Lang verwacht, gewacht en stil gezwegen...
Om te verkomen dat de hele boel de verzadiging in gaat bij clippen (zwaar overstuurd) staan over de LM4562 twee schottky dioden anti-parallel. Het hele ding versterkt 20x (26 dB). De LM3886 versterkt in zijn uppie al 20x en daarom versterkt uiteindelijk de LM4562 maar 1x in closed loop (is niet helemaal juist uitgedrukt maar het gaat om het idee). M.a.w. er staat geen spanning tussen de uitgang ervan en de - ingang. Als de versterker niet clipt doen die dioden dus niets en hebben geen invloed. Zodra de versterker clipt wil de uitgang van de LM4562 naar de vioedingsspanning (er is dan geen overall feedback meer) en jast hij de ingang van de LM3886 tegen de voedingsspanning aan. Dat willen we niet. De dioden zorgen er nu voor dat in dat geval de spanning begrensd wordt en de LM4562 in zijn lineaire werkingsgebied blijft.
