Wat heb ik met Audio.... hifi
Muziek,Luidsprekers en versterkers,+dit zijn mijn hobby`s in de afgelopen 25 jaar.
In de beginne kocht je de spulletjes gewoon in de winkel op advies van verkoper.
Maar na een tijdje zie je weer wat anders en hoor je bij anderen dat het toch weer beter kan!!
Dit gaat een paar jaar zo door totdat je bijna alles wel gehoord hebt en weet wat er te koop is.
Om een lang verhaal kort te maken ben ik zelf maar gaan bouwen (zowel Luidsprekers en als versterkers) en het beste van alles te gaan combineren vanaf dat moment ben ik daarmee niet meer gestopt.
Mijn huidige set-up bestaat dan ook uitsluitend uit eigenbouw Luidsprekers en een versterker behalve de cd speler en platenspeler.
Er kan van alles gevraagd worden en hoop ook van alles verteld worden,en daar waar mogelijk een helpende hand toe te rijken.
Voor nu zal ik me even wegwijs moeten maken in dit forum dus fouten zijn niet uitgesloten
Gr X-Audio (voor nu)
