Een klassieke 3-weg met Eton units...
Moderator: Beheerdersteam
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Nope,gewoon zwart.
Die zijn ook klaar trouwens.
Die zijn ook klaar trouwens.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Dacht eerder zo'n bruin schuimfrontje met van die gleufjes erin. 
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Of hetzelfde doek als Tannoy gebruikt.....
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Nee,gelukkig niet!
Kun je met de ATB eigenlijk jpg's exporteren?
Kun je met de ATB eigenlijk jpg's exporteren?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Printscreen en dan even in paint plakken?
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Met Holm impulse kan het bijvoorbeeld wel.
Zo ziet het er uit met de meting in boxsim geladen.
Zo ziet het er uit met de meting in boxsim geladen.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Alle 3 de units gewoon prallel geschakeld?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Lijken wel dansende hoogspanningsleidingen Dre!
Hier kunnen we echt niets mee.
Hier kunnen we echt niets mee.
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Daarom wil ik deze ook niet laten zien.
Alle 3 de units apart gemeten.
Maar ATB staat boven op de pc en niet op mijn laptop........
En ik lig prima!
Alle 3 de units apart gemeten.
Maar ATB staat boven op de pc en niet op mijn laptop........
En ik lig prima!
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Is een mooie speaker geworden. Klassieke stijl en net fineer erop 
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Dank u!
Nu nog een goed geluidje!
Nu nog een goed geluidje!
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Closerange gemeten, of op een afstand? En -indien op afstand gemeten- is de microfoon tussentijds verplaatst of is de lokatie gelijk gebleven bij het meten van de units?
En met parallel bedoel ik in boxsim zelf.
En met parallel bedoel ik in boxsim zelf.
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Nee,gewoon los gemeten units op 1 meter.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Als ik de lijntjes goed volg, vraag ik mij eigenlijk af wat de toegevoegde waarde van de mid is.
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Da's zeker zo!
Hier de losse metingen met Boxsim.
Hier de losse metingen met Boxsim.
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Zou graag eens simuleren met deze drivers.
Heb je alledrie de .frd en .zma bestanden? En een .frd met de drivers parallel geschakeld?
Mooie drivers, zou goed passen in de classic 3 way serie van Troels Gravesen!
Heb je alledrie de .frd en .zma bestanden? En een .frd met de drivers parallel geschakeld?
Mooie drivers, zou goed passen in de classic 3 way serie van Troels Gravesen!
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Ik wil me er wel eens tegenaan bemoeien, als je dat op prijs stelt tenminste.
Ik ga binnenkort (denk in weken, niet in dagen) een meetsessie doen in een gunstige ruimte voor Ray zijn speakers. Als ik dan toch bezig ben is het geen moeite om deze drieweg ook mee te nemen.
Ik vind het ook wel een interessant project om wat mee te doen.
Edit: oh, ik ben al te laat, zie ik.
Ik ga binnenkort (denk in weken, niet in dagen) een meetsessie doen in een gunstige ruimte voor Ray zijn speakers. Als ik dan toch bezig ben is het geen moeite om deze drieweg ook mee te nemen.
Ik vind het ook wel een interessant project om wat mee te doen.
Edit: oh, ik ben al te laat, zie ik.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Een klassieke 3-weg met Eton units... Tijd voor een filt
Ik wist niet dat je bij langs kwam Leo!

