ik stel me opnieuw voor
Moderator: Beheerdersteam
ik stel me opnieuw voor
Hoi, ik wil mij me eigen opnieuw voorstellen de laatste keer was in 2006 ja lang geleden, maar ik ben sinds april met pensioen gegaan en verveel me een beetje en ik dacht laat ik maar een paar boxen gaan bouwen en ik heb besloten om de Klonwall te bouwen. ja dat was het wel zo ,maar ik zal me wel laten horen als ik begonnen bent.
groetjes en allemaal een hopelijk een goed 2016 toegewenst
groetjes en allemaal een hopelijk een goed 2016 toegewenst
Re: ik stel me opnieuw voor
Van harte welkom, en de beste wensen.

Geen idee wat een klonwall is, maar er zal vast wel een bouwtopic van komen..
Geen idee wat een klonwall is, maar er zal vast wel een bouwtopic van komen..
Re: ik stel me opnieuw voor
ray5150 schreef:Van harte welkom, en de beste wensen.![]()
Geen idee wat een klonwall is, maar er zal vast wel een bouwtopic van komen..
http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... n-formaat/
Re: ik stel me opnieuw voor
Welkom in de club met meer gepensioneerde leden.
Maar dan even een vraag, heb je die KlonwalL al wel eens gehoord?
Maar dan even een vraag, heb je die KlonwalL al wel eens gehoord?
Re: ik stel me opnieuw voor
Nou zoveel vrije tijd is ook niet alles, ik ga dan uit pure verveling luidspreker boxen bouwen 
Re: ik stel me opnieuw voor
Nee nooit gehoord maar ik ga op mensen af die ik denk vertrouwen kan
maar ff zonder gekheid de klonwall is gewoon goed ken je Marco Brouwer? moet je maar eens hier op kijken http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... -klonwall/
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ik stel me opnieuw voor
Hans doelt op de demo van de Klonwall op de luisterdag. Dat was niet zo'n succes, kan aan van alles gelegen hebben. Moraal van het verhaal, zie dat je 'm eens kunt beluisteren voor je er een hoop tijd/geld/moeite in gaat steken, zodat je kunt oordelen of het is wat je zoekt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ik stel me opnieuw voor
Gezien de drivers in dat ding, zou het mij verbazen dat ie wel had geklonken.
Re: ik stel me opnieuw voor
Misschien dat een bezoek aan de luisterdag in Hengelo een goede tip is, en dan eens luisteren bij de wedstrijd luidsprekers, kon zo maar eens een Eyeopener zijn.
