Kan me voorstellen, maar; Klikkerdeklik!Zweitse schreef:Er zit momenteel weinig voortgang in het project. De baffels zijn grotendeels klaar en ook de onderdelen voor het originele filter zijn binnen. Ik wil uit kosten overweging voor de breedbander gebruik maken van de Ciare HX201, maar deze is al langere tijd niet leverbaar. Het OB verhaal is voor mij meer een test project, dus wil ik eigenlijk niet gelijk investeren in de dure TB W8-1808.Shadow schreef:Benieuwd wat de status hier is...
OBALAPAP
Moderator: Beheerdersteam
Re: OBALAPAP
Er zijn zeker meer breedbanders die bruikbaar zijn, maar mijn keus voor de Ciare HX201 is dat ik die, mocht het project niet brengen wat ik zoek, deze kan gebruiken in een bestaand BR ontwerp.Shadow schreef:Kan me voorstellen, maar; Klikkerdeklik!Zweitse schreef:Er zit momenteel weinig voortgang in het project. De baffels zijn grotendeels klaar en ook de onderdelen voor het originele filter zijn binnen. Ik wil uit kosten overweging voor de breedbander gebruik maken van de Ciare HX201, maar deze is al langere tijd niet leverbaar. Het OB verhaal is voor mij meer een test project, dus wil ik eigenlijk niet gelijk investeren in de dure TB W8-1808.Shadow schreef:Benieuwd wat de status hier is...
Ik hou eerst nog even vast aan de Ciare HX201Henkjan schreef:een mooie vintage Philips?
- Leeuwarden
Setje Voxativ. Gewoon om eens te proberen. Kan je altijd weer op marktplaats zetten...
Bedankt voor het aanbod maar wil daar nu nog even geen gebruik van maken.wouter schreef:Wil je mijn setje Visaton B200 lenen?
Leeuwarden schreef:Setje Voxativ. Gewoon om eens te proberen. Kan je altijd weer op marktplaats zetten...
- Leeuwarden
Ik denk dat Zweitste nog aan de zuurstof of sterker hangt...FR_Aad schreef:Leeuwarden schreef:Setje Voxativ. Gewoon om eens te proberen. Kan je altijd weer op marktplaats zetten...
Zit nu even aan het lachgasLeeuwarden schreef:Ik denk dat Zweitste nog aan de zuurstof of sterker hangt...FR_Aad schreef:Leeuwarden schreef:Setje Voxativ. Gewoon om eens te proberen. Kan je altijd weer op marktplaats zetten...
- Leeuwarden
Met die eenmalige uitkering gaat hij het niet redden denk ikLeeuwarden schreef:Ik denk dat Zweitste nog aan de zuurstof of sterker hangt...FR_Aad schreef:Leeuwarden schreef:Setje Voxativ. Gewoon om eens te proberen. Kan je altijd weer op marktplaats zetten...
Nee, vandaar dat ik ook ga voor de Ciare HX201, dat valt nog net binnen het budget.FR_Aad schreef:Met die eenmalige uitkering gaat hij het niet redden denk ikLeeuwarden schreef:Ik denk dat Zweitste nog aan de zuurstof of sterker hangt...FR_Aad schreef:
En dan een DSP?Zweitse schreef:Nee, vandaar dat ik ook ga voor de Ciare HX201, dat valt nog net binnen het budget.FR_Aad schreef:Met die eenmalige uitkering gaat hij het niet redden denk ikLeeuwarden schreef:Ik denk dat Zweitste nog aan de zuurstof of sterker hangt...
Gelukkig is er veel over het filteren van de woofers te vinden. Dus dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn.
Ik heb het schema van het originele filterFR_Aad schreef:Gelukkig is er veel over het filteren van de woofers te vinden. Dus dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn.
Precies, dus een mooi uitgangspunt.
Ik vond overigens zelf lager crossen wat prettiger.
Ik vond overigens zelf lager crossen wat prettiger.
En toch zou ik ook kijken naar zo'n seas breedbander.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=22927
Daar kan je ook nog wel wat anders mee als het hier niet bevalt.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=22927
Daar kan je ook nog wel wat anders mee als het hier niet bevalt.