Krijg je een dom antwoord van een andere medeinversteerder.ds23man schreef:Maar goed, stel ik eens een serieuze vraag als medeinvesteerder.......
What's new ?
Moderator: Beheerdersteam
Krijg je een dom antwoord van een andere medeinversteerder.ds23man schreef:Maar goed, stel ik eens een serieuze vraag als medeinvesteerder.......
W en definitieve mening gaan over het algemeen niet samen. Je zou het flexibiliteit kunnen noemen maar dat doe ik niet.bas focal m180 schreef:En men blijft maar zwijgen over de eerste bevindingen. Is er een definitieve goedkeuring van de WAF.
dus zoals op de bovenste van de 2 in de bijlage hieronder?ray5150 schreef:Vooraan, in het midden.
Nou een beetje kritisch is ze welray5150 schreef:Dat gaat de Waf niet goed vinden !![]()
In dat geval steekt namelijk dan de midkamer 4 centimeter achteraan buiten de kast...![]()
Leuk voor een artistiek object in het kubisme, maar niet in huize Ray.
ach, er zijn ook merken die dat met een simpele bloempot oplossen...
Dan hak je toch gewoon een gat in je muur? Ze staan bij jou daar toch al tegenaan!ray5150 schreef:In dat geval steekt namelijk dan de midkamer 4 centimeter achteraan buiten de kast...![]()
Ach ik hoor vaak bij recencies dat de luidsprekers helemaal verdwijnen met luisteren.ds23man schreef:Dan hak je toch gewoon een gat in je muur? Ze staan bij jou daar toch al tegenaan!ray5150 schreef:In dat geval steekt namelijk dan de midkamer 4 centimeter achteraan buiten de kast...![]()
![]()
![]()
Nee, zo vlot ben ik ook weer niet...pappaleo schreef:Nou, ik weet niet of de midkamer zelf ook al in de kast zit gelijmd....?
Schotje is al met bruislijm vastgezet, en gisteravond van vilt voorzien...pappaleo schreef:Dat betekent dat je dit idee gewoon kan uitvoeren, maar dat de plaatsing van het schuine schot anders moet.
Kan dat nog?