Bose Acoustimass Cubes????
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Nou, als ik zo marktplaats kijk willen wel heel veel mensen van hun Bose meuk af:
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... stcode=&=0
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... stcode=&=0
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Denk dat dit vooral het resultaat van een flink marktaandeel is.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Typ ik Kef in:
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... stcode=&=0
Kortom, een veel grotere klanttevredenheid!
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... stcode=&=0
Kortom, een veel grotere klanttevredenheid!
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Hoe beter je ze bedondert, hoe minder er zich opgelicht zullen voelen.FR_Aad schreef:Hoeveel procent van de kopers zullen zich opgelicht voelen?
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Ik denk dat er meer Landrovers als UAZ op Marktplaats te koop staan. Dus UAZ rijders zijn meer tevreden als Landrover rijders. 
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Jij snapt het helemaalJerommel schreef:Hoe beter je ze bedondert, hoe minder er zich opgelicht zullen voelen.FR_Aad schreef:Hoeveel procent van de kopers zullen zich opgelicht voelen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Ik ken anders heel veel mensen die zich inderdaad bedondert voelen. Het klonk toch zo goed in de winkel?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Bose Acoustimass Cubes????
De marge voor de winkelier was ook goed. Dus die moest wel héél principieel zijn om het een potentiële klant toch af te raden.
Maar ze waren er wel, die alleen een setje in de winkel hadden om klanten te laten horen dat ze beter een andere keus konden maken.
Maar ze waren er wel, die alleen een setje in de winkel hadden om klanten te laten horen dat ze beter een andere keus konden maken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Eringa geluid had ook wat van die bosedozen in de luisterruimte staan, volgens mij hebben ze nooit een setje verkocht.
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Toch zijn de Soundlinks (bluetooth speakers) indrukwekkend (i.m.o.)
Ze kunnen dus wel iets, toch..
(maar JBL varianten schijnen beter te klinken en minder duur)
Ze kunnen dus wel iets, toch..
(maar JBL varianten schijnen beter te klinken en minder duur)
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Als ze mij er naar vragen, wat vindt je van Bose, is steevast het antwoord, "Het enige wat er goed aan is, is de reclame"
Dat is in de meeste gevallen genoeg.
Ooit bij Vogelezang in Eindhoven, als klant meegemaakt dat een klant wel het verschil wilde horen tussen een Bose set, een een Set Elipson Colonne Design, ik was daar helemaal verliefd op. Helaas, de bekende argumenten, klein e.d. van de vrouw kregen de overhand.
Ondanks dat ik ze attendeerde op het veel mooiere hoog en andere details, het mocht niet helpen.
De vrouw bepaalde.

Muziek is dus niet altijd het uitgangspunt.
Dat is in de meeste gevallen genoeg.
Ooit bij Vogelezang in Eindhoven, als klant meegemaakt dat een klant wel het verschil wilde horen tussen een Bose set, een een Set Elipson Colonne Design, ik was daar helemaal verliefd op. Helaas, de bekende argumenten, klein e.d. van de vrouw kregen de overhand.
Ondanks dat ik ze attendeerde op het veel mooiere hoog en andere details, het mocht niet helpen.
De vrouw bepaalde.
Muziek is dus niet altijd het uitgangspunt.
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Wij zijn hier ook niet de beoogde doelgroep.
Er zijn ook hele volksstammen die het prima spul vinden vrees ik.
Jeroen van de Boom schijnt er goed op te klinken.
Er zijn ook hele volksstammen die het prima spul vinden vrees ik.
Jeroen van de Boom schijnt er goed op te klinken.
Re: Bose Acoustimass Cubes????
De vraag is dus inderdaad of deze mensen zich misleid voelen. Als dat niet zo is dan is er niets aan de hand. Behalve dat wij daar dus niets van snappenJerommel schreef:Er zat ook een enorme reclame-campagne achter natuurlijk..
En verder is i.m.o. de misleide nooit de boosdoener, maar de misleider.
De misleider maakt gebruik van de onkunde van de misleide.
Persoonlijk heb ik daar geen respect voor (dus).
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Apart eigenlijk, want vrouwen horen goed. Misschien is wat voor ons mannen veel beter klinkt voor een vrouw nog niet goed genoeg.hannesie schreef:Helaas, de bekende argumenten, klein e.d. van de vrouw kregen de overhand.
Mijn vrouw vroeg op een gegeven moment zelf weer om lelijke grote kasten. "Klinkt toch gewoon beter."
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Mijn vrouw kan ook heel goed luisteren, maar zou het helemaal niet erg vinden als er kleine boxjes staan die dan wel het zelfde aan geluid geven als wat ze nu gewend is.
Tegelijkertijd betrap ik haar er wel vaak op dat ze deze (Healing Music Radio (België)zender regelmatig op een laag geluidsniveau heeft staan via de Squeezebox, een soort muziekbehang (dan heeft ze het idee dat ze niet alleen is denk).

Tegelijkertijd betrap ik haar er wel vaak op dat ze deze (Healing Music Radio (België)zender regelmatig op een laag geluidsniveau heeft staan via de Squeezebox, een soort muziekbehang (dan heeft ze het idee dat ze niet alleen is denk).
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Is toch simpel. Vrouwen luisteren naar de muziek, mannen meer naar de techniekIvo schreef:Apart eigenlijk, want vrouwen horen goed. Misschien is wat voor ons mannen veel beter klinkt voor een vrouw nog niet goed genoeg.
Mijn vrouw zingt zelf in een kamerkoor. Zij waardeert de kwaliteiten van onze set zeker maar zou met een doorsnee minisetje ook tevreden zijn zolang het maar niet erg vervormt of slist. Zang studeren doet zij achter haar Roland-Ep9, of gewoon met midi files via de PC speakertjes.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Idem hiero, mijn vrouw zong vroeger ook in een koor, en ze is nog steeds behoorlijk goed op haar flamenco- en klassieke gitaar (niet tegelijk!). Ze geniet van onze set, maar om de speakers in de wagen te gaan aanpassen vind ze gigantisch zinloosPjotr schreef:Mijn vrouw zingt zelf in een kamerkoor. Zij waardeert de kwaliteiten van onze set zeker maar zou met een doorsnee minisetje ook tevreden zijn zolang het maar niet erg vervormt of slist.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Ja dag, geen onzin verkondiggen.hannesie schreef:Mijn vrouw kan ook heel goed luisteren,
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Hahaha, wat een heerlijk topic! 
We gaan via Bose naar ons pensioenstelsel, stippen nog even het vluchtelingenprobleem aan en komen weer terug op Bose
Als ik zie hoe er tegenwoordig massale genocide van het gehoor met Beats hoofdtelefoons gepleegd wordt, dan waren wij nog niet eens zo gek met die Bose speakers!
We gaan via Bose naar ons pensioenstelsel, stippen nog even het vluchtelingenprobleem aan en komen weer terug op Bose
Als ik zie hoe er tegenwoordig massale genocide van het gehoor met Beats hoofdtelefoons gepleegd wordt, dan waren wij nog niet eens zo gek met die Bose speakers!
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Hoezo, niet ?Muug schreef:en ze is nog steeds behoorlijk goed op haar flamenco- en klassieke gitaar (niet tegelijk!).
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Dat valt weer tegen, er wordt door de dames altijd breeduit geadverteerd dat ze -in tegenstelling tot de heren- ozo multitasking zijn.Muug schreef:Idem hiero, mijn vrouw zong vroeger ook in een koor, en ze is nog steeds behoorlijk goed op haar flamenco- en klassieke gitaar (niet tegelijk!).........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Daar is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Vrouwen kunnen ook geen twee dingen tegelijkertijd, ze kunnen alleen sneller schakelen tussen twee werkzaamheden. De vraag is dan of ze elke taak beter uitvoeren dan een man die taak voor taak afhandelt. 
Re: Bose Acoustimass Cubes????
Hier een linkje van deze man zonder broek aan : http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... _boek.html Gevoelige zielen gelieve niet te klikken. Maar ik vind dat stereosportgitaargebeuren dus helemaal niks.
