanspeak Reference Plus speakers het veld hebben geruimd moet er natuurlijk wel een nieuw stel speaker komen. Omdat ik nogal gecharmeerd ben van de modellen van Avalon zoek ik het voor de vorm van de kast een beetje in die richting. Voor de units zit ik te denken aan een combinatie van Mundorf en Seas.
Hoog: AMT 25CM1.1R
Midden: Seas W15LY001
Laag: Seas W22NY001
Het gebruik van de AMT staat vast omdat deze al op de plank ligt.
Voor het filter zal ik zeker de hulp van forumleden kunnen gebruiken, maar dat zal wel goed komen.
Nu mijn Scanspeak Reference Plus speakers het veld hebben geruimd moet er natuurlijk wel een nieuw stel speaker komen. Omdat ik nogal gecharmeerd ben van de modellen van Avalon zoek ik het voor de vorm van de kast een beetje in die richting. Voor de units zit ik te denken aan een combinatie van Mundorf en Seas.
Voor het filter zal ik zeker de hulp van forumleden kunnen gebruiken, maar dat zal wel goed komen.
Suggesties zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Altijd leuk om te volgen .
Je zal vast al gezien hebben dat de W22NY001 te koop aangeboden worden en als je toch een 3 weg maakt is er nog een mooiere Seas unit om als mid te gebruiken
Suggesties zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Altijd leuk om te volgen .
Je zal vast al gezien hebben dat de W22NY001 te koop aangeboden worden en als je toch een 3 weg maakt is er nog een mooiere Seas unit om als mid te gebruiken
Ik heb ze gezien, zowel de W22NY001 als ook de mid's van jou. Maar zoals ik al aangeef is alleen het gebruik van de AMT zeker, de rest is nog een beetje zoeken.
Zit ook nog even te kijken naar Eton:
Eton 5-202/C8/25HEX
Eton 8-202/C8?37HEX
Zie alleen ook enkele afbeeldingen waarop de cones nogal een vreemde geelachtige kleur heeft
Ik heb de AMT-8 inderdaad. Een tweetertje, inzetbaar vanaf 5,5kHz van een eurootje of 30.
In mijn optiek nèt niet de ideale partner voor de Accuton.
BR of CB? Nog niet serieus over nagedacht. Waarschijnlijk wordt het wel passief. Dan word ik niet gehinderd door de noodzaak van het fabriceren van een DLCP en een stapel Ncores. Hoewel dat er ook een keer van moet komen.