LBVS zuiltjes
Moderator: Beheerdersteam
Re: LBVS zuiltjes
Mooi hoor, deze zouden niet misstaan in een showroom,
Veel luister plezier.
Veel luister plezier.
- firsttimer
- bas focal m180
- Contacteer:
Dank je, maar ik heb het niet zelf gespoten. wel in het verleden gewerkt in de autoschade vandaar dat ik het liet spuiten.
Als grondverf heb ik deze gebruikt.
Sikkens Rubbol Primer Plus
Aflak
Sikkens Rubbol Finura High Gloss
Als grondverf heb ik deze gebruikt.
Sikkens Rubbol Primer Plus
Aflak
Sikkens Rubbol Finura High Gloss
-
Gideon1990
Ik ga ze waarschijnlijk ook bouwen binnenkort en dacht aan wit lakken, maar damn dat is mooi zwart.
Het is wel erg lastig met stofjes en dergelijke, Ook had ik op een plekje siliconen besmetting.. waarschijnlijk door het vervoer.
De Lbvs,jes geven in ieder geval heel wat mooier geluid als de Jamo s606 die ze moesten vervangen.
Geluid is een stuk meer open en instrumenten klinken natuurlijker, stemmen zijn veel beter verstaanbaar dus ik ben er heel blij mee.
De Lbvs,jes geven in ieder geval heel wat mooier geluid als de Jamo s606 die ze moesten vervangen.
Geluid is een stuk meer open en instrumenten klinken natuurlijker, stemmen zijn veel beter verstaanbaar dus ik ben er heel blij mee.
-
Gideon1990
-
Gideon1990
de vrouwtjes konden gewoon niet van zn speakers afblijven
mare... wat veroorzaakt die siliconen besmetting nou eigenlijk. Ik zie dat het iets van doen heeft met siliconen kit op vensterbanken maar ik snap even niet helemaal waar dit om de hoek komt kijken bij speakers
mare... wat veroorzaakt die siliconen besmetting nou eigenlijk. Ik zie dat het iets van doen heeft met siliconen kit op vensterbanken maar ik snap even niet helemaal waar dit om de hoek komt kijken bij speakers