ik stel me opnieuw voor

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Hennes
Berichten: 33
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 0:27

ik stel me opnieuw voor

Bericht door Hennes »

Hoi, ik wil mij me eigen opnieuw voorstellen de laatste keer was in 2006 ja lang geleden, maar ik ben sinds april met pensioen gegaan en verveel me een beetje en ik dacht laat ik maar een paar boxen gaan bouwen en ik heb besloten om de Klonwall te bouwen. ja dat was het wel zo ,maar ik zal me wel laten horen als ik begonnen bent.
groetjes en allemaal een hopelijk een goed 2016 toegewenst
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door ray5150 »

Van harte welkom, en de beste wensen. :proost: :D
Geen idee wat een klonwall is, maar er zal vast wel een bouwtopic van komen..
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door FR_Aad »

ray5150 schreef:
Van harte welkom, en de beste wensen. :proost: :D
Geen idee wat een klonwall is, maar er zal vast wel een bouwtopic van komen..

http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... n-formaat/
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door SSassen »

Pensioen? Je bedoelt ongelimiteerd vrije tijd? Ruilen?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door hannesie »

Welkom in de club met meer gepensioneerde leden. :mrgreen:

Maar dan even een vraag, heb je die KlonwalL al wel eens gehoord?
Hennes
Berichten: 33
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 0:27

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door Hennes »

Nou zoveel vrije tijd is ook niet alles, ik ga dan uit pure verveling luidspreker boxen bouwen :twisted:
Hennes
Berichten: 33
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 0:27

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door Hennes »

Nee nooit gehoord maar ik ga op mensen af die ik denk vertrouwen kan :P maar ff zonder gekheid de klonwall is gewoon goed ken je Marco Brouwer? moet je maar eens hier op kijken http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... -klonwall/
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door Barry2001 »

Hans doelt op de demo van de Klonwall op de luisterdag. Dat was niet zo'n succes, kan aan van alles gelegen hebben. Moraal van het verhaal, zie dat je 'm eens kunt beluisteren voor je er een hoop tijd/geld/moeite in gaat steken, zodat je kunt oordelen of het is wat je zoekt.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door ds23man »

Gezien de drivers in dat ding, zou het mij verbazen dat ie wel had geklonken.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ik stel me opnieuw voor

Bericht door hannesie »

Misschien dat een bezoek aan de luisterdag in Hengelo een goede tip is, en dan eens luisteren bij de wedstrijd luidsprekers, kon zo maar eens een Eyeopener zijn.
Plaats reactie