Wat is een goede IR remote om ''blind'' te kunnen: spoelen, skippen, volume harder zachter.
Eventueel ook door favorieten te kunnen zoeken.
Windows 8.1 besturings systeem zit op mijn pc.
IR remote voor windows
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Contacteer:
Re: IR remote voor windows
Laat ik nou denken, Bas krijgt z'n raam midden in de nacht niet dicht
Gelukkig de warmste nacht ooit in november
Anne
Gelukkig de warmste nacht ooit in november
Anne
Niet onbelangrijk, welk programma gebruik je voor het afspelen op Windows??
Er zijn bijvoorbeeld, een aantal mogelijkheden waarbij je je audioprogramma met een smartphone kan bedienen.
Er zijn bijvoorbeeld, een aantal mogelijkheden waarbij je je audioprogramma met een smartphone kan bedienen.
- bas focal m180
- Contacteer:
Ah!buis schreef:Laat ik nou denken, Bas krijgt z'n raam midden in de nacht niet dicht![]()
Gelukkig de warmste nacht ooit in november![]()
Anne
Ja een echte AB, ik luister altijd met de ogen dicht en wil met alleen een druk op de knop de boel kunnen bedienen.ray5150 schreef:Moet dat een echte AB zijn, of een draadloos toetsenbord ?
De knopjes moeten voelbaar zijn, met een touchscreen moet je toch nog kijken.
Windows 8.1 standaard windows media player.FR_Aad schreef:Niet onbelangrijk, welk programma gebruik je voor het afspelen op Windows??
Ik zie dat ze op ebay niet veel kosten, de locale computerman zegt moet wel windows 8.1 zijn.
Toen der tijd veel WinLirc met Winamp gebruikt. Ontvanger soldeer je zo in elkaar voor een Com poort. Weet niet hoe dat nu allemaal zit met compatibility ( he wat een k** woord zeg )
ja. ik gebruik hem zelf ook.bas focal m180 schreef:Wat is een goede IR remote om ''blind'' te kunnen: spoelen, skippen, volume harder zachter.
Eventueel ook door favorieten te kunnen zoeken.
Windows 8.1 besturings systeem zit op mijn pc.
http://www.streamzap.com/consumer/pc_remote/index.php