Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
X-Audio
Berichten: 5
Lid geworden op: za 14 nov 2015, 17:39

Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door X-Audio »

Ik ken dit forum al geruime tijd en dacht ach maak me maar eens lid.

Wat heb ik met Audio.... hifi :rofl:

Muziek,Luidsprekers en versterkers,+dit zijn mijn hobby`s in de afgelopen 25 jaar.

In de beginne kocht je de spulletjes gewoon in de winkel op advies van verkoper.
Maar na een tijdje zie je weer wat anders en hoor je bij anderen dat het toch weer beter kan!! :relax: en ja hoor weer nieuw spul in huis :think:
Dit gaat een paar jaar zo door totdat je bijna alles wel gehoord hebt en weet wat er te koop is.
Om een lang verhaal kort te maken ben ik zelf maar gaan bouwen (zowel Luidsprekers en als versterkers) en het beste van alles te gaan combineren vanaf dat moment ben ik daarmee niet meer gestopt.

Mijn huidige set-up bestaat dan ook uitsluitend uit eigenbouw Luidsprekers en een versterker behalve de cd speler en platenspeler.

Er kan van alles gevraagd worden en hoop ook van alles verteld worden,en daar waar mogelijk een helpende hand toe te rijken.


Voor nu zal ik me even wegwijs moeten maken in dit forum dus fouten zijn niet uitgesloten :hide:

Gr X-Audio (voor nu)
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door FR_Aad »

Welkom X!

Aad
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door ray5150 »

Van harte welkom geheten, heer x-audio
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door pvanlingen »

ray5150 schreef:
Van harte welkom geheten, heer x-audio
mijnheer of mevrouw X ?

We horen het misschien nog wel.
In ieder geval welkom hier.

Paul.
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door rikpost »

X-Audio
Berichten: 5
Lid geworden op: za 14 nov 2015, 17:39

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door X-Audio »

Bedankt voor het welkom !! :proost:

Het is meneer X en de X staat ook wel voor een vraagteken :think:

Ik benader dingen gewoon andersom,waarom?!!! gewoon omdat het kan.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door FR_Aad »

Helemaal helder :think:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door pappaleo »

FR_Aad schreef:
Helemaal helder :think:
Helder toch? Speakers met de konussen naar de muur en de muziek van achteren naar voren draaien. :wink:
X-Audio
Berichten: 5
Lid geworden op: za 14 nov 2015, 17:39

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door X-Audio »

pappaleo schreef:
FR_Aad schreef:
Helemaal helder :think:
Helder toch? Speakers met de konussen naar de muur en de muziek van achteren naar voren draaien. :wink:
Zie je wel kan dus ook,en met een verrassend effect :-"
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door OpaBert »

beter laat dan nooit
Welkom audio X
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door rikpost »

Heb je ook xxx audio ?
Gebruikersavatar
MarcoSQ
Berichten: 1106
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 20:45
Locatie: Mijdrecht

Re: Hallo allemaal ik ben nieuw hier.

Bericht door MarcoSQ »

rikpost schreef:
Heb je ook xxx audio ?
Tuurlijk, uit de tijd dat ik nog redelijk geluid in de auto had (had deze niet hoor !) : RE Audio XXX. Is idd best iets voor te zeggen dat ze 'sexy' zijn :lol:.

Welkom trouwens natuurlijk !
Plaats reactie