5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik kan trouwens wel mijn Visaton FRS8 doosje meenemen
schoot mij gisteren te binnen 
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Hallo Barry,
Ik zag dat jij mij nog niet had toegevoegd bij de deelnemers.
Moet ik daar nog iets voor doen?
Meer fotomateriaal komt later.
Met vriendelijke groet,
Wim.
Ik zag dat jij mij nog niet had toegevoegd bij de deelnemers.
Moet ik daar nog iets voor doen?
Meer fotomateriaal komt later.
Met vriendelijke groet,
Wim.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Hallo Barry,
Dioot en ik zijn er ook bij. Samen met Martijn M willen we de Synergy prototype set meenemen, hopelijk is daar nog ruimte voor?
Dioot en ik zijn er ook bij. Samen met Martijn M willen we de Synergy prototype set meenemen, hopelijk is daar nog ruimte voor?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik geloof dat we er wel een luisterweekend van kunnen maken.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
@Thomox: Leuk! Is het een complete set, met bron/versterker? Is er een link naar een topic misschien?
@esl: Excuses Wim, is er bij in geschoten, je staat erbij nu. HJ heeft aangeboden een versterker mee te brengen, heb je zelf een bron met regelbare uitgang of moet die geregeld worden? Verder ziet er op de foto fantastisch uit, bijzonder benieuwd naar hoe het klinkt.
@Ronkel: Ruimte, voor zoiets MAKEN we ruimte. Altijd
Geweldige aanmeldingen mensen, ben er blij mee
Het luisterschema straks gaat een uitdaging worden, iedereen moet voldoende tijd krijgen om een demo te kunnen geven. Zal eens bij Frans de beheerder langsgaan of er wat extra ruimte beschikbaar is 
@esl: Excuses Wim, is er bij in geschoten, je staat erbij nu. HJ heeft aangeboden een versterker mee te brengen, heb je zelf een bron met regelbare uitgang of moet die geregeld worden? Verder ziet er op de foto fantastisch uit, bijzonder benieuwd naar hoe het klinkt.
@Ronkel: Ruimte, voor zoiets MAKEN we ruimte. Altijd
Geweldige aanmeldingen mensen, ben er blij mee
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Dan nog een mededeling over de Luidspreker ontwerpwedstrijd, kreeg daar een PB over, organisatie doet Wouter al dan niet samen met Rudy. Ik zorg dat er een kamer beschikbaar is gedurende de dag, verder ==>> Wouter/Rudy 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
En dan moet het eindresultaat van de DLCP workshop ook nog ergens tussen worden gepropt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Hoeveel tijd heb je voor de workshop nodig?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
5 uur, 43 minuten en 6 seconden.

- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Gekke ds23man
Moet in een uurtje wel gepiept zijn toch 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Neem je een extra ruimte erbij?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Een uurtje zal het wel worden.Barry2001 schreef:Gekke ds23manMoet in een uurtje wel gepiept zijn toch
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Nou nemen, maar ik ga er wel langs om te vragen of er mogelijkheden zijn. Niet alle ruimtes daar zijn beschikbaar, sommigen zijn permanent verhuurd, daar kunnen we niet in. Maar met deze aanmeldingen zou het prettig zijn extra ruimte hebben. Ik vind het belangrijk dat als iemand moeite doet spullen mee te brengen er ook voldoende demo tijd is.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Helaas heb ik er geen topic van bijgehouden...Barry2001 schreef:@Thomox: Leuk! Is het een complete set, met bron/versterker? Is er een link naar een topic misschien?
Het doosje bevat een ta2024 met een accutje. Tevens is er een adapter van 2A ingebouwd. Er moet dus alleen een bron worden gebruikt zoals een telefoon ofzo.
Het doosje bevat als aansluitmogelijkheid twee tulps. Ik gebruik zelf altijd twee keer tulp naar 3.5mm Jack.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ok, prima. Misschien aardig om ergens neer te zetten als achtergrond muziek (niet negatief bedoelt), kijken wel even.Thomox schreef:Helaas heb ik er geen topic van bijgehouden...Barry2001 schreef:@Thomox: Leuk! Is het een complete set, met bron/versterker? Is er een link naar een topic misschien?
Het doosje bevat een ta2024 met een accutje. Tevens is er een adapter van 2A ingebouwd. Er moet dus alleen een bron worden gebruikt zoals een telefoon ofzo.
Het doosje bevat als aansluitmogelijkheid twee tulps. Ik gebruik zelf altijd twee keer tulp naar 3.5mm Jack.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik neem wel een cd speler en een buizen voorversterker mee. Als iemand een mooie zelfbouw voortrap heeft om te laten zien en horen is dat helemaal super. Groet, Wim.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ok Wim, ik zet het erbij. Samen met de eindversterker van Henkjan heb je dan in elk geval iets demoklaar.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik kom graag langs om wat plaatjes te draaien. Heb een licht gepimpte Lenco en de Najda dac/dsp/voorversterker te showen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Welkom Gijs. Even kijken, in die Najda zit geen phono preamp toch? Neem je die wel mee? Losse eindversterkers zijn er wel, en ik neem mijn Refmon speakers wel mee.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Phono trapje neem ik wel mee, maar geen zelfbouw dus hoort niet thuis op de lijst
Als eindversterkers heb ik een setje ook niet zelfgebouwde Amp camp amps in de aanbieding met een aangepast binnenwerk, en de eindbakken van Architekt, met 2*4 kanalen LM4780 aan boord. Altijd handig voor een DSP workshop ?
En eventueel zou ik een setje Eminence CX12 coax luidsprekers mee kunnen nemen, maar die hebben inmiddels een ander baasje dus alleen bij voldoende belangstelling.
Als eindversterkers heb ik een setje ook niet zelfgebouwde Amp camp amps in de aanbieding met een aangepast binnenwerk, en de eindbakken van Architekt, met 2*4 kanalen LM4780 aan boord. Altijd handig voor een DSP workshop ?
En eventueel zou ik een setje Eminence CX12 coax luidsprekers mee kunnen nemen, maar die hebben inmiddels een ander baasje dus alleen bij voldoende belangstelling.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ok. Heb je toegevoegd bij de deelnemers, kijken straks met de planning wel even hoe we het indelen.
-
mountainbiker
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 26 jul 2014, 19:30
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Ik kom ook even buurten.Altijd leuk dat er binnen mijn woonplaats ook iets gebeurd op het gebied van zelfbouwaudio.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Welkom! Thuiswedstrijd voor jou.
Dan, iets nieuws dit jaar, een (bescheiden) vinylverkoop. Henk Keijzer van Happysad Records neemt dit voor z'n rekening. Henk brengt nieuw en gebruikt vinyl mee, zoek je iets speciaals of iets uit z'n assortiment kun je hem een mail sturen zodat hij het kan meebrengen naar de luisterdag.
Nieuws van Audio Creative , Marco en Dick kondigen een nieuwe Audio-Creative zelfbouw audio lijn in 2016 aan. Ook workshops om ze in elkaar te zetten, er wordt geprobeerd het eea van deze lijn te demonstreren op de luisterdag, en natuurlijk weer veel analoog.
Dan, iets nieuws dit jaar, een (bescheiden) vinylverkoop. Henk Keijzer van Happysad Records neemt dit voor z'n rekening. Henk brengt nieuw en gebruikt vinyl mee, zoek je iets speciaals of iets uit z'n assortiment kun je hem een mail sturen zodat hij het kan meebrengen naar de luisterdag.
Nieuws van Audio Creative , Marco en Dick kondigen een nieuwe Audio-Creative zelfbouw audio lijn in 2016 aan. Ook workshops om ze in elkaar te zetten, er wordt geprobeerd het eea van deze lijn te demonstreren op de luisterdag, en natuurlijk weer veel analoog.
Re: 5e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 6 febr 2016
Als je dat dan leest, krijg je de indruk alsof zij de dag organiseren.
De vermelding dat het een ZBA aangelegenheid is in basis opzet is of wordt, is niet echt zo genoemd.
Wel wat jammer dan.
De vermelding dat het een ZBA aangelegenheid is in basis opzet is of wordt, is niet echt zo genoemd.
Wel wat jammer dan.
